دندانپزشکی خوب شمال تهران (درمان بیماری های دهان، ایمپلنت دندان، ترمیم های زیبایی)


مراکز دندانپزشکی مختلفی در شمال شهر تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند و یکی از این مراکز خوب دندانپزشکی، مرکز دندانپزشکی ولنجک واقع در خیابان چهاردهم ولنجک است.

دندانپزشکی شمال

در این مرکز دندانپزشکی انواع خدمات ارائه می شود، به عنوان مثال:

  • درمان بیماری های دهان و دندان
  • کاشت ایمپلنت دندان
  • خدمات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (کامپوزیت و لمینت دندان)
  • روکش و پروتزهای دندانی
  • بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)
  • و …

در مرکز دندانپزشکی ولنجک درمان مشکلات مربوط به بیماری های دهان و دندان توسط متخصص درمان بیماری های دهان، فک و صورت، دکتر فرخ نیا انجام می شود.

آدرس و شماره تلفن مرکز دندانپزشکی ولنجک

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان چهاردهم، پلاک ۱۹، واحد ۲۰۴

تلفن تماس و رزرو نوبت: ۰۲۱۲۲۴۲۳۲۳۴

مسیریابی با گوگل مپ

درمان بیماری های دهان و دندان

سوزش و خشکی دهان و زبان، آفت و زخم های دهانی، برجستگی، زخم و تغییر رنگ در ناحیه دهان و زبان برخی از مواردی است که متخصص بیماری های دهان می توان در درمان آنها به بیمار کمک کنید

ایمپلنت دندان

دندان ها ممکن است به دلایل مختلف بیافتند یا از دهان خارج شوند، به گفته بسیاری از دندانپزشکان ایمپلنت دندان از بهترین راهکارها برای جایگزینی دندان از دست رفته است. با روش های مختلف و پروتزهای ثابت و متحرک مختلفی می توان مشکل بی دندانی را رفع کرد، اما گفته می شود یکی از بهترین این روش ها کاشت ایمپلنت دندان است. خدمات کاشت ایمپلنت دندان در مرکز دندانپزشکی ولنجک ارائه می شود.

کامپوزیت و لمینت دندان، بلیچینگ (درمان های زیبایی)

بسیاری از ترمیم های دندان ها بخصوص بعد از عصب کشی و درمان ریشه با کامپوزیت ها که همرنگ دندان ها نیز هستند انجام می شود. لمینت ها نیز جزو درمان های پرطرفدار دندانپزشـکی هستند که برای زیبایی ظاهری دندان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. با بلیچینگ های دندانپزشکی نیز می تواند بدرنگی و زردی دندان ها را رفع کرد و دندان های سفیدتری داشت.

دندانپزشکی ولنجک در منطقه ۱ تهران

دندانپزشـکی ولنجک همانگونه که از نامش پیداست در محله ولنجک تهران قرار دارد، افرادی که در منطقه یک تهران و محدوده محله ولنجک ساکن هستند می توانند برای مشاوره و درمان های دندانپزشـکی به این مرکز دندانپزشکـی مراجعه کنند./۵۴۶۲۱۴



Source link