ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای (پروتئین بالا ، سنگلوتن ، گیاهخواری)



این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای خوشمزه با طاعون یک شام سالم و گیاهی را فراهم می کند.

ناهار روز بعد اضافه کنید – متشکرم!

طعم ماکارونی سنتی خوب است (دیروز) ، اما اغلب فاقد پروتئین و فیبر است!

دستور العمل های سنتی ماکارونی گیاهی یا گیاهی خود را با ماکارونی با پروتئین بالا که از نخود ، عدس یا لوبیا سیاه تهیه شده است ، ارتقا دهید. برای این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای ، از اسپاگتی Trader Joe’s Yellow Lentil & Brown Rice استفاده کردم- آنها 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر در هر وعده دارند.

Banza خمیر حبوبات با پروتئین بالا OG است. از نخود تهیه شده است و احتمالاً طعم و غذای مورد علاقه من است.

اما اگر شما را تشویق به بارگیری سبزیجات نکنم ، چه نوع متخصص تغذیه ای هستم؟ آب نبات های نشاسته ای مانند فلفل دلمه ای ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو و بادمجان بافت ، فیبر و جو مدیترانه ای را به این دستور غذا اضافه می کنند.

از آنجا که من عاشق یک بشقاب بزرگ غذا هستم ، افزودن سبزیجات زیاد به من این امکان را می دهد تا حجم زیادی از غذا را بدون نیاز به کالری خود بخورم. وقتی یک ظرف بزرگ سبزیجات بگذارم ، کمتر شکر یا تنقلات می خورم.

من این غذا را به همراه سس طاعون Vegan Kale & Cashew Plader Trader Joe کشیدم … و بلافاصله آن را با پنیر بز غیر گیاهی کردم. هو! یا بگیرش یا ولش کن.

PS- یکی از مشتریان من این روش پخت گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آنها را جداگانه تفت دادم! خیلی ظریف! اما انداختن آنها با سایر سبزیجات نیز م workثر است.

یوم!

وعده غذایی سبزیجات مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

عناصر:

  • 1 عدد بادمجان کوچک ، برش خورده و یک چهارم
  • کدو تنبل ، یک چهارم
  • 1 فلفل دلمه ای قرمز ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 فلفل دلمه ای نارنجی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 پیاز قرمز ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • نمک سیر
  • گوجه فرنگی بچه 1 پیمانه
  • روغن زیتون اضافی
  • 1 سر سیر
  • آویشن
  • ماکارونی با پروتئین بالا (من از عدس زرد و برنج قهوه ای استفاده کردم ، اما نخود یا لوبیا سیاه کار می کند)
  • طاعون (من یک مغازه خریداری کرده ام ، اما ما دستور تهیه آن را در اینجا داریم)
  • اختیاری: پنیر بز یا پنیر فتا ، مخمر مغذی

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ (یا 2) را با فویل آلومینیوم بپوشانید. کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ ، سبزیجات دیگری به جز بچه گوجه فرنگی را با هم ترکیب کنید. روغن زیتون * را اضافه کنید و به طور مساوی بپوشانید. روی یک ورقه پخت بمالید و نمک سیر بپاشید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. در یک ظرف پخت جداگانه گوجه فرنگی را اضافه کنید. باران با روغن زیتون. آویشن و سر سیر را اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه تفت دهید ، مومیایی را بردارید و بریزید و 20 دقیقه دیگر تفت دهید. پس از اتمام کار ، سیر را خرد کرده و برگ های آویشن را از ساقه جدا کنید.
  4. در همین حال ، طبق دستورالعمل ، ماکارونی را بپزید.
  5. هنگامی که سبزیجات و ماکارونی به پایان رسید ، با پودر مخلوط کنید.
  6. اختیاری: پنیر بز یا فتیش بپاشید و لذت ببرید!

* با علم به این که این غذا بیشتر با پستو و پنیر بز چرب است ، ترجیح دادم هنگام برشته شدن این سبزیجات از روغن استفاده نکنم. من از اسپری کوتاه روی فویل آلومینیومی استفاده کردم. سبزیجات را برای رطوبت داخل سبزیجات ریختم و طبق معمول چاشنی زدم.

این غذا را برای خودتان یا خانواده تان بخورید؟ ما می خواهیم ببینیم! شاهکار خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @ nutrition.awarenessبه

شاید شما هم دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که او به متخصصان رژیم غذایی یویو ناامید کمک می کند تا از طریق آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات از آن من است.



دیدگاهتان را بنویسید