آیا آقایان هم می توانند جراحی پیکرتراشی انجام دهند؟


جراحی پیکرتراشی مردان یکی از روش های زیبایی برای داشتن بدنی زیباتر است. برخی از افراد بر این تصور‌ند که این شیوه تنها برای بانوان قابل استفاده است؛ اما اشتباه می کنند. تمامی افراد اعم از آقایان و خانم ها می توانند از پیکرتراشی برای داشتن بدنی زیباتر استفاده کنند. با این روش می توانید در کوتاه ترین زمان به اندام دلخواه دست پیدا کنید. دکتر نقش وار که بهترین جراح پیکر تراشی در تهران در زمینه پیکرتراشی برای آقایان است، می تواند با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا بدنی زیباتر را به شما هدیه دهد و اعتماد به نفستان را بازگرداند.

 پیکرتراشی آقایان توسط دکتر نقشوار

نگاهی کلی به پیکرتراشی و نحوه انجام آن در کلینیک دکتر نقشوار

بسیاری از آقایان از اضافه وزن و چاقی شدید رنج می برند و به دنبال راهی برای دستیابی به اندام دلخواه خود هستند. این افراد می توانند برای از بین بردن چربی های بدن خود از پیکرتراشی یا همان لیپوماتیک استفاده کنند. در این روش دکتر نقشوار چربی های اضافی شکم، پهلو، ران و بازوهای شما را خارج می کند.

در برخی مواقع این چربی ها به قسمت هایی همچون سینه تزریق می شوند. از این طریق شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به تناسب اندام برسید. در صورتی که از طریق رژیم و تغذیه نتوانسته اید به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید، به شما توصیه می کنیم از پیکرتراشی برای زیباتر ساختن بدن خود استفاده نمایید.

بهترین کاندیدا برای این عمل زیبایی برای آقایان از نظر دکتر فرزان نقش وار

به طور کلی بهتر است بدانید که همه افراد نمی توانند از این روش برای دستیابی به تناسب اندام استفاده کنند. در ابتدا پزشک به شما توصیه می کند با استفاده از رژیم یا ورزش وزن خود را کاهش دهید و در صورتی که نتوانید کاهش وزن قابل توجهی داشته باشید، پیکرتراشی آقایان را به شما توصیه می کند. علاوه بر این مردانی که سلامت عمومی مناسبی ندارند، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

به عنوان نمونه اشخاصی که به بیماری های دیابت، قلبی و… مبتلا هستند، بهتر است پیکرتراشی نکنند. همچنین افرادی که به مشروبات الکلی و دخانیات اعتیاد دارند نیز کاندید نامناسبی برای این عمل هستند. در صورتی که سلامت عمومی مناسبی دارید و سنتان بیش از ۱۸ سال است می توانید از پیکرتراشی در مطب دکتر نقشوار برای دستیابی به اندام دلخواه خود استفاده کنید.

دکتر فرزان نقش وار و جراحی پیکرتراشی آقایان

انواع مختلف انجام این جراحی زیبایی برای آقایان

روش های مختلفی از پیکرتراشی در بخش های گوناگون بدن در کلینیک دکتر نقشوار برای آقایان انجام می شود. پزشک بر اساس فرم بدنی شما و میزان چربی ها بهترین شیوه را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید چربی های تمامی قسمت های بدن یا یک بخش خاص را از بین ببرید. انواع این روش عبارت است از:

  • شکم و پهلو: نخستین و پرطرفدارترین نوع پیکرتراشی، شکم و پهلو است. در این روش در ابتدا حفره های کوچکی در موضع ایجاد می شود و سپس لوله دستگاه کانولا برای بیرون کشیدن چربی ها وارد خواهد شد. زمانی که چربی ها از بین می روند، عضلات شکم به خوبی نمایان می شوند.
  • پیکرتراشی سینه: در صورتی که بیمار سینه هایی بزرگ داشته باشد، می توان با استفاده از این جراحی چربی های اضافه را خارج نموده و فرمی زیبا به سینه ها داد. توجه کنید که پس از آن سینه های فرد شکلی ورزیده می گیرند.
  • باسن و ران: در قسمت های باسن و ران نیز می توان چربی های اضافه را از بین برد و تقارن را میان پایین تنه و بالاتنه ایجاد کرد. البته بهتر است در کنار این عمل از پیکرتراشی در ناحیه شکم و پهلو نیز استفاده کنید تا بدنی ورزیده تر داشته باشید.
  • غبغب: یکی از مهم ترین بخش های مهم، غبغب است. داشتن چربی در زیر چانه باعث افزایش سن و کاهش اعتماد به نفس می شود. شما می توانید با کمترین هزینه این نوع عمل را انجام دهید.
  • بازو: چربی به راحتی در بازوها نیز انباشته می شود و ظاهری بد به اندام شما می دهد. شما می توانید با استفاده از دستگاه کانولا چربی های این ناحیه را خارج کرده و زیبایی را به بدن خود بازگردانید.

پیکرتراشی آقایان در مطب دکتر نقشوار

مهم ترین مزیت های انجام پیکرتراشی برای آقایان توسط دکتر نقشوار

انجام پیکرتراشی آقایان مزیت های متعددی دارد. بسیاری از افراد برای بهره بردن از این مزایا این روش را برای لاغری خود استفاده می کنند. با شناخت این مزیت ها می توانید راحت تر برای انجام آن تصمیم گیری کنید. از جمله مهم ترین مزایای پیکرتراشی برای آقایان در کلینیک دکتر نقشوار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • لاغری در مدت زمان بسیار کوتاه
  • دوران نقاهت کم
  • دستیابی به تناسب اندام با هزینه پایین
  • میزان تهاجم بسیار کم
  • کم خطر و فاقد ریسک
  • دارای نتایج با دوام
  • قابل پیش بینی بودن نتایج عمل

عوامل موثر بر هزینه این عمل زیبایی برای آقایان در مطب دکتر فرزان نقش وار

مسائل متعددی روی هزینه پیکرتراشی آقایان تاثیر مستقیم می گذارند. با شناخت این عوامل می توانید میزان هزینه احتمالی را تخمین بزنید. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این جراحی می توان به میزان چربی بدن بیمار، نوع پیکرتراشی، تعداد موضع درمان، فرم بدنی بیمار، هزینه اتاق عمل، هزینه های آزمایشات و… اشاره کرد. شما می توانید در کلینیک دکتر نقشوار با مناسب ترین هزینه این درمان را انجام دهید و بدنی زیباتر داشته باشید.

سخن پایانی

پیکرتراشی آقایان یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای دستیابی به تناسب اندام است. شما می توانید از این شیوه برای خارج کردن چربی های شکم، پهلو، ران، باسن، غبغب، بازو و… استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم پیکرتراشی را در کلینیک دکتر نقشوار با جدیدترین متد روز دنیا انجام دهید.

ایشان تجربه و مهارت بسیار بالایی در زمینه پیکرتراشی آقایان دارند و به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در تهران شناخته شده اند. مهم ترین هدف دکتر نقشوار زیبایی بیشتر شما عزیزان است. برای ارتباط با مطب و نوبت دهی می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۰۸۳۸۶۰ در تماس باشید./۲۸۵۴۵۳



Source link