افزایش چشمگیر عمل لابیاپلاستی در سال 1402


جراحی های زیبایی روز به روز در سراسر دنیا به ویژه در میان بانوان در حال افزایش هستند ، یکی از این جراحی ها که محبوبیت بالایی در بین بانوان دارد ، عمل لابیاپلاستی است. این جراحی در سال های گذشته چندان شناخته شده نبود ، اما در طی سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و سالانه تعداد بسیاری از بانوان خود را برای این پروسه آماده می کنند. جالب است بدانید که بررسی های انجام شده نشان می دهند که بیشتر افرادی که متقاضی این عمل زیبایی واژن هستند ، در رده سنی ۱۹ تا ۲۵ سال قرار دارند ! اما علت این محبوبیت و افزایش بالای متقاضیان عمل جراحی در بین خانم های جوان چیست و چه افرادی مناسب این پروسه زیبایی هستند ؟ آیا لابیاپلاستی جنبه درمانی هم دارد ؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید ؛ چرا که قصد داریم شما را با ناگفته ها و نکات مهمی در همین خصوص آشنا کنیم و همچنین شما در این مقاله میتوانید با دید بازتری دکتر خوب لابیاپلاستی در تهران و حتی ایران را پیدا کنید.

عمل لابیاپلاستی دکتر خلیلی

فواید و مزایای جراحی زیبایی واژن

این پروسه فارغ از این موضوع که با بی حسی موضعی و یا بیهوشی انجام شود ، یک عمل سرپایی محسوب می گردد که اغلب بین ۱ الی ۲ ساعت زمان می برد. نتایج حاصل از این پروسه می تواند در تمامی ابعاد زندگی افراد نیز تاثیرات مثبتی را به همراه داشته باشد. در ادامه ۵ مورد از مهم ترین مزیت هایی که با انجام عمل لابیاپلاستی محقق می شود ، بیان شده است که عبارتند از :

احساس زیبایی بیشتر : هرچند که هیچ گونه استانداری برای زیبایی ناحیه تناسلی در نظر گرفته نشده است ، با این حال ممکن است برخی از بانوان از این اندام خود احساس رضایت کافی را نداشته و تمایل داشته باشند با انجام این پروسه ، زیباتر شوند.

افزایش راحتی : داشتن لابیاهای بزرگ می تواند محدودیت هایی را در فعالیت های خانم ها مثل ورزش کردن ، دوچرخه سواری ، شنا و غیره ایجاد کند و موجب پیدایش درد و ناراحتی هایی در حین انجام این تمرینات شود که خوشبختانه با کوچک کردن این ناحیه می توان مشکلات ناشی از آن را برطرف نمود.

افزایش اعتماد به نفس : زمانی که فرد به هر دلیل از خود رضایت کافی را نداشته باشد ، این موضوع می تواند در اعتماد به نفس و برقراری ارتباط با دیگران مشکلاتی را ایجاد نماید. عدم رضایت از فرم لابیاها نیز از جمله مواردی است که می تواند برای بسیاری از خانم ها آزار دهنده باشد و حتی آن ها را در زندگی زناشویی و ازدواج دچار مشکل نماید. خوشبختانه با انجام عمل لابیاپلاستی می توان اعتماد به نفس از دست رفته افراد را به آن ها باز گرداند.

پوشیدن لباس های متنوع : بسیاری از افرادی که متقاضی این عمل زیبایی هستند ، یکی از مهم ترین مشکلات خود را پوشیدن لباس های تنگ عنوان کرده که استرس و دردسرهای زیادی را برای آن ها ایجاد می کند ؛ در حالی که با انجام جراحی بر روی لابیاها و ترمیم فرم آن ها دیگر نگرانی بابت پوشیدن لباس شنا ، شلوارهای تنگ و سایر لباس های مورد علاقه خود نخواهید داشت.

لذت بیشتر در زندگی زناشویی : افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن مشکلات ناحیه تناسلی می تواند در بهبودی روابط بین زوجین بسیار کمک کننده باشد و سلامت زندگی مشترک آن ها را تامین نماید.

آیا محبوبیت عمل زیبایی لابیاپلاستی در بین دختران جوان نگران کننده است ؟

مطالعات مقاله های دکتر لیلا خلیلی ، می تواند ما را به این اطمینان برساند که لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژن تنها برای زیبایی و افزایش لذت جنسی نیست ؛ زیرا علاوه بر این که پروسه مذکور موجب می شود تا افراد نسبت به خود احساس بهتری داشته باشند ، در راستای درمانی هم تاثیرات قابل توجهی دارد. به همین دلیل لازم است بانوان بدون احساس خجالت و شرمندگی در صورت تمایل ، به دنبال رفع مشکلات خود باشند. به جرات می توان گفت این دسته از عمل های زیبایی به قشر زنان می تواند کمک شایانی کند ؛ چرا که علاوه بر موارد زیبایی ، این پروسه تا حد زیادی در موارد درمانی نیز تاثیرگذار است. در شرایطی که هر نوع جراحی زیبایی با هدف افزایش سلامت روانی افراد انجام شود و به بهبود روحیه افراد کمک کند ، نگران کننده نیست. در خصوص سن مناسب برای انجام این جراحی نیز باید بدانید که محدودیت سنی خاصی وجود ندارد و افرادی که در بازه سنی ۱۸ الی ۵۵ سالگی قرار دارند ، بهترین کاندیدا برای انجام عمل لابیاپلاستی به شمار می آیند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها سن ملاک اصلی شما برای بهترین گزینه برای انجام این جراحی نیست و لازم است مواردی مثل سلامت جسمی و روانی نیز در نظر گرفته شود. همچنین انجام این عمل در دوره یائسگی توصیه نمی شود اما بعد از گذشت ۱ سال از این دوره می توانید خود را برای انجام عمل زیبایی لابیاها آماده کنید.

لابیاپلاستی برای پنجمین بار محبوب ترین عمل زیبایی شناخته شد !

سازمان NHS ، خدمات بهداشت ملی طی تحقیقاتی که از سال ۲۰۰۱ تا به امروز انجام داده است نشان می دهد ، به طور متوسط هر ساله حدود ۱۱۵۰ زن ، این عمل زیبایی را انجام می دهند و این باور وجود دارد که لازم است عمل زیبایی لابیا نیز به یکی از جراحی های نرمال و طبیعی تبدیل شود. همچنین تحقیقات انجام شده نشان می دهند که بسیاری از خانم ها در رابطه با چگونگی انجام این جراحی اطلاعاتی ندارند و نمی دانند چه تغییراتی را در این ناحیه می توانند ایجاد کنند. خوشبختانه آگاهی در خصوص این موضوع می تواند افراد را از بسیاری از مشکلاتی که گریبان گیر آن ها است ، رها کند. تمامی موارد فوق با آگاهی سازی هایی که در سال های اخیر انجام شده است ، موجب شد تا عمل لابیاپلاستی در بین عمل های محبوب و پرطرفدار بین افراد قرار بگیرد تا جایی که تا به امروز این جراحی برای پنجمین بار به عنوان یک پروسه زیبایی در سطح جهانی معرفی شده است.

منبع : www.doctorkhalili.com



Source link