چگونه عشق به خود را تمرین کنیم – تمرینات کاهش وزن و مربیگری بوپر مربیگری



ممکن است به خاطر این باور ناخودآگاه که شما کافی نیستید و دوست ندارید ، از خود متنفر شوید و انتخاب های بدی انجام دهید. ممکن است متوجه نشوید که چقدر خود را از صحبت های منفی خود محدود می کنید تا درگیر سر خود شوید. یا در مورد محدودیت هایی که برای خود تعیین کرده اید کاملاً روشن هستید ، اما نمی دانید برای تغییر آن چه باید بکنید.

عادت هایی که با ما با حقارت برای ده ها سال رفتار می کنند طبیعی به نظر می رسند. مانند ماهی در آب و پرندگان در هوا. ما از سمیت تفکر خود آگاه نیستیم.

امروز احساس شگفت انگیزی دارم. به این فکر می کنم که زندگی چقدر جادویی است. مغز ما شگفت انگیز است. بدن ما متعالی است.

این تفکر جادویی با این واقعیت رنگ می خورد که بسیاری از مردم در سراسر ایالت ، کشور و جهان رنج می برند. با این واقعیت که اوایل امروز ، من احساس اضطراب – تند و زننده – غمگین بودم ، رنگ آمیزی شد. تمرین من در احساسات من را به دیدن بدنم دعوت می کند و می پرسد دقیقاً چه احساسی دارم و کجا. این احساس را در من ایجاد می کند که در مرکز قفسه سینه و بالای شکم من ریشه دوانده است. این یک احساس لمس کننده ، مواج است. چشمانم احساس فشار و اشک می کند.

من نمی توانم در مورد آتش سوزی های امروز کاری انجام دهم. یا برای پایان دادن به بلایایی که برادران و خواهرانم در سراسر جهان با آن روبرو هستند. احساس من – آیا غم است؟ شاید. می آید و می رود و قدم بعدی که بر می دارم این است که از خودم بپرسم “چگونه می توانم خودم را با این احساس دوست داشته باشم؟” “چگونه می توانم این گه را احساس کنم و هنوز هم بدانم که یک فرد ضروری هستم.” سپس از خود می پرسم: “امروز چه کاری می توانم انجام دهم تا با وجود این احساس در بدنم به هدفم کمک کنم؟” همه اینها کنار یکدیگر می نشینند و مانند یک فنجان چای خیس می شوند.

سپس به برنامه روزانه خود نگاه می کنم و بر آنچه می توانم انجام دهم تمرکز می کنم و آن را انجام می دهم. من به این ترتیب عشق به خود را تمرین می کنم.

وقتی مردم می گویند شما باید خودتان را دوست داشته باشید ، اغلب درک نحوه انجام آن دشوار است. به نظر می رسد تغییر از کتک زدن خود به واداشتن به ورزشگاه در روز دوشنبه به دوست داشتن خود حتی در صورت از دست دادن یک روز ، غیرممکن به نظر می رسد. چگونه می توان این کار را انجام داد ، شما از اراده یا مفصل انگشت سفید برای کاهش کالری خود برای خوردن مقدار سالم و پایدار غذاهای مغذی هر روز استفاده نمی کنید. چگونه می توانید از قدرت بیش از حد و بی تفاوتی به تصمیم گیری در مورد اقداماتی که می توانید برای تأثیر قاچاق انسان یا نژادپرستی یا گرمایش جهانی انجام دهید ، برسید؟

خودخواهی یکی از مهمترین مفاهیمی است که آموخته و تمرین کرده ام. من 100٪ معتقدم که وقتی این مفهوم را بدست آورید ، تجربه زندگی شما تغییر می کند و شما در اهداف روشن و سالم خود باقی خواهید ماند. شما قدم هایی برای زندگی در قدرت خود برمی دارید و در دنیایی شرکت می کنید که جهان به هدایای شما نیاز دارد. شما به خواسته خود عمل خواهید کرد و به وعده های خود عمل خواهید کرد.

هرگز تعجب نمی کند که ما چقدر در مورد خودمان قضاوت می کنیم.

نگاهی به افکار خود در مورد خود بیندازید و ببینید چقدر می توانید با خود بی رحم باشید.

بارها و بارها چه سوالاتی از خود می پرسید؟

“چرا تو آدم خوار و پیرمردی؟”

“چرا این گرسنگی هرگز پایان نمی یابد؟”

“چرا من نمی توانم بفهمم چگونه سالم باشم؟”

“چرا من نمی توانم تغییری در جهان ایجاد کنم؟”

چگونه از احساسات ، چهره ، شخصیت ، پاها از خود متنفر هستید؟

من نفرت های معمول را داشتم: بینی ، شکم ، سابقه خانوادگی ام. من قبلاً به خاطر برخی احساسات از خودم متنفر بودم زیرا ضعف من را نشان می داد. نقاط ضعف من عذاب من خواهد بود. اگر عمر طولانی داشته باشید ، خواهید دید که چقدر این باورها بی فایده است و چگونه تعاملات ما در محل کار ، با دوستان ، خانواده و عاشقان را مسموم می کند.

وقتی شروع به تغییر رفتارهای خود نسبت به عزت نفس سالم ، درمان خود و بخشش کردم ، می دانستم که تنها چیزی که ندارم تجربه مستقیم داشتن همه چیز برای انجام این کار است.

چی؟ من هر آنچه را که نیاز دارم دارم. من فقط آن را نمی دانم چقدر دیوانه است؟ با این حال ، این آغاز طنابی بود که من برای بازکردن افکار و رفتارهای خودم که باعث پرخوری و رنج زیاد شده بود ، نگه داشتم. من این مفهوم را درک نکردم ، اما می دانستم که واقعیت دارد.

بیایید آن طناب را باز کنیم ….

اگر هر آنچه را که برای دوست داشتن خود نیاز دارید فوراً داشته باشید ، یعنی توانایی یادگیری غذاهایی که برای شما مفید هستند ، چه غذاهایی بدن شما را تغذیه کرده و به وزن مورد نظر می رسد ، توانایی کاهش میل به غذاهای ناسالم – چه خواهد بود مال تو؟

اگر می دانستید که همه چیز مورد نیاز برای پذیرفتن فوری خود را دارید ، یعنی توانایی بخشیدن خود ، لذت بردن از خود ، و مسئولیت پذیری در قبال نیازهای خود – زندگی شما چگونه می تواند باشد؟

اگر می دانستید که همه چیز را برای احساس امنیت در اختیار دارید ، چگونه می توانید در جهان شجاعانه رفتار کنید؟

ترفند دوست داشتن خود این است که به همه چیز اجازه دهید. آن را قطع یا بردارید. خشونتی که در افکار و اعمال خود علیه خود انجام می دهیم طاقت فرسا است. ما به اشتباه فکر می کنیم تغییر آنها ضروری است. ما فکر می کنیم این عذاب باید در تغییر موفق باشد.

اینطور نیست! به جای این که آن را به عنوان مشکل خودمان مطرح کنیم ، آن را با عشق دعوت می کنیم.

· اجازه اشتباهات و موفقیتهای بزرگ و کوچک را بدهید.

· اجازه دهید که خشم و هدایا و جشن های خودجوش شروع شود.

· اجازه دهید لغزش های زبان ، خجالت و کلمات محبت آمیزی که شما برای دلداری و تشویق به کار می برید.

· به پرخوری اجازه دهید و یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام ندهید.

· اجازه تمرین عادات جدید و روزهای موفق را بدهید.

· اجازه ترس دهید و رابطه را با دیگران احساس کنید.

· اجازه ترس دهید و رابطه را با دیگران احساس کنید.

یک تخت وسیع ، یک میدان باز ، یک فضای عمیق ، یک دریاچه زلال یا یک رودخانه در حال حرکت به خود اختصاص دهید. به خود به عنوان یکی از بسیاری نگاه کنید.

تغییر و رشد به فضا نیاز دارد. تغییر و رشد نیاز به عشق دارد. تغییر و رشد به زمان نیاز دارد.

شما فکر می کنید که ترک غذاهای خاص خود محرومیتی بی پایان خواهد بود. شما معتقدید که مرگ یک عزیز غم بی پایان را به همراه خواهد داشت. شما متقاعد شده اید که این ناراحتی از خوردن احساسات شما رنجی بی پایان خواهد بود. فکر می کنید توانایی تأثیرگذاری بر جهان را ندارید.

همه چیز در حال تغییر است. هر لحظه به پایان می رسد این یک مفهوم فلسفی نیست. ما می دانیم که واقعیت دارد. افزایش سن به معنای تسلیم شدن یا عدم رابطه نیست. هنوز می توانید با چالش ها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید. شما بیشتر از الان دارید.

از شر چیزهای زیبا و شیرین که به شما احساس جهنمی می کنند و باعث ناراحتی زیادی می شوند ، خلاص شوید. خود را از سلامت ، استخوان های قوی ، تعادل خوب ، روده سالم محروم نکنید. خود را از ناراحتی لازم برای تغییر و رشد محروم نکنید. از ناراحتی انجام کارهای دشوار خلاص نشوید.

خود را از شفقت محروم کنید ؛ روی منفی تمرکز کنید ، که باعث کاهش تاب آوری و مکیدن انرژی شما می شود. غصه نخور. برای احساس عشق بین شما و معشوق ؛ به یاد آوردن هدیه ای که داشتند ؛ چالش ادامه بدون آنها را بر عهده بگیرید. درد و لذت بودن با آنها را احساس کنم. از طریق معنا بخشیدن به زندگی آنها از طریق شما. ناراحتی به این معنی است که شما قدرت را تقویت می کنید ، ماهیچه ها رشد می کنند ، بافت ها می میرند و دوباره متولد می شوند.

این باور را از خود دور کنید که می توانید 100٪ مواقع خوشحال باشید و اگر این کار را نکنید ، مشکلی با شما روبرو می شود. خود را از تجربه انسانیت خود از جمله احساس نگرانی ، عصبانیت ، غم ، احترام ، شادی ، سرخوردگی ، سرگرمی محروم نکنید.

من دیگر بر سر نبرد غذا نمی جنگم. اکنون من تجربه مستقیم احساس تمام آسیب پذیری خود را دارم. من این لطف را دارم که هنوز زندگی کنم. این احساس غم و اندوه من احساس می کنم که از سالها پیش می آید و می رود و می آید. این یک مثال کامل از نحوه دوست داشتن خودم است. این احساس من را به پرخوری ، نوشیدن الکل و انزوا و افراط در برنامه های تلویزیونی یکنوع بازی شبیه لوتو سوق می داد.

در حال حاضر من خود را در یک فضای باز عاشقانه نگه می دارم – اجازه هرگونه عمل و احساس و غافلگیری را می دهم. این همیشه آسان نیست. تنفر از شما نیز چندان آسان نیست.

شما بهترین نامزد برای وظیفه دوست داشتن و تجربه خود هستید. شما نسبت به والدین ، ​​خواهر و برادر ، شریک زندگی و دوستان خود از صلاحیت بیشتری برخوردار هستید تا بدانید چگونه شما را دوست داشته باشند.

تبدیل شدن به فردی که بی قید و شرط خود را دوست دارد یک راه ، یک سفر و یک تمرین است. دانستن این که شما در حال حاضر همه چیز را برای بهتر زندگی کردن و عشق به زندگی دارید ، کلید جادویی است.



دیدگاهتان را بنویسید