کاهش هزینه عمل جراحی بینی


انجام اعمال و جراحی های زیبایی در سال های اخیر، در میان مردم سراسر دنیا بسیار محبوب شده است. به این معنا که که با توجه به حجم تبلیغات در حوزه زیبایی و همچنین بالاتر رفتن اهمیت سلامت در میان خواسته های مردم، توجه به اعمال جراحی زیبایی به ویژه اعمالی که با افزایش سلامتی نیز همراه هستند، گسترش پیدا کرده است. یکی از این اعمال که در ایران نیز مورد توجه قرار دارد، جراحی بینی در فرم ها و اشکال مختلف است. انجام عمل رجاحی بر روی این عضو صورت، کمک می کند تا علاوه بر افزایش زیبایی و تقارن در صورت، مشکلات تنفسی و بویایی را نیز بهبود خواهد بخشید. اما در همین جا یک نککته لازم به ذکر است که برای بهبود این مشکلات در کنار حفظ زیبایی فرم بینی باید جراحی با دقت و مهارت بالا صورت گیرد. اما انجام چنین عملی چه هزینه هایی را به همراه خواهد داشت؟

 هزینه عمل جراحی بینی

جراحی های زیبایی، به طور معمول، در میان اعمال پر هزینه قرار دارند. اما پیش از هر چیز، بد نیست که بدانیم این هزینه هایی که برای چنین اعمالی صورت میگیرند، در چه بخش های صرف خواهند شد.

  1. هزینه های پیش از عمل جراحی
  2. هزینه های حین عمل جراحی
  3. هزینه های پس از عمل جراحی

هزینه عمل جراحی بینی

روش کاهش هزینه عمل جراحی بینی

همانطور که گفتیم، انجام اعمال جراحی هزینه های مختلفی را به همراه خواهد داشت. این هزینه ها در بخش های مختلفی صرف خواهند شد، در بخش هزینه های پیش از عمل جراحی، میتوان به موارد بسیار مختلفی اشاره کرد، از جمله مهمترین این هزینه ها باید به انجام عکس های رادیولوژی، سی تی اسکن، انواع آزمایشات پیش از عمل، هزینه های مروبط به ویزیت پزشک و طراحی بینی و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد. برخی از شرکت های مشاوره زیبایی هستند که با ایجاد پل ارتباطی میان مراکز ارائه دهنده این خدمات همچون آزمایشگاه های سراسر کشور، مراکز عکس برداری و رادیولوژی ها، کلینیک های درمانی و پزشکان ماهر و مختلف، این امکان را فراهم کرده اند تا زیباجویان و افرادی که به دنبال کاهش هزینه جراحی بینی خود هستند، بتوانند در این مراکز خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه ها پیگیری کنند. حتی برخی از این شرکت ها همچون مجموعه مشاوره زیبایی دکترلند امکانی را فراهم کرده است که شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن از پزشک خود نوبت ویزیت گرفته و انجام خدمات را به صورت اقساطی پیگیری کنید.

اما بخش دیگری که در هزینه های این عمل  اثر گذار خواهد بود، مبالغی است که حین انجام عمل جراحی باید صرف شوند. از مهمترین این هزینه ها میتوان به دستمزد پزشک جراح، هزینه پزشک و متخصص بیهوشی، هزینه های مروبط به تجهیزات به ویژه برای افرادی که دارای پولیپ شدید هستند و یا از فلزات مختلف به منظور شکستگی های عمیق استفاده خواهد شد، هزینه های مروبط به مرکز درمانی که میتواند یک بیمارستان دولتی و یا یک کلینیک درمانی خصوصی باشد و بسیاری از هزینه های دیگر که در هنگام عمل از بیمار اخذ خواهد شد.

یک نکته بسیار مهم را باید به خاطر داشته باشیم که دستمزد پزشک جراح عموما سنگین ترین هزینه ایست که هر بیماری باید آن را بپردازد. اما، به طور کلی، پزشکان تازه وارد و افرادی که به دنبال کسب تجربه در انجام اعمال جراحی هستند، عموما دستمزد های بسیار کمتری نسبت به پزشکان ماهر تر و دارای تجربه بیشتر دریافت می کنند. البته این به آن معنا نیست که این پزشکانی که دستمزد های کمتری دریفات می کنند، در انجام اعمال جراحی ناموفق خواهند بود اما میتوان اینطور گفت که درصد موفقیت در عمل توسط این پزشکان کمی کمتر خواهد بود.

دسته سوم هزینه های مربوط به جراحی بینی، در بخش هزینه های پس از جراحی خواهد بود. مبالغی که در این بخش صرف خواهند شد، عموما شامل مراقبت های پس از جراحی همچون خوراکی ها و رژیم های غذایی است که میتواند برای برخی سنگین باشد، هزینه های یگر همچون تهیه و خرید پانسمان، چسب، کرم ها و قطره های مروبط به ضدعفونی کردن بینی، هزینه های ویزیت مجدد پس از جراحی، اتلیه، خواهد بود. عموما در این بخش شرکت های مشاوره ای دخالتی نداشته و بیشتر هزینه ها به عهده بیمار خواهد بود. اما هنوز هم هستند شرکت هایی که در این بخش نیز خدمات قابل قبولی را ارائه میدهند.

هزینه عمل جراحی بینی

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

اما به گفته پزشکان و متخصصان، عوامل و شرایط مختلفی بر قیمت گذاری جراحی بینی تاثیر گذار خواهند بود. از مهمترین این موارد میتوان به وضعیت بینی فرد اشاره کرد. هرچه وضعیت بینی بیمار دشوار تر  و بینی فرد، دارای شکستگی های مختلف، پوستی ضخیم تر، انحراف و پولیپ و هر مورد دیگری باشد، موجب خواهد شد تا پزشک زمان بیشتری را صرف بهبودی وضعیت بینی فرد کند. از این رو بدیهی است که هزینه بینی هایی که با مشکلات متعدد روبرو هستند نسبت به بینی های کمتر آسیب دیده کمتر خواهد بود.

دیگرموردی که بر قیمت گذاری جراحی بینی تاثیر گذار است، نوع عمل بینی شیراز است. همانطور که میدانید، انجام این عمل جراحی در سه سبک صورت خواهد گرفت که آن ها را با نام انجام عمل بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی میشناسیم. با توجه به دشوار تر بودن انجام عمل بینی طبیعی، بدیهی است که هزینه این چنین عملی نسبت به دو نمونه دیگر بسیار بیشتر باشد. با این حال هنوز هم هستند پزشکانی که به علت فرم بد بینی بیمار و درخواست های او، عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی را گران تر از عمل طبیعی انجام خواهند داد.

نهایی ترین موردی که میتواند در انجام عمل بینی تاثیر گذار باشد، شهر محل سکونت بیمار است، بدیهی است که هرچه فرد از مراکز درمانی و مطب پزشک دورتر باشد، هزینه هایی همچون رفت و آمد، مدت اقامت، هزینه های خوراک در مدت اقامت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت مشاوره زیبایی دکترلند، افتخار دارد که با ایجاد شرایطی مناسب، تلاش کرده تا زیباجویانی که در خارج از شیراز نیز اقامت دارند، بتوانند با هزینه های کمتری در شهر شیراز اقامت، پزشک خود را ملاقات کرده و عمل جراحی خود را انجام دهند.

کلام آخر

دریافتیم که هزینه جراحی بینی در شیراز همچون سایر جراحی های زیبایی میتواند متغیر بوده و با توجه به موارد مختلفی همچون، وضعیت بیمار، فرم جراحی بینی و محل سکونت افزایش و یا کاهش پیدا کند. همچنین خواندیم که هزینه های مربوط به این جراحی، به سه بخش کلی تقسیم بندی خواهد شد، هزینه های پیش از عمل، هزینه های حین عمل جراحی و هزینه هایی که پس از عمل جراحی باید پرداخته شوند. در کنار تمامی این موارد با خدمات شرکت های مشاوره زیبایی همچون دکترلند آشنا شدیم و دریافتیم این شرکت تمامی تلاش خود را بر این عمر قرار داده تا هزینه جراحی بینی بیماران بسیار کاهش پیدا کرده جراحی با کیفیتی متناسب با خواسته و سلیقه خود تجربه کنند. در نهایت باید به این نکته اشاره داشت که انجام این عمل جراحی، به علت قرارگیری در دسته اعمال جراحی زیبایی، توسط بیمه های درمانی بازپرداختی نخواهد داشت و شرکت های بیمه ای عموما پوششی برای این اعمال در نظر ندارند.



Source link