معرفی دکتر خوب ایمپلنت در تهران


دندان‌ها یکی از اجزای مهم صورت هستند که نقش بسیاری بر زیبایی انسان‌ها دارند. همین امر سبب می‌گردد تا افرادی که از زیبایی دندان بهره‌مند نیستند، به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت باشند تا دکتر متخصص بتواند با بررسی دندان و دهان بیمار، به اصلاح و یا ترمیم دندان‌های آنها بپردازد. این متخصصین را می‌توانید در بهترین دندانپزشکی زیبایی در تهران مشاهده نمایید.

 دکتر ایمپلنت در تهران

البته دندانپزشکی که به اصلاح و ترمیم دهان و دندان می‌پردازد تنها این تخصص را ندارد بلکه می‌تواند خدمات دیگری را با بررسی مشکل بیمار، انجام دهد. که در ادامه به برخی از این خدمات به صورت گزینه‌ای اشاره می‌کنیم.

  • پوشش دهی دندان به وسیله کامپوزیت و یا پورسلن
  • ترمیم نمودن دندان‌های شکسته، فرسوده
  • اصلاح نمودن سایز و ابعاد دندان‌ها
  • اصلاح لکه‌های دندان با روش‌هایی همچون بلیچینگ دندان
  • استفاده از خدمات ارتودنسی مانند تیغه دندان، عقب نشینی دندان و غیره
  • از پروتز دندان برای دندان‌های از دست رفته استفاده می‌گردد.
  • جهت از بین رفتن بوی بدن دهان، پاکسازی دندان صورت می‌گیرد.

معرفی ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان برای افرادی که در قسمت‌های مختلف دهان خود دندان ندارند و یا به طور کلی دندانی ندارند، استفاده می‌گردد. دکتر متخصص برای بیمارانی که ریشه دندان ندارند، پیچ‌های بسیار مقاومی را درون فک قرار می‌دهد، که به این روش ایمپلنت می‌گویند. با ایمپلنت به خوبی می‌توان ستونی را جهت نصب نمودن دندان‌های مصنوعی ایجاد نمود تا ماندگاری این گونه دندان‌ها طولانی‌تر شود.

ایمپلنت باید از موادی تولید شود که برای بدن به هیچ عنوان ضرری نداشته باشد. عموما این محصولات از جنس تیتانیوم هستند.

چرا ایمپلنت دندان انجام دهیم؟

ایمپلت دندان علاوه بر آنکه اعتماد به نفس افراد را افزایش می‌دهد، سبب زیبایی ظاهر نیز می‌گردد. با این تکنولوژی به خوبی می‌توانید از غذا خوردن خود نهایت لذت را ببرید و در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

دکتر خوب ایمپلنت در تهران

آیا ایمپلنت برای دندان های متحرک استفاده میشود؟

بله، ایمپلنت برای دندان‌های متحرک نیز استفاده می‌گردد. اما عموما این روش برای جایگزین نمودن دندان‌های دائمی استفاده می‌شود. در بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران می‌توانید روش‌های دیگری را جایگزین دندان‌های متحرک کنید، که این موارد شامل:

دندان های متحرک:

دندان‌های متحرک به خوبی جایگزین دندان‌های از دست رفته می‌شوند و ظاهر بسیار خوبی را به دندان‌ها می‌بخشند. با دندان‌های متحرک می‌توانید همه نوع غذایی که مد نظر دارید را میل کنید.

پروتز کردن دندان ها:

در این روش دندان‌های متحرک به وسیله پروتز دندان جایگزین می‌شود، این پروتزهای دندان شامل پروتزهای جزئی، پروتزهای کامل هستند.

ویژگی بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

تخصص و تجربه بالا

تجربه و تخصص یکی از نکات بسیار مهم در بین پزشکان است که باید به آن توجه بسیاری نمایید. زیرا با مشاهده تجربه یک فرد به خوبی می‌توانید از عملکرد تجربی دکتر خود مطمئن شوید. تخصص داشتن یک پزشک می‌تواند برای انجام روش‌های جدید و مقرون به صرفه، کمک بسیاری نماید.

تجهیزات پزشکی مدرن

هنگامی که دکتر دندانپزشک از ابزار و تجهیزات پزشکی مدرن استفاده می‌کند، می‌توانید روند تسریع بهبود، بیماری خود را به وضوع مشاهده کنید. همچنین هرچقدر تجهیزات مدرن‌تر باشد، دستگاه‌ها از بهداشت بیشتری نیز برخوردار می‌شوند.

نظرات مراجعین قبلی

با نظرات مراجعین قبلی به خوبی می‌توانید از کیفیت و خدمات دندانپزشکی که مد نظر دارید مطلع شوید و بازخورد آن را هم مشاهده و هم مطالعه کنید.

قیمت خدمات ایمپلنت

قیمت ایمپلنت با توجه به مراکز و کلینیک‌های متفاوتی که مراجعه می‌کنید متفاوت است. برای انتخاب مراکز معتبر حتما کیفیت و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید تا کیفیت خدمات مراکز، به همراه قیمت آن مناسب باشد.

نکته این است که پیش از انجام هر کاری حتما با پزشک خود مشورت نمایید تا در خصوص مشکلات و محدودیت‌هایی که برای این کار به وجود می‌آید مطلع شوید.

در صورتی که مشکلاتی همچون بیماری قلبی، دیابت و مواردی از این قبیل دارید. با پزشک خود در میان بگذارید.

دکتر ایمپلنت در تهران

معرفی بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

  1. دکتر مهدی کریمی (متخصص ایمپلنت دندان، طراحی لبخند، لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی)
  2. دکتر مژگان آزادخواه (انواع لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی، فلوشیپ لیزر از انگلستان)
  3. دکتر بابک ختایی (فلوشیپ، پروتزهای ایمپلنت و دندان)
  4. کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی (کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی)

محصولات مورد نیاز برای پاکسازی لثه و دندان

برای پاکسازی لثه و دندان از محصولات بهداشتی همچون مسواک، نخ دندان، محلول‌های ضدباکتریایی و موارد دیگر استفاده می‌گردد.

جنس مسواک در بازار مختلف است، این محصولات را باید بر اساس نوع دندان و حساسیت لثه خود خریداری کنید، نمونه‌های مسواک شامل: نرم، متوسط، سفت و مدل‌های پرزدار است.

خمیردندان را باید بر طبق جنس دندان‌های خود انتخاب نمایید. البته خمیردندان‌هایی هستند که حاوی مواد ضد پلاک و آنتی بیوتیک می‌باشند و برای لثه‌هایی که عفونت دارند بهترین گزینه‌اند.

افرادی که به کلینیک‌های دندانپزشکی مراجعه می‌کنند، از پزشک متخصص خود می‌توانند در خصوص خرید انواع مسواک و خمیرندان مناسب دندان خود، سوال بپرسند و محصول بهداشتی متناسب خود را خریداری نمایند.

برای آشنایی با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و لیست بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران می توانید به سایت ویکی درمان (https://wikidarman.com) مراجعه کنید./۲۱۱۰۰۴



Source link