طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه بلغور جو دوسر

طرز تهیه پرک جو

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور غذای امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع و آسان تهیه می شوند و طعم مطبوعی دارند. پنکیک تازه نیز یک گزینه عالی برای متخصصان رژیم است. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت بیشتری سیر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم عالی ، خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید یاد بگیریم که چگونه زودتر تکه های شیری درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک از تکه های جو

  • آرد: 2 بیل
  • جو پوست کنده: 2 بیل
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پرک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقداری جو پخته شده را به مواد اضافه کرده و هم بزنید.
  • تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • پنکیک ها را داخل تابه بریزید ؛
  • وقتی گوشه های خوشه ها حباب می زنند ، آنها را بچرخانید تا طرف دیگر نیز بپزد.
  • پنکیک ها را در یک کاسه بریزید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد دانه های جو

کل پنکیک خوشمزه حاوی 1750 کالری است که اگر بر 10 تقسیم شود ، هر نفر یک دهم از این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به یک تکه (یک دهم) این پنکیک است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید