کدام رژیم غذایی برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من برای انتخاب رژیم غذایی که بتوانم به آن پایبند باشم ، سخت است و کاهش وزن موردنظر خود را برایم سخت می کند. آیا رژیمی هست که باید بخورم؟ کدام برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین هر سال اخبار یو اس نیوز رتبه بندی سالانه ای از بهترین – و در نتیجه بدترین – رژیم های لاغری را انجام می دهد. و هر سال کتابفروشی ها عجله دارند زیرا مردم می خواهند هر انس اطلاعاتی درباره “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده را دریافت کنند. (به یاد داشته باشید ، رفتن به سرخپوشان در نظر گرفته شد بدترینبه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، yadda yadda. مدتی است که رژیم غذایی DASH ، یک استراتژی هوشمندانه برای کاهش فشار خون بالا است ، که گفته می شود باعث کاهش وزن نیز می شود. امسال ، طبق رژیم های عمومی ، این دو با هم ارتباط دارند. (کتاب تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، مکانی عالی برای شروع است. اینجا را بررسی کنید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا هر یک از پیوندهای کتاب دیگر در این پست برای بررسی توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از گزارش شما تشکر کنم.)

مخصوصاً برای کاهش وزن ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه بهترین ها در لیست هستند.

من از عجله برای کاهش وزن در ماه ژانویه عصبانی می شوم – نه به این دلیل که “همه این افراد تازه وارد در راه من هستند” (من ساعت 9 شب در ورزشگاه هستم ، همیشه به طور کلی ازدحام جمعیت را از دست می دهم.) اما به دلیل این که بسیاری از اطلاعات مهم گیج می شوند و در جستجو نادیده گرفته می شود تا مورد دیگری را در لیست کارهای انجام شده تا حدودی بررسی کنید.

این بدان معنا نیست که من آن را درک نمی کنم ، من کاملاً درک می کنم. من می خواهم سال 2018 سالی باشد که من سرانجام وضعیت مالی خود را مرتب کنم – کاری که باید در 31 دسامبر و هر روز شیطانی انجام می دادم – با 401Ks و IRA ها و 529s و کلمات اختصاری فانتزی که هنوز نمی توانم آنها را به طور کامل توضیح دهم. احساس شرم می کنید که ندارید ، و من مطمئن هستم که کسی آنجا خواهد رفت. کمی اینطور است.

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی به نگرانی گفتگو در مورد “کاهش وزن” در رژیم ها کمک می کند ، که باعث ناراحتی من است. در حال حاضر “رژیم های غذایی” به معنای نامعقول ، اصطلاحات و قواعد مفیدی هستند که به شما کمک می کند نحوه غذا خوردن متفاوت از عادت قبلی خود را بفهمید و قصد کاهش وزن دارید … اما برخی از این رژیم ها کاملاً مضحک هستند.

بیا ، همه رژیم های کوکی چیست؟

پرسش ها و چهارشنبه: کدام رژیم غذایی برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کلیک کنید

اگر به دنبال لیستی از انواع قوانین هستید ، حتما رژیم غذایی مدیترانه ای را بررسی کنید. این محصول بر محصولات تازه ، مصرف سبک گوشت ، چربی های سالم غذایی و گزینه های زیادی تمرکز دارد. این فقط ایتالیا نیست – کشورهای بی شماری از این دسترسی به دریای مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی برای آن نامیده می شود) بهره مند شده اند و غذاهای آنها همه طعم دار ، ادویه دار و در غیر این صورت به طور مشابه تهیه می شوند ، زیرا وقتی با هم رشد می کنند ، برو با یکدیگر.

اما فراتر از آن است ، درست است؟ رژیم مدیترانه ای آثار زیرا ، چه آن را بشناسیم و چه نشناسیم ، غذای یک فرهنگ تا حد زیادی بدون گسترش غذاهای فرآوری شده ادامه می یابد و جامعه آن فرهنگ از آن سود می برد. ساکنان منطقه هستند غالبا به عنوان سالم ترین در جهان ذکر شده است.

اما ، باور کنید یا نه ، هرجا که به دلیل مصرف غذاهای فرآوری شده ، فرهنگ بی وقفه ای پیدا می کنید – غذاهایی با فیبر کم ، پروتئین ، چربی های رژیمی سالم ؛ غذا دیوانگی کربوهیدرات بالا – احتمالاً پیدا خواهید کرد سالم ترین مردم همیشه در کتاب راه حل منطقه آبیحتی یک خواندن سریع توضیح می دهد: سالم ترین رژیم غذایی لزوماً لیستی از غذاها برای شما نیست باید بخورید ، اما یک خط مرزی مشخص که تعیین می کند چه چیزی است باید از میز دور باش

در واقع ، این چیزی است که من وزن را یاد گرفتم ضرر – زیان به طور کلی: حذف عادات و انتخابهایی که ابتدا به افزایش وزن کمک می کنند. بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. شما نمی توانید وزنه سنگینی را تحمل کنید در حالی که قصد دارید روی کاناپه از زمان کار کردن تا خواب رشد کنید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از خوردن غذاهایی که بیشتر به آنها عادت دارید در بخشهای کوچکتر بسنده کنید ، باید وعده های غذایی خود را تغییر دهید.

به همین دلیل تقریباً هر کسی یک رژیم غذایی که شما را از یک شیوه زندگی پردازش شده دور می کند ، به نوعی نتیجه خواهد داد.

این هست همچنین چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم غذایی از خود بپرسید همیشه، “آیا این راهی است که من می توانم خود را برای همیشه در حال خوردن ببینم؟” پاسخ به آن ساده است دارد “بله” بودن

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، به برنامه غذایی من نگاه کنید!)

مسلماً رژیم مدیترانه ای تنها رژیمی نیست که به این هدف می رسد و تنها فرهنگ فست فود فرآوری شده ای نیست که می توانید از آن دستور العمل ها و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً ذکر کردم ، راه حل منطقه آبی، بسیاری از فرهنگ های مختلف را با غذاهای شگفت انگیز و الهام بخش زیادی از غذا نشان می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این ، کتاب آنچه من می خورم همچنین دیدگاه بسیار متنوعی در مورد غذاهایی که در سراسر جهان اتفاق می افتد ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگ هایی ایجاد شده اند که در معرض بیماری های قلبی ، دیابت قرار نگرفته اند و – بله – ناتوانی در درک وزن خود. راستش را بخواهید ، می توانید به هر کتابفروشی بروید و کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و شما خوب عمل می کنید. (اینگونه است که من روش های مختلف ماهی گیری را آموختم. زنده پرو.) (همچنین؟ زنده جسیکا هریس.)

بنابراین ، حتماً در مورد هر رژیم غذایی تحقیق کنید و آنچه را که بیشترین رضایت ، شادی و رضایت را برای شما به ارمغان می آورد ، امتحان کنید. اما فرایند تعیین مرزها برای شما مهمتر است. خود را از عادات قدیمی که کاهش وزن و حفظ وزن را برای شما دشوار می کند جدا کنید و عادات جدیدی را که به سلامتی ، رضایت بخش و رضایت بخش هستند – به تمام معنا ، جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، خوب می شوید.



دیدگاهتان را بنویسید