رژیم غذایی سریع شکم – رژیم سریع


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم غذایی برای شکم

امروزه چربی شکمی در اکثر افراد وجود دارد. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیب نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، آسیب های زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

برخی از چربی ها درست زیر پوست هستند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و در بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

طرف اغلب همراه با شکم چاق می شود و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، ما باید دلایل چاقی شکمی را قبل از نیاز به روشهای سریع کاهش وزن شکم بدون ورزش یا با ورزش ، یا با قرص های شیمیایی مضر ، و جلوگیری از چاقی بدانیم ، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای نازک شدن شکم

غذاهای موجود در رژیم غذایی کاهش وزن شما نباید شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن ، مصرف همه مواد مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کم مصرف است.

در ادامه ، غذاهای شکم نازک را معرفی و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر جلدی که مانند نام آن زیر پوست است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل متعددی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پر چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدنی های گازدار بخورید
  • وعده های غذایی زیاد
  • وابستگی به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چه کنیم؟

بسیاری از افراد به چاق شدن اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و به خود می گویند من به خواسته هایم اهمیت می دهم و مردم به من امتیاز نمی دهند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن تا زمانی که خوب باشد خوب است به بدن آسیب نمی رساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط سبک شوید و سنگین نشوید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید بسیار جدی گرفته شود ، زیرا چربی احشایی که در شکم ظاهر می شود می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و تهدیدی جدی برای سلامتی ایجاد کند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و عدم انجام کارها سوق می دهد که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی است.

رابطه جنسی نیز عامل مهمی در کوچک شدن شکم است ، زیرا در مردان بیشتر از زنان چربی احشایی را در ناحیه شکم و پهلو جذب می کند.

ورزش برای لاغری شکم

انواع مختلفی از تمرینات لاغری شکم وجود دارد که می توانید روزانه آنها را با ورزش و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که امروزه افراد به دلیل مشغله کاری کمتر مشغول فعالیت هستند ، ما چند تمرین ساده را به شما آموزش می دهیم تا در خانه ورزش کنید تا سبک تر شوید ، که می تواند در هر مکانی انجام شود و نیازی به تجهیزات زیادی ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر ورزش خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد ، در طی آن به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت. شکم با گذشت زمان کوچک می شود.

لاغری شکم با تردمیل مانند راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، به مدت 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود لحاظ کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی صورت می گیرد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را ارائه می دهد.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. حالا ما با غذایی روبرو هستیم که هر سه را می خورد ، شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم مناسب متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن افزایش می دهد.

نوشیدن شیر در روز را فراموش نکنید ، حتی اگر بتوانید میان وعده های خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

شکم و پهلوها را با زنجبیل نازک کنید

زنجبیل یک گیاه گرم است که از ریشه آن برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را چند برابر می کند ، می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر آنتی اکسیدان ، متابولیسم را نیز افزایش دهید. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده شما را متورم می کند ، بنابراین از مصرف نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنه نمانید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند گرسنه است ، بنابراین کالری نمی سوزاند و باعث چاقی نمی شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های سوزاندن چربی احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب شروع کنید تا حتی در طول روز هضم شود.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح pH معده را متعادل نگه می دارد ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان ها مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها را در بدن افزایش می دهد ، که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن تورم کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذاها باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در پردازش و حذف چربی های معده مفید هستند.

گودوسر

خوردن جو دوسر برای صبحانه به شما انرژی می دهد تا ناهار و شما نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد دارای طبیعت گرم است و باعث چربی سوزی در ناحیه شکم شده و باعث کاهش وزن می شودبه

دانه های سیاه

سیاه دانه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و لاغری دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

چوب فایل

چوب آهک تأثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین غذاهای مضر را جایگزین آن کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل دارای مقدار زیادی فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که انواع غذاها برای روشن شدن شکم نیازی به کاهش چربی روزانه ما ندارند زیرا بدن به چربی ضروری نیاز دارد.

آجیل چربی های خوب و خوبی است و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند روند نازک شدن شکم و باسن را افزایش دهد.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای لاغری افراد سردسیر استفاده می شود ، زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب اشتها را کاهش می دهد و متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتماً قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. وزن.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی باعث سوزاندن کالری می شود. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن که به انرژی نیاز دارد گرم شود. مصرف 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها به جای کبد می شود و در نتیجه مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از کار دفع مواد زائد رها شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند و آن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام دهید

هل به دلیل داشتن خاصیت چربی سوزی باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

نازک شدن موضعی شکم

امروزه ما ادعاهای زیادی در مورد تجهیزات مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه کار نمی کنند.

ظرافت شکم با دستگاه و ژل باریک

ابتدا باید بگوییم که پایین آوردن شکم و باسن بدون ورزش و رژیم مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوص متصل به شکم و سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد تا حدی امکان پذیر است و همراه آن داشتن تغذیه و تحرک مناسب ضروری است.

کرم ها و ژل های شکم نازک نیز همینطور است.

عمل جراحي

جراحی باریک بیشتر برای افراد سنگین و چاق است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در شکم باشد ، اما عواقب و آسیب ها و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی بدون چربی عمدتا بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن خود را کاهش می دهد.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

گاسترا مانیکو

دیدگاهتان را بنویسید