سبزیجات بو داده ساده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


پاییز مورد علاقه ، این سبزیجات بو داده ساده یونانی فراوان و راضی کننده است. یک برگ ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی شده است.

افزودن سبزیجات بیشتر به وعده های غذایی



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، بلافاصله متوجه می شوید که یکی از اهداف شماره 1 ما این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

در پی یک رژیم غذایی مدیترانه ای به این معنی که شما در حال حاضر قصد دارید غذاهای گیاهی بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنید. رژیم غذایی که سبزیجات زیادی دارد ، واقعاً می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها ، مواد معدنی که دارای مزایای سلامتی زیادی هستند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش دهد ، سلامت قلب را بهبود بخشد و محافظت در برابر ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش دهد.


نگاه کن خوردن رژیم گیاهی حتی به چه معناست؟ برای اطلاعات عالی و نکاتی در مورد افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 درصد مردم به مقدار توصیه شده روزانه خود نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا به میزان نیاز خود و برخی نکات واقع بینانه برای افزایش آن در رژیم غذایی خود پی ببرید – فیبر رژیمی – شماره 1 چیزی که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات بو داده ساده یونانی در یک کاسه

سرخ کردن سبزیجات


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، سرخ کردن آنها است. تفت دادن طعم فوق العاده ای می دهد. همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات ترشی جات برای طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب شما می توانید تمام سبزیجات را فقط در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم چگونه می توان هر سبزی را از Kitchn کباب کردبه نکات مهم در مورد ادویه جات ، زمان مورد نیاز برای برشته شدن سبزیجات مختلف و غیره.

دستور تهیه سبزیجات بو داده یونانی با الهام از پاییز

این دستور العمل برای سبزیجات بو داده یونانی با پاییز الهام بخش برخی از طعم های پاییزی مورد علاقه ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین است. این فراوان است و به سادگی با سیر و گیاهان ادویه می شود. لطفاً سبزیجات و ادویه جات ترشی جات را با توجه به سلیقه خود یا با توجه به آنچه در دست دارید تغییر دهید.

نکته شماره 1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی روی ماهیتابه دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات فضای کافی دارند و روی هم قرار نمی گیرند.

سبزیجات بو داده ساده یونانی

سبزیجات بو داده ساده یونانی

این سبزیجات ساده بو داده یونانی یک غذای خوشمزه است که به لطف سیر و گیاهان خوشمزه طعم فراوانی دارد.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه خانه

  • 1
    مزا
    بادمجان ، مکعبی
  • 1
    مزا
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ برش دهید
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، مکعبی
    (در صورت تمایل ، اما لازم نیست پوست را بردارید)
  • 2
    فلفل دلمه ای ، تخم ریزی و تخم ریزی
  • 4
    بسته
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (از خشک شده استفاده کنید ، از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق
    روغن زیتون

  1. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. توجه داشته باشید – ممکن است لازم باشد از دو سینی بزرگ پخت استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را در یک لایه روی ورقه پخت قرار دهید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. یک ورقه پخت را در فر قرار دهید و تفت دهید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های سبزیجات بهتر و با الهام از پاییز هستید ، در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه ما وجود دارد –

(13 بار بازدید ، 5 بازدید امروز)

آخرین تغییر: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید