5 ایده ناهار سالم بنتو باکس برای کودکان


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که ناهارها را بسته بندی کنید … و برای تازه و سرگرم کننده نگه داشتن چیزها به الهام بی پایان نیاز دارید! بنابراین بیایید در مورد معنی بسته بندی یک ناهار سالم که کودکان شما واقعاً می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده سالم برای ناهار بنتو باکس برای بچه ها دارم که به شما در تنظیم برنامه ناهار شما کمک می کند.

از آنجا که من متخصص تغذیه هستم ، فکر کردم این ناهار را بخورم. یعنی من می دانم بچه ها باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … به سرعت 10 بسته ناهار سالها بعد و من باید اعتراف کنم که گاهی اوقات من می توانم مانند پدر و مادر بعدی ناراحت یا ناراحت باشم! آن موقع است که باید کلاه رژیم درمانی بر سر بگذارم و راه حل هایی برای درمان خود در طول هفته ارائه کنم. بنابراین دوباره با نانوایی Silver Hills (نان تست مورد علاقه من!) همکاری کردم تا به کاهش ناهار بسته بندی شده سالم برای بچه ها کمک کنم.

چگونه یک ناهار متعادل برای کودکان درست کنیم

متخصصان تغذیه در مورد خوردن وعده های غذایی متعادل صحبت می کنند … اما این از نظر غذا به چه معناست
آیا آن را در بشقاب خود قرار می دهید – یا در یک جعبه ناهار؟

من همیشه دوست داشتم از “روش تخت” به عنوان یک چک آسان در هنگام غذا خوردن استفاده کنم ، که مطابق راهنمای راهنمای غذای کانادا است. من روش غذا خوردن را دوست دارم زیرا بصری است ، بنابراین بدست آوردن همه مواد مغذی لازم برای سرگرم کردن شما بین وعده های غذایی از بین می رود.

اگر 100 the از مواقع به آنجا نرسید بسیار خوب است ، اما سعی کنید یک وعده غذایی شامل 50 fruits میوه و سبزیجات ، 25 foods غذاهای پروتئینی و 25 gra غلات کامل تهیه کنید. دیدن؟ پزی آسان.

اکنون ، به عنوان والدین گیاهی ، وضعیت بدون آجیل عادت کرده است-به ویژه از آنجا که من به دلیل مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی به آجیل وابسته هستم. با این حال ، همچنین به من کمک کرد تا چیزی را که در یک جعبه ناهار قرار دادم ایجاد کنم. وقتی یک ناهار مغذی مطابق روش ظرف تهیه می کنید ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک یا دو غذای غنی از پروتئین های گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند نان دانه ای بر روی نان تست ، نخود کبابی تفت داده شده به عنوان میان وعده ، چوپستیک کبابی توهوا یا ساندویچ ماهی تن نخود باشد
  • یک یا دو غذای غلات کامل ، مانند نانوایی سیلور هیلز ، نان سبوس دار ، برنج قهوه ای یا بیسکویت غلات کامل جوانه زده است.به میزان سرو غذا بستگی به اشتهای شما دارد. سرو نان های غلات جوانه زده به سایر نان های ساندویچ غلات کامل کمک می کند زیرا پروتئین و فیبر گیاهی را به کودک شما می رساند که به او احساس سیری طولانی تری می دهد.
  • دو یا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! کودکان را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً هرگز امتحان نکرده اند ، مانند سوسیس ، گل یاسمن یا گل کلم بنفش. برای میوه ها و سبزیجاتی که قهوه ای می شوند ، مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو بریزید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • آب را به عنوان یک نوشیدنی بسته بندی کنید حتی برای کودکان ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیرهای گیاهی غنی از کلسیم به همراه صبحانه و شام برای استحکام استخوان لذت ببرند.

نکاتی برای بسته بندی ناهار سالم در مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما زمان زیادی برای بسته بندی ناهار ندارم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است امور را ساده کنم. بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند ناهارهای سالم و کاملی تهیه کنید که بچه های گیاه شما واقعاً بخورند و به تمام وقت آزاد شما نیاز نخواهد داشت!

  • از آن لذت ببرید: با شکل و قالب بازی کنید.
    • از یک کلوچه بزرگ برای برش ساندویچ در قلب استفاده کنید. یا فقط مستطیل ، مثلث و مربع را برای ساندویچ های خود جایگزین کنید.
    • یک ساندویچ را به چوب گریل ، لفافه یا میان وعده تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، قالب متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را به شکلهای سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ با یک خربزه برش دهید
      هر از گاهی اوضاع را متزلزل کند
  • بچه ها را درگیر کنید: احتمال اینکه ناهار بخورند بیشتر است!
    • از آنها بخواهید میوه ها و سبزیجات را بریده یا ناهار خود را به طور کامل آماده کنند
      مناسب)
    • از آنها بخواهید آخر هفته با شما بپزند تا برای آنها کوکی و مافین تهیه کنند
      هفته
    • اگر ناهار به خانه می آید ، دلیل بی پروایی را بپرسید … و فکر کنید
      چگونه آنها از ناهار خود بیشتر لذت خواهند برد
  • از قبل برنامه ریزی کنید: با بچه ها در مورد آنچه در آخر هفته ناهار خود می خواهند صحبت کنید
    قبل از خرید یک فروشگاه و قرار دادن “منو” روی یخچال تا همه بدانند چه چیزی
    بسته بندی
  • باقی مانده ها را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را متزلزل کرده و تنوع بیشتری را ایجاد کند
  • هر از گاهی یک شگفتی اضافه کنید! چه برچسب باشد ، چه یک کوکی کوچک یا یک یادداشت ،
    یک عنصر غافلگیر کننده بچه ها را درگیر ناهار می کند.

5 ایده ناهار سالم برای کودکان برای کودکان

آیا نیاز به تغییر آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار سرگرم کننده و آسان برای تجدید برنامه معمول وجود دارد

  • پیکا فستو: ساندویچ کبابی با سس تند ، پنیر موزارلا وگان و پپرونی وگان. با انگور ، فلفل زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ برانکا: نان تست سیب + دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • کاهش ماهی تن: ساندویچ ماهی نخودچی. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: هوموس و تورتیلا دانه کامل ، به صورت مثلث برش داده می شود. با مینی نارنج ، نخود روشن ، خرچنگ برش خورده سرو می شود
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. با کیوی ، هویج رنگین کمان ، مخلوط جاده ایمن مدرسه سرو می شود

آیا به ایده های کودکان بیشتری نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید