30 میان وعده غذایی برای کودکان + راهنمای میان وعده سالم


این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود.

اگر به دنبال ایده های مقوی میان وعده برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را که می توان به راحتی برای ناهارهای مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی کرد ، تکمیل کردیم! همچنین ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به خوردن غذاهای سالم را دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای بچه ها  بسته بندی میان وعده های آسان برای ناهارهای مدرسه و نحوه تغذیه سالم کودکان.

“مامان ، من گرسنه ام!” با دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم هر روز غذا و میان وعده تهیه می کنم. من یک وعده غذا را تمیز می کنم و آنها غذای بعدی را دنبال می کنند. یادم می آید این جمله را مادرم هم گفته بود.

و اگر اشتهای آنها پیش بینی آینده امروز را می کند ، ممکن است به معنای واقعی کلمه ما را در خانه و در خانه در سنین پیش از نوجوانی / نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری مربوط است؟

پسران در حال خوردن تنقلات از کلیف بار

نحوه انتخاب میان وعده غذایی برای کودکان: گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. شما نمی توانید در مصرف میوه و سبزیجات اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک و آبدار هستند ، زیرا همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف خود اضافه کردن میوه یا سبزی به هر وعده غذایی است.
  2. به قندهای اضافه شده نگاه کنید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه میان وعده های شیرین را هدف قرار می دهد. AAP توصیه می کند که شکر افزوده شده را با حداقل 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) برای کودکان دو ساله و بالاتر و تقریباً صفر افزوده برای کودکان زیر دو سال حداقل کنید. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از غذاهای خوشمزه مانند نان ، پنیر ، تنقلات ، سیب زمینی سرخ کرده ، بیسکویت ، غذاهای منجمد و فست فود وجود دارد که آنها را بسیار خوشمزه و حریص می کند. اما مراقب منابع نمک باشید ، زیرا نمک در رژیم غذایی کودکان می تواند به سطح ناسالم برسد. میزان توصیه شده موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به یاد داشته باشید که یک قاشق چای خوری نمک رومیزی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. میان وعده ها را با هدف انتخاب کنید. همه غذاها برابر نیستند. اگرچه بیشتر اوقات مملو از میوه و سبزیجات است ، اما میان وعده هایی با مقداری شکر و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارند.

بگذارید آن را برای افرادی که پشت آن هستند بلندتر بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و احتمالاً نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که فرزند شما ابتدا به اندازه کافی جریان دارد و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از طریق غذا – یک میان وعده شورتر و برخی محصولات پتاسیم و سدیم – دو الکترولیت اصلی از دست رفته در عرق ، به دست می آیند.

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از تغذیه سالم هستند. تعادل را در نظر بگیرید و میان وعده ها را از روی عمد انتخاب کنید – در یک روز گرم و آفتابی وقتی بچه های شما بیرون بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به پر کردن الکترولیت ها کمک کند.

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت ایجاد شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را برای سوخت هنگام بازی تامین کند. این میله های انرژی زا طعم عالی و 10-12 گرم غلات کامل یولاف ارگانیک را ارائه می دهند ، علاوه بر این بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم مصنوعی.

چگونه کودکان خود را وادار به خوردن تنقلات مغذی بیشتر کنیم؟

در انباری با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. فروشگاه خود را سازماندهی کنید. نگه داشتن میان وعده های مغذی بیشتر در جلو و وسط در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به ویژه اگر فضای ذخیره سازی باز دارید که بچه ها می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر چیپس و کوکی ها را دیدند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از چشم و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخازن سطل شفاف و سفید در انبارم استفاده می کنم. ظروف شفاف برای غذاهای مورد علاقه در سطح چشم آنها و ظروف سفید با درب مخصوص چیپس ، آب نبات ، دسر و غیره که در بالای انبار یا در کمد آشپزخانه متفاوت نگهداری می شوند. یخچال سازماندهی شده برای تغذیه سالم کودکان
  2. در یخچال یا مینی یخچال خود قسمت کودکان ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی پرس های ماست ، چوب پنیر ، برش میوه و تهیه ساندویچ استفاده کنید.
  3. تنقلات را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید بچه ها غذای سالم تری بخورند ، باید راحت باشد. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و مخلوط کمی را از قبل درست کنید ، به میوه و سبزیجات برش دهید و ساندویچ ها را آماده کرده و آماده کنید. برای بسته بندی آسان مواد ، وسایل را در کیسه های کوچک نگهداری کنید.جعبه ناهار با غذای کودک
  4. به آنها بیاموزید که در خوردن هدفمند باشندبه خوردن عمدی یک شیوه زندگی است. با رعایت چند دستورالعمل میان وعده ، فرزندان خود را در مورد عادات غذایی سالم آموزش دهید.
    1. میوه ها و سبزیجات را با ترکیب محصولات با هر غذا تسریع کنید.
    2. برای هیدراته ماندن از یک میان وعده استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید.
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که آنها فعال هستند ، غلات سبوس دار (مانند آنهایی که در CLIF Kid Zbar یافت می شوند) می توانند انرژی لازم را برای تغذیه بدن و تخیل آنها هنگام بازی فراهم کنند. در همین حال ، پروتئین گرسنه و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Stuffed یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند شکم رعد و برق را بین وعده های غذایی در حال حرکت برطرف کنند.
    4. به کودکان درباره ایجاد یک میان وعده متعادل آموزش دهید. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدرات های پیچیده به علاوه چربی های سالم و / یا پروتئین ها تا انرژی قوی و پایدار باقی بمانند. لبخند زدن کودک در حال خوردن Clif Bar
  5. با آن خوش بگذرانیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در وعده میان وعده تشویق کنید ، یک “نوار” موز کامل یا سالم درست کنید که در آن بچه ها می توانند مواد مخصوص خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه کیک یا اسموتی مشارکت دهید. در طول یک میان وعده یک فعالیت / کار دستی ترتیب دهید که باعث می شود با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در هنگام میان وعده می تواند به آنها کمک کند تا از وعده غذایی خود لذت بیشتری ببرند.
  6. با مثال راهنمایی کنیدبه کودکان اغلب هنگام غذا خوردن از راهنمایی والدین خود پیروی می کنند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای گرفتن یک کیسه سیب زمینی سرخ کرده یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در روال غذایی والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که بیشتر احتمال دارد از آنها تقلید کنند.

لیست اصلی اسنک های تغذیه ای برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

بهترین غذاهای لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیر ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده با میوه برای کودکان

بهترین تنقلات میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره آجیل یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتینس ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان های میوه ای حفظ شده
  • میوه خشک شده: کشمش ، خرما ، اکسیکوک خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا بستنی
  • سیب را فشار دهید
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای میان وعده های کودکان

تنقلات سبزیجات که کودکان می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل دلمه ای)
  • آووکادو بو داده
  • سبزیجات + گوآکامول
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

غذاهای پروتئینی خوب برای کودکان

غذاهای غنی از پروتئین برای کودکان

  • تریل میکس
  • تخم مرغ پخته شده
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ترش ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای غذاهای کودک

غلات کامل سالم برای تنقلات کودکان

  • مافین خانگی
  • غلات بادوام
  • CLIF Kid Zbar و Zbar Stuffed
  • بیسکویت یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های غذایی آسان برای کودکان

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

ورود کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه مخلوط جاده ، کلوچه و کراکر موز فعالیتهای سرگرم کننده ای هستند و غذای سالم را تشویق می کنند. با این دستور العمل های سرگرم کننده و غذای کودک ماجراجویی های کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید.

موز کرانچ پاپ | یک هدیه یخ زده ساده کودکان

جویدن میوه هندوانه اولیه خانگی همه میوه های چسبناک حاوی دستور العمل هستند

کوکی هیولا بدون گلوتن | بیسکویت جو دوسر کره بادام زمینی

خفاش سبز آووکادو

مافین

بستنی میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای کودکان (شامل گندخواران): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای سوزاندن مادران شلوغ در حال حرکت

و برای تنقلات بیشتر ، بایگانی مواد غذایی ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری اهمیت دارد!

دیدگاهتان را بنویسید