ویژگی های رژیم لاغری سالم


رژیم غذایی – رژیم سریع و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد ، یک رژیم غذایی سالم پزشک تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. به این منظور لاغری موضعی همچنین دریافت کنید.

همه غذا را بخورید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

داشتن رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. پزشک تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کرده و به آن وفادار باشید. پس از تسکین ، خستگی و خستگی مداوم دنبال می شود. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه بسیاری از افراد در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که مناسب سبک زندگی شما و شیوه غذا خوردن و ورزش شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی شما را گرسنه نکند. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر می کنند و اشتهای شما را کاهش می دهند و شما را بدون رژیم غذایی وفادار نگه می دارند. نه این که آنقدر گرسنه هستید که بتوانید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. هنگام در نظر گرفتن هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید ، “آیا من آماده هستم تا آخر عمر این کار را انجام دهم؟” اگر نه ، محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذایی یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید باشد ، اما برخی غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

زمان را هدر ندهید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، برای افرادی مناسب است که زمان و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید اصلاً رژیم می گیرید. تصور اینکه رژیم غذایی دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما عادت های بدی را که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند ، هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید