چگونه تحقیقات موردی می تواند به توسعه مشاغل آموزشی سالم شما کمک کند


خط پایین – اثبات برای فروش است. به همین دلیل تحقیقات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازار شما باشد.

یک لحظه به آن فکر کنید. آخرین باری که خریداری کردید بدون اینکه بدانید چرا پول زیادی را که به دست آورده اید خرج کرده اید؟

چه به دنبال یک تجربه غذاخوری جدید باشید ، چه در بازار برای یک تختخواب جدید باشید ، یا چند ضربه واقعاً جالب را که به تازگی مجبور به انجام آن بوده اید ، دیده باشید ، موفق باشید که ابتدا آنها را کشف کردید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال یک پزشک طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست من را شفاف کند ، نظرات بی شماری از مشتریان را به صورت آنلاین مطالعه کردم. این بررسی ها در نهایت به من کمک کرد تا بهترین پزشک را برای مشکلاتی که با آن روبرو بودم انتخاب کنم. زمانی که می توانستم موفقیتی را که در اختیار دارم و خوشبختی کار با آن تمرین کننده را پیش بینی کنم
مرا آورد ، بی فکر بود که باید با چه کسانی همراه شوم. وقتی می توانستم خودم را به جای بیمارشان تصور کنم ، فروش آسانی بود.

آخرین باری را که خریداری کردم بدون انجام برخی تحقیقات و تحقیقات آنلاین ، از جمله بررسی توصیفات ، بررسیها و داستانهای موفقیت مشتری ، به خاطر نمی آورم.

خط پایین – اثبات برای فروش است. به همین دلیل است که تحقیقات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازار شما باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه موردی فقط یک شهادت باشکوه است ، اما در قالب طولانی تر نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که داستان نوشتاری قدیمی را از ابتدا تا انتها دنبال می کند و مشتری شما قهرمان داستان است.

با یک مطالعه موردی ، شما یک داستان حل مسئله-تغییر را دنبال می کنید که به ترسیم تصویری کمک می کند که نشان می دهد مشتریان واقعی چگونه بر محصول یا خدمات شما بر مشکل غلبه کرده اند. توصیفات ، داستان های موفقیت و بررسی مشتری همه به ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف توصیفات یا نظرات اول شخص ، مطالعه موردی یک داستان دقیق تر است اما هنوز از دیدگاه مشتری خوشحال شما بیان می شود.

قدرت روایت

مردم داستان خوب را دوست دارند.

از همان دوران کودکی ، ما با داستانها احاطه شده بودیم. ما خود را در آنها غوطه ور کردیم ، از آنها درس گرفتیم و آنها را نوشتیم. می توان گفت که قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این تاریخ ما را می سازد و به نوبه خود آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند ،
به همین دلیل ما خیلی خوب با آنها ارتباط داریم

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا درگیری غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به حفظ علاقه خواننده کمک می کند و همچنین داستان را آسان تر می کند.

این به مشتریان احتمالی شما کمک می کند تا خود را به جای مشتری شما تجسم کنند و به مخاطبان نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در نهایت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. برخلاف سایر مطالب بازاریابی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتری شما انجام می شود ، که آنها را به یک شخص ثالث قدرتمند تبدیل می کند.
پشتیبانی.

یک مطالعه موردی عالی می تواند به مشتریان احتمالی شما این احساس را بدهد که شما بهترین یا تنها راه حل مشکل آنها هستید.

اثبات اجتماعی

در حال حاضر کافی نیست که بگوییم محصول ما به شما در حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای حمایت از ادعای خود به بازاریابی شفاهی نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ، نگویید – و اثبات اجتماعی این کار را انجام می دهد.

بر اساس یک مطالعه بازاریابی B2B ، 94 درصد از مصرف کنندگان آنلاین قبل از تصمیم نهایی خرید خود ، نظرات دیگر مشتریان را بررسی می کنند. به عنوان مصرف کننده ، ما روندها و اقدامات دیگران را پیش از خود دنبال می کنیم.

آنچه مطالعات موردی را بسیار م makesثر می کند این است که آنها بر تجربیات مشتری شما تمرکز می کنند و افراد واقعی را که قبلاً محصول یا خدمات شما را امتحان کرده اند نشان می دهد. نفوذ همتا نشان دهنده مشتریان شما است. نه تنها شرکت شما که می تواند به مشتریان خود خدمت کند.

فرض کنید شما یک مربی تغذیه جامع و متخصص در مشکلات گوارشی هستید. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که در چه شرایطی هستند.

آنها نه تنها به شما نیاز دارند که بگویید می توانید به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها مدرک واقعی بدهید که به دیگران کمک کرده اید درست مانند آنها.
وقتی بتوانند خود را جای مشتری خود تصور کنند ، بعد از اینکه با شما همکاری کردند ، می توانند خود را سالم تر ببینند. این بیشتر به عنوان ریخته گری “آینده” شناخته می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند آینده خود را پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید مشاهده کنند.

اثبات اجتماعی یا تأثیر همسالان در فرایند تصمیم گیری ما مخفف است.

منبع مفید برای فروش

این که آیا شما یک فرد مجرد هستید یا یک تیم فروش پشت سر دارید ، مطالعات موردی یک منبع مفید در هنگام صحبت با مشتریان و بسته شدن فروش است.
هنگامی که من به دنبال یک پزشک سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم از بیمارانی که با همان مشکلاتی که داشتم روبرو شوند ، بشنوم. من تمایل داشتم از مواردی که نمی توانستم بگذرم
شخصاً به آن مربوط می شود

داشتن تعداد انگشت شماری از موارد موردی مختلف که مشکلات مختلفی را که مشتریان شما با آن روبرو شده اند برجسته می کند ، به شما تنوعی می بخشد که می توانید هنگام تماس با چشم انداز از آن پرش کنید. به سادگی آنها را به مطالعه موردی نشان دهید که بیشتر شبیه مشکلی است که با آن روبرو هستند ، بنابراین آنها نیز می توانند با
نتایج مثبت آنها را نیز با شما پیش بینی کنید.

همیشه سبز است – نه مثل درخت …

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی مانند یک وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی ، مطالعات موردی همیشه سبز هستند و می توان بارها و بارها از آنها استفاده کرد.

محتوای مطالعه موردی هرگز از مد نمی افتد زیرا در مورد موضوعی {یا مشکل / درگیری در این مورد} است که همیشه مربوط به گروه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه به دنبال بررسیها و توصیفات مربوطه خواهند بود ، بنابراین مطالعات موردی در سالهای آینده همچنان به نمایندگی از شما به فروش می رسد.

نتیجه نهایی ، مطالعات موردی آزمون زمان را تحمل می کند و همچنان بر اعتماد و اعتبار یک تجارت تأثیر می گذارد.

چگونه می توان یک شرکت کننده در مطالعه موردی خوب پیدا کرد

یافتن یک موضوع عالی برای تمرکز تحقیقات موردی خود بر نیازهای بیشتر از انتخاب اولین مشتری خوشحال که به سراغ شما می آید. شما باید داستانی را پیدا کنید که بتواند برای مخاطبان شما مناسب باشد و آنها را جذب کرده و باعث شود احساس کنند بخشی از تحول هستند.

هر مشتری که با آن کار می کنید یک مطالعه موردی خوب انجام نمی دهد. در حالت ایده آل ، شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید که داستان خود را با مخاطبان خود {تا حد ممکن} به اشتراک بگذارد و بیش از حد آماده تبلیغات راهپیمایی برای شرکت شما باشد.

اساساً موفقیت آنها با محصول یا خدمات شما بسیار کمک می کند تا به دیگران نشان دهید که آنها نیز به شرکت شما اعتماد دارند.

نحوه استفاده مجدد از مطالعات موردی

هر صاحب مشاغل بهترین ضربه را برای پول خود می خواهد ، و من می خواهم شرط ببندم که شما تغییری ایجاد نمی کنید. برای استفاده بیشتر از مطالعات موردی ، چندین روش منحصر به فرد وجود دارد که می توانید مجدداً از آنها استفاده کنید. مطمئناً می توانید یک صفحه اختصاصی در مورد داستانهای موفقیت داشته باشید که همه آنها را در آن قرار دهید ، اما این تمام است
فقط یک راه برای استفاده از آنها

چرا برخی از این موارد را نیز امتحان نکنید:

  • آنها را در کمپین ها و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید
  • آنها را به امضای ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و مقالات چاپی استفاده مجدد کنید
  • آنها را برای ارائه و ارائه های فروش در اختیار تیم خود قرار دهید
  • آنها را در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود تکرار کنید

و این تازه شروع کار است!

آیا می دانستید که مصرف کننده معمولی قبل از فشار دادن دکمه “خرید” باید پیام شما را هفت بار بشنود؟

هرچه بیشتر از مطالعات موردی خود استفاده مجدد کنید ، پیام بازاریابی شما با مخاطبان شما بهتر خواهد شد. آنها می گویند هرچه بیشتر ، بهتر!

بنابراین به من بگویید ، چگونه از تحقیقات موردی در کسب و کار خود استفاده خواهید کرد؟

آیا آمادگی به دست آوردن مزیت حرفه ای و بهبود شرکت تغذیه خود را دارید؟

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید برای آزمایش 15 روزه بدون ریسک و تمرین تغذیه خود را به سطح بعدی برسانید.

هر گونه سوال؟

مستقیماً به ما [email protected] ایمیل بزنید

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید