چگونه در ناشناخته ها در زمین بمانیم [Guest Post] – Raina Dawn Lutz



اگرچه بیشتر اینها نسبتاً ساده است ، اما دو راه دیگر وجود دارد که کار در باغ شما می تواند عملکرد ایمنی شما را بهبود بخشد.

قدرت آفتاب

اکثر ما می دانیم که بیشتر ویتامین D ما از خورشید تامین می شود. برخی از غذاها حاوی این غذای ضروری هستند ، از جمله ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی ، ساردین ، ​​روغن کبد ماهی ، زرده تخم مرغ و غذاهای غنی شده ، اما دریافت آن از خورشید ساده ترین راه برای اطمینان از مقدار کافی است.

چرا من در مورد ویتامین D صحبت می کنم؟

سهم آن در سلامت استخوان ها ، به ویژه نقش آن در جذب کلسیم ، به خوبی شناخته شده است. اما تحقیقات فزاینده ای در مورد تأثیر آن بر سلامت سیستم ایمنی بدن و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ما ممکن است بیش از آنچه قبلاً متوجه شده بودیم ، کمبود ویتامین D داشته باشیم ، به ویژه کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنیم.

خبر خوب این است که باغبانی راهی عالی برای جذب نور خورشید ، افزایش ویتامین D و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است.

همه خاک زنده

بودن در خارج به ما نور خورشید را تقویت می کند. اما آیا می دانستید که خاکی که بر روی آن قدم می زنید دارای ویژگی های مهمی برای زندگی است؟ و نه فقط برای گیاهان ما.

بیش از پیش آشکار می شود که میکروبیوم روده (همچنین به عنوان فلور روده نیز شناخته می شود) بر رشد و عملکرد سیستم ایمنی بدن تأثیر مستقیم دارد.

“تحقیقات در حال بررسی اثرات میکروبیوم روده بر سلامت کلی ما ، وضعیت ذهنی ما و توانایی های گوارشی ما است. نشان داده شده است که باکتری های روده از طریق سیستم های عصبی ، ایمنی و غدد درون ریز با مغز ارتباط برقرار می کنند و شواهد فزاینده ای نشان می دهد که میکروبیوم سالم می تواند بهبود یابد. خلق و خوی افراد افسرده و بدون فشار ، و حمایت از مدیریت سنگین و موارد دیگر. این یک تکه از پازل است ما نمی توانیم نادیده بگیریم
-راینا لوتز ، RHN

بهبود فلور روده یک کار بسیار پیچیده تر از افزودن پروبیوتیک های تجاری به لیست مکمل های ما است. بیش از 20 درصد میکروبیوم از محیط زیست ما شامل رژیم غذایی و شیوه زندگی تشکیل شده است.

یکی از راههای عالی برای تکمیل فلور موجود در میکروبیوم ، تعامل با خاک باغچه است. خاک حاصلخیز مملو از میکروبیوتای غنی است که می توانید از آن فقط با استنشاق آن “پر کوچک میکروبیوم که از خاک بیرون می آید” استفاده کنید و خاک را با کشیدن علف های هرز ، کاشتن دانه ها و برداشت سبزیجات ظریف از بین ببرید.

سیستم ایمنی بدن شما نه تنها از مزایای آن برخوردار است ، بلکه در معرض میکروبیوم های خاکی قرار دارد که عملکرد سیستم ایمنی را افزایش داده و میزان افسردگی را کاهش می دهد.

مقاومت در برابر غذا

افسردگی و استرس می تواند یک عارضه جانبی شایع در یک وضعیت جدی جهانی باشد ، به ویژه اگر شرایط باعث افزایش انزوای شود. برخی واکنش ها به همه گیری فعلی احساس می کند که از جامعه جدا نیست. افرادی که برای خرید مواد غذایی در اطراف بلوک صف کشیده اند ، ماسک هایی از بیمارستان پوشیده اند و برای محافظت از خود “فاصله اجتماعی” ایجاد کرده اند …

و من نمی گویم همه این استراتژی ها بد هستند ، اما باید مراقب باشیم که به خاطر داشته باشیم که این فرصتی برای قوی شدن به عنوان یک جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید