پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین کاهش وزن امکان پذیر است؟

آیا با مصرف پروتئین کاهش وزن امکان پذیر است؟

مهمترین جنبه هر برنامه اعم از کاهش وزن یا افزایش وزن یا قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا به طور قابل توجهی بیشتر از سالن بدنسازی در باشگاه هزینه می کنند ، به همین دلیل من می گویم نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

هدف بسیاری از افراد کاهش چربی بدن و رسیدن به وزن سالم است. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش خود را درک می کنند ، که در کل عالی است ، اما پاسخ نتایج ماندگاری نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل به تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات های بالاتر و پروتئین های زیاد ندارند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدراتها 45-65 ، پروتئین 35-35 و چربی 20-35 از کل کالری است.

با چنین گستره وسیعی از 15 تا 25 درصد از حداقل تا حد بالایی ، تعجبی ندارد که مردم در درک نسبت مناسب درشت مغذی های مورد نیاز برای نیازها و نوع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین ممکن است بتوانید همه چیزهایی را که می خورید ردیابی کنید و برنامه شما به شما می گوید که به هدف خود در روز رسیده اید و همچنین درشت مغذی های مورد نیاز خود را دریافت کرده اید ، اما این اعداد برای رسیدن به اهدافتان است. شما مشخص نشده اید.

به دلیل رژیم غذایی طولانی ، بسیاری از افراد متابولیسم خود را مختل کرده اند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی بدن و افزایش متابولیسم را ندارند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی در چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن خود را بیشتر از آنچه که انجام می دهید از دست می دهید.

راه حل ایجاد برنامه تمرین مقاومتی و افزایش مصرف پروتئین برای اطمینان از ساخت و بهبود عضلات مناسب است.

مصرف پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن کمک می کند ، بلکه باعث می شود در مقایسه با غذای دارای کربوهیدرات بالا که کالری را افزایش می دهد احساس سیری و رضایت کنید.

با تمرکز بر میزان مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز ، احتمالاً کالری دریافتی خود را کاهش داده و پروتئین دریافتی خود را افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، پس از تمرین از مکمل پروتئین لاکتوز استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

غذای مواد تشکیل دهنده

1 فنجان شیر بادام شیرین نشده

1/2 فنجان زغال اخته یخبندان عمیق

1/2 فنجان انبه فراستا

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده شده

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شودبه


بیشتر بدانید:

افسانه های کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید