غذاهای بد مناسب برای کاهش وزن


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی درست در بالای میزان سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما پخته شده ، با افزودنی سالم مانند بروکلی بو داده ، گزینه خوشمزه دیگری است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلایسمیک پایین (غذاهایی که قند خون شما را برای مدت زمان طولانی افزایش می دهند) می خورند ، نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در واقع با خوردن ماکارونی هنوز می توان شرکت کنندگان را تسکین داد. ماکارونی گندمی بیشتر بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما بیشتر رشد می کند.

مغز

مغز
مغز

آجیل می تواند مقدار زیادی چربی و کالری داشته باشد ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو یا بیشتر در هفته مصرف می کنند ، حدود 25 درصد چربی کمتری دارند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب غنی از کلسیم در رژیم های کم چرب شما ممکن است به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در حقیقت ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند احساس گرسنگی کمتری در شما ایجاد کند و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این مزایا را ندارد ، اما مقدار قابل قبول و محدودی را مصرف می کند ، اما همچنان می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که به انسولین در بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین تا زمانی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود ، باید کمتر غذا بخورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث کاهش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که دستگاه چیست ، اما می تواند. این اتفاق می افتد زیرا مقدار زیادی شیر شما را به سرعت سیر می کند و مانع شما می شود. پرخوری در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید