“غذایی” که غذا نیست!


پست های وبلاگ زیر بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید در مورد نتایج واقعی و ماندگار انجام دهید تمرکز می کنند.

و این کار انجام خواهد داد:

پس آن چیست؟

این به آنچه می خورید مربوط می شود. بین غذای شما و همه چیزهایی که در آن لیست وجود دارد یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما می تواند چیزی باشد که شما را از بازیگری باز می دارد.

حقیقت:
این نوعی غذا است که به طور خاص برای ولع بیشتر آن ایجاد شده است.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه برخی از بدترین چیزها را برای بدن شما پر می کند: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و مقدار زیادی کالری اضافی که کاملاً فاقد مواد مغذی هستند. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” مسیرهای پاداش را در مغز شما و برخی داروها تحریک می کنند.

بنابراین نه تنها این “غذا” برای شما خوب نیست ، بلکه باعث می شود حتی بیشتر از آن میل کنید!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت بسیار کمی با غذای واقعی دارد. اساساً خود را از همه غذاهای خود (فیبر و عناصر کمیاب) محروم کرد.

در این ماه ، من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه جلوگیری از مصرف آنها دارم.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که باید انجام دهید این است که توجه خود را به آنچه می خواهید شروع کنید و آن را دنبال کنید.

اگر آنچه را که میل دارید ، در چه زمانی و چه احساسی بنویسید ، به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

بنابراین توجه داشته باشید که چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا از همه هوس های شما. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی است. قطعاً به من کمک کرد!

ایا حاضری ؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز Master Wellness on Master
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های مربوط به کیفیت زندگی و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به هدایای رایگان ، چالش ها و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!


PSS اگر از دست دادید راهنمای آموزش زمان، شما هنوز زمان دارید آی تی!

این شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه تمرین کوتاه ، م ،ثر و نتیجه ای است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید