آمار بالا میزان رضایت از عمل های بینی دکتر رومیانی


آمار بالا میزان رضایت از عمل های بینی دکتر رومیانی

بزرگی و قوز روی بینی از جمله دلایل عمده ای هستند که افراد را به سمت عمل بینی می کشانند. هر چه بینی خوش فرم تر باشد زیبایی دیگر اجزای صورت نیز به خوبی نمایان شده و جذابیت فرد دو چندان می شود ؛ بنابراین هدف این جراحی مشخص است، زیبا و جذاب شدن چهره. بیشتر متقاضیان قبل از اینکه خود را به تیغ جراحی بسپارند بارها و بارها بینی تازه عمل شده خود را تصور می کنند که قوسی دلنشین در نمای روبرو و نیمرخ گرفته است. یا متمایل شدن نوک دماغشان به سمت بالا به حدی است که نه تنها منجر به مصنوعی شدن آن نشده بلکه حالتی دلپذیر به خود گرفته و در صورت فرد به زیبایی خود نمایی می کند. کوچک و ظریف شدن آن نیز از دیگر عواملی است که بر جذابیت آن می افزاید. اینکه چقدر فرد از نتیجه عمل خود رضایت داشته و پس از ماه ها یا سال ها از عمل زیبایی بینی خود پشیمان نشود یکی از مهمترین اصولی است که دکتر خوب باید خود را برای آن آماده نموده و با به کارگیری تکنیک های موجود به آن نزدیک شود. اما چه عواملی سبب می شود این کسب رضایت رخ دهد؟

 جراحی بینی - دکتر رومیانی

دانش دکتر

گام ابتدایی برای دستیابی به فرم بینی ایده آل انتخاب دکتری است که با دانش و علم روز خود بر آناتومی بینی اشراف کامل داشته و قادر است در لحظه تصیمی درست اتخاذ کند. هر چند به واسطه عکسی که از بینی گرفته شده که نمایی کلی از ساختمان آن به نمایش در می آورد دکتر می تواند برای عمل برنامه ریزی کرده و طراحی مناسبی از فرم داشته باشد اما ممکن است رخدادهای پیش بینی نشده ای اتفاق بیفتند که برای مدیریت این رخدادها باید دکتر منتخب از هوش و دانش بالایی برخوردار باشند. اینکه جراح مورد نظرتان را از سیل گسترده جراحان پلاستیک انتخاب کنید یا برای سپردن عمل خود به دنبال متخصص گوش و حلق و بینی مناسبی باشید، در نتیجه عمل تفاوت چندانی ایجاد نمی کند. آنچه مهم است تجربه و مهارت بالای جراح بینی خوب در تهران است که می تواند رضایت شما را به دنبال داشته باشد. برای رسیدن به این مهم باید دکتر شما از اصول زیر پیروی نمایند :

صرف وقت در طول مشاوره

از بهترین پزشکان فعال در حوزه زیبایی دکتر رومیانی هستند که از مهمترین ویژگی های ایشان صرف وقت کافی هنگامی است که فرد برای انجام جراحی به ایشان مراجعه می کنند. در این جلسه که تصمیم بیمار برای اقدام به راینوپلاستی قطعی شده است ضروری است روند عمل، دستورالعمل های مراقبتی قبل و بعد ، نوع تکنیک انتخابی برای شکل دهی به دماغ و غیره به بیمار توضیح داده شود. این کار چه کمکی به فرد می کند؟ هر چه فرد بیشتر با فرآیند عمل آشنایی بیشتری داشته باشد قادر است بر استرس و نگرانی های خود غلبه کرده و با اطمینان خاطر بیشتری خود را به دست تیغ جراحی بسپارد. در طول این جلسه جراح بینی در زمینه های مختلفی با فرد به صحبت می نشیند که از جمله آن ها می توان به توضیح علت آزمایشات خون قبل از عمل، انجام عکسبرداری ( سی تی اسکن از صورت ) ، توجه به نوع تغذیه و غیره اشاره داشت.

تجارب قبلی

سوابقی که دکتر رومیانی دارند می تواند در بسیاری از جهات کمک کننده باشند. انجام بیش از چند صد عمل زیبایی بینی از جمله امتیازاتی است که ایشان در کارنامه حرفه ای خود دارند. به علت اینکه دماغ هر فرد ویژگی های منحصربفردی داشته و ایرادات هر بینی با دیگری تفاوت های چشمگیری دارد، پروسه های جراحی از یکدیگر متمایز می شوند. تعدد عمل های قبلی می تواند مهر تاییدی باشد که شما را انتخاب جراح یاری می کند. در واقع با هر عمل، به تجربیات دکتر مورد نظر افزوده شده و همین مساله زمینه ساز رضایتمندی پس از عمل است.

تصویر سازی پیش از عمل

بیمار باید در جریان اینکه فرم بینی اش به چه نحوی شکل دهی می شود، قرار بگیرد. به همین منظور و برای دستیابی به نتیجه ای معقول ، دکتر باید به اظهارات بیمار و توصیفات گفته شده فرد از شکل بینی مورد قبول خود، توجه نموده و تمام سعی خود را به کار ببندد تا در حین پروسه ساختمان داخلی دماغ و سوراخ های آن را به شنیده های خود نزدیک نماید. بدیهی است هر چه فرم نهایی به دلخواه بیمار نزدیک تر باشد، میزان رضایتمندی وی بیشتر خواهد شد.

اخلاقیات مهم است

وجدان کاری، حرفه ای بودن و اخلاق حرفه ای از خصوصیاتی است که باید قبل از عمل به آن پرداخت. تصور کنید جراح شما از تجربه زیادی برخوردار باشد اما در طول جلسه با صداقت با شما برخورد نکرده و بدون تجربه کافی یا بدون اطمینان از نتیجه مطلوب در انتها و تنها با نیت تامین مقاصد مالی، انجام عمل بینی شما را بر عهده بگیرد.

مسئولیت پذیر باشد

آنچه پس از عمل زیبایی بینی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، میزان مسئولیت پذیری جراح است. دکتر خوب عمل بینی حتما پس از اتمام عمل و در طی ویزیت های ادواری که از بینی تازه جراحی شده فرد ترتیب می دهد، هر گونه سوال و نگرانی بیمار را شنیده و تمام تلاش خود را به کار می بندد تا با رفع ایرادات و پاسخگویی به سوالات وی، رضایتمندی را به ایشان هدیه کند. در جلسات پس از عمل، باید به نکاتی مانند چگونگی رفع ورم بینی که سیل کثیری از افراد با درجاتی از آن مواجه می شوند نیز پرداخت. در طی معاینات، راهکارهای درمان خانگی و مداخلات پزشکی که برای از بین بردن عوارضی همچون تورم و التهاب وجود دارند نیز باید گفته شوند تا خواسته اصلی که تمایل فرد به مشاهده زودتر نتیجه است، اغنا شود.

سخن آخر

در انتها باید به جرات اذعان داشت که آمارهای رضایت از جراحی بینی نشان داده اند که پزشکی که ویژگی های یاد شده را داشته باشد، مقبولیت بیشتری در میان عموم داشته و افراد متقاضی حتی برای مدتی طولانی صبوری می کنند تا نوبت عمل با چنین پزشکی را به دست آورند.

منبع : دکتر مریم رومیانی



Source link