شناخت عادات سالم خود در هر سنی – آموزش بوپر کاهش وزن و آموزش زندگی



اگر در 20 تا 50 سال گذشته بارها و بارها وزن اضافه کرده اید و کاهش یافته اید … این تمرین و سیم کشی زیادی از مسیرهای عصبی است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز خود را سالم و همچنین استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن را حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

اگرچه ما می دانیم که در دراز مدت چه چیزی باعث رفاه بیشتر ما می شود ، اما سقوط آسان است. ترفند این است که یک مسیر واضح ایجاد کنید و هنگامی که بیرون می روید ، آن را در مورد خود معنی نکنید. درام را رها کنید. آن مسیر را به عنوان راهنمای خود ببینید و به عقب برگردید.

هنگامی که من در بروکلین ، نیویورک بزرگ می شدم ، خط ترولیبوس B71 مانوری را به سمت ساکت در خیابان اسمیت انجام داد. اغلب دو تیر و طناب ترول که اتوبوس را به منبع تغذیه بالای آن متصل می کردند در پیچ خاموش می شدند و راننده اتوبوس مجبور می شد پیاده شود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی است ، اما بخشی از روز راننده بود. منظور او این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیمها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را تعمیر کرده ، دوباره در جاده قرار داده و راه افتاد. (آن روزها همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر هموار حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاه آهسته ، گاهی نامنظم ، اما وقتی شما در آن هستید همیشه شما را به مقصد می رساند.

اگر مشغول کار یا خانواده هستید یا تنفس می کنید – بسیاری از حواس پرتی ها ممکن است شما را از بین ببرد با ایجاد عادات جدید سلامتی.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که در حال ترک است. تیم به دلیل هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامت مطلوب و حداکثر عملکرد شناخته شده است و حتی او را ترک می کند. پاسخ او: “مهم نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید برگردم.”

آنها کلمات عاقلانه ای هستند.

مسیر شما راهنمای شما برای ترک پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.

بعد از 6 ماه می خواهید کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید شما می خواهید 25 #را از دست بدهید ، با اعداد بهتر در عملکرد خون و فشار خون. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما با دانش و اطلاعات راهی را برای از دست دادن 25 # ثانیه و رسیدن به حداکثر فشار خون خود ایجاد می کنید.

این یک راز بزرگ نیست که چگونه کمتر غذا بخوریم و ورزش کنیم ، اما این می تواند برای مغز شما رمز و راز باقی بماند که چگونه در این راه بمانید و در مسیر درست بمانید. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات خود دشوار است زیرا هر بار که یک اقدام یا یک سری اقدامات (شیرینی بعد از شام) انجام می دهید ، سیناپس های عصبی متصل به هم در مغز ایجاد می کنید و تا زمانی که شما این نورون ها را با هم شلیک می کنید. پرسید: “سلام ، برای دسر چیست؟” نورون هایی که با هم شلیک می کنند با هم سیم می گیرند.

دانستن این امر به ما روشی می دهد که برای یادگیری چیزهای جدید دنبال کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. ما می دانیم که احساس ناراحتی خواهد شد ، اما ما برای بلند مدت هدف داریم.

از دست دادن آن 25 سالگی مستلزم این است که چندین بار متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر برخی چیزها و کمتر برخی دیگر. برای اکثر ما این بدان معناست که غذای کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتر است. مطمئناً این به معنای داشتن یک ذهنیت رو به رشد است. این بدان معناست که ورزش کنید و دریابید که چه چیزی شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار باشد. هنگام نگاه کردن به تلفن ، سر خود را پایین نگذارید و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون هدف و هدف ، شما گم شده اید. مسدود شده اید.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی فراوان ، می توانید راه خود را بکشید و به هدف خود برسید. قطعا.

بیایید آن را به جاده ها تقسیم کنیم ، هر کدام بر روی ساختمان دیگر. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید فرار کنید؟ به طور کلی ، پس از دو هفته در جاده بودن ، احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ در مکانی که شما نیز جذب آن می شوید؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ برای ذهن شما تحریک کننده است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

از بین رژیم های غذایی متعدد ، بسیاری از آنها موافقند که خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهی بیشتر ، به سختی می تواند اشتباه کند. ساده کردن غذای شما نقطه قوت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه ایجاد برنامه غذایی برای ساخت این آهنگ گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین گزینه برای پیشگیری یا غلبه بر سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تأثیر آن بر سلامتی خود بیاموزید – فقط آن را از من دور نکنید.

احتمالاً یادگیری مهارت مورد نیاز برای ماندن در مسیر یا بازگشت به مسیر جدید برای شما جدید است. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا حوصله رانندگی به دلیل پرخوری است زیرا در برنامه خود چیزهای مفرحی ندارید؟

بهبود فرآیند کار برای کسی است. سفر سبک خود را به عنوان فرآیندی که در آن تسلط دارید ، در نظر بگیرید و وقتی کار نمی کند ، به نحوه بهبود آن توجه می کنید. این نیاز به یک ذهنیت رو به رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. تشخیص دهید و دریابید که چه مهارتهایی برای توسعه نیاز دارید و تمرین عمدی آنها را انجام دهید.



دیدگاهتان را بنویسید