رهبری سفر کاهش وزن و سلامتی خود – تمرینات کاهش وزن و مربیگری بوپر مربیگری



روز دیگر به این فکر افتادم که مانند یک حباب کمیک روی سرم ظاهر شوم – چه کسی من را مسئول زندگی من کرد؟ در یک لحظه چشمگیر متوجه شدم که واقعاً به زندگی خود اهمیت می دهم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. MI

با نگاه عینی ، ما رهبران زندگی خود هستیم. شاید شما نقش های مختلف خود را به اشتراک گذاشته اید. من مادر ، خواهر ، بازیکن تیم ، اهل نیویورک ، شهروند سرزمین هستم. اما اگر به کل موضوع نگاه کنید ، ما طراحان و رهبران و تصمیم گیرندگان در طول زندگی خود هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که در واقع به کار بله بگوید. بله ، مسئولیت را می پذیرم. من نیازی به اجازه ندارم. من نیازی به تقلب یا دستکاری خودم یا شما ندارم تا مرا بپذیرید. من این مسئولیت را می پذیرم.

من رئیس رئیس هستم. مدیرعامل ، CIO ، CFO ، CTO – همه چیز.

همانطور که هستم ، اکنون.

اما آیا شما به زندگی خود اینگونه فکر می کنید؟ آیا دوست دارید خودتان را مدیریت کنید؟

هم بسیار باحال است و هم افتضاح.

من به شما پیشنهاد می کنم شغل پیشرو بودن در سلامت خود را بپذیرید. تغذیه و مراقبت از بدن ، ذهن و روح شما.

رهبر ارشد. مسئول تصمیم گیری اصلی.

اگر در حرفه حرفه ای خود عنوان مدیر ، مدیر ، مالک ، مدیر مالی یا سایر نقش های رهبری را نداشته اید ، ممکن است هرگز خود را یک رهبر ندانید.

اولین س questionالی که ممکن است از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار خوب آموزش دیده ام؟

شما تصمیم گرفته اید که چه چیزی بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه چیزی بخرید ، کجا زندگی کنید و چه چیزی سفر کنید.

شرط می بندم که وزن خود را از طریق رژیم های مختلف در طول زندگی خود کنترل کرده اید. مطمئناً شما در این سالها موفقیت و برخی شکست ها را تجربه کرده اید.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند با یک شرکت میلیاردر یا مهد کودک در خانه باشد. شاید شما یک مادر خانه بودید و توانستید گروهی از بچه ها را به دنیا بیاورید.

ما معمولاً انتظار داریم که رهبری به عنوان یک ویژگی مورد استفاده رئیس در محل کار یا در یک دنیای کامل ، توسط سیاستمداران منتخب ما قرار گیرد.

اگر ما مهارت های رهبری را در دنیای شخصی شما به کار ببریم ، چطور؟ اگر آگاه باشید – رهبر سفرهای کاهش وزن و امور خیریه خود می شوید؟

اگر از همان مهارت هایی که بر موانع تولید در محل کار ، خرید خانه برای خانواده یا پرستاری از شریک یا فرزند خود به دلیل بیماری و مشکلات زندگی غلبه کرده اید و آنها را در سفر / مبارزه برای کاهش وزن استفاده کرده اید ، استفاده کنید؟

من 8 ویژگی رهبری را هدف قرار خواهم داد. شرط می بندم شما قبلاً برای بسیاری از زمینه های زندگی خود درخواست کرده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. نفوذ را بشناسید نه کنترل
  3. میل و بینش
  4. مبادلات را به رسمیت بشناسید
  5. غلبه بر موانع
  6. منابع را دریافت کنید
  7. آن را بچسبانید تا تمام شود
  8. جشن بگیرید و ارزیابی کنید

چگونه این ویژگی ها را برای کاهش وزن و رفاه به کار می برید؟ بیایید از آنها عبور کنیم.

1. رهبران درک می کنند که یادگیری وجود خواهد داشت.

بهترین رهبران متعهد به فرایند یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون یادگیری زیاد به دست نمی آید. همانطور که افراد و تیم ها مهارت های جدیدی را یاد می گیرند ، تجمع یا ادغام مهارت بعدی برای تیم اعمال می شود.

اگر مهارت های مدیریت عاطفی و ذهنی را یاد نگرفته اید ، علاوه بر اینکه یاد بگیرید چه چیزی بخورید ، یادگیری آنها شما را در رسیدن به کاهش وزن و اهداف خوب پیروز می کند. وقتی یک رهبر خوب هستید ، به دنبال یادگیری هستید و آن را در مورد خودتان معنی نمی دهید.

2. رهبران موفق از نفوذ اذعان دارند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تحت تأثیر ، آموزش و رهبری قرار بگیرند ، اما هرکسی از اراده ای برخوردار است تا کاری را که می خواهد انجام دهد.

آیا نوجوان تربیت کرده اید؟ داوطلبان مدیریت شده یا کارگران؟ اگر دارید ، این را از تجربه می دانید. اگر خوردن احساسی مشکل شماست و فکر می کنید مردم باعث می شوند شما بیش از حد غذا بخورید ، من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید توانایی کنترل واکنش ها و پاسخ های خود را بیاموزید. می توانید واکنش های متفاوتی را بیاموزید بنابراین غذا استراتژی ای نیست که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.

3. رهبران تمایل و بینش دارند.

اگر هدفی برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد ، یک رئیس تمایل زیادی به انجام آن دارد. رهبران آنچه را که هنوز وجود ندارد می بینند و آن را از ذهن خود بیرون می آورند! میل یک ویژگی شگفت انگیز است زیرا احساسی است که انگیزه عمل را دارد. می تواند ما را به هدف خود هدایت کند. چشم انداز یعنی توانایی تصور آنچه هنوز وجود ندارد.

هنگامی که دلیل دلخواه خود برای کاهش وزن و ایجاد یک سبک زندگی سالم را درک می کنید ، در حال ایجاد هدفی (وزن هدف – اعداد LDL – توانایی مدیریت 10K و غیره) هستید که یک خواسته و چشم انداز است. رهبری خوب مستلزم تمایل و بینش است.

4. رهبران مبادلات را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که برای رسیدن به هدف ، اقدامات مختلفی مورد نیاز است. هر تلاش نیازهای متفاوتی خواهد داشت. برخی با ارزش و سرگرم کننده و برخی خسته کننده. رهبران همه چیز را انجام می دهند. رهبران خوب می دانند که محدودیت مورد نیاز است. انجام کاری یعنی انجام ندادن کار دیگری.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید به آنچه می خورید توجه کنید. ممکن است لازم باشد مقدار ، زمان و کیفیت غذاها را تنظیم کنید. اگر مزایا را به عنوان یک انتخاب بپذیرید ، می خواهید هنگام حرکت از یک عادت به عادت دیگر احساس ناراحتی کنید.

5. رهبران موانع را پیش بینی می کنند.

موانع چالش های ذاتی در هر هدف مهمی است که می خواهیم به آن برسیم. رهبران آنچه را که برای رسیدن به هدف مورد نیاز است ارزیابی می کنند و به دنبال نقاط کور و موانع خود هستند که مانع موفقیت می شود. رهبران خوب منابع موجود را اندازه گیری می کنند و راهی برای پیشرفت پیش بینی می کنند.

شما به عنوان یک زن 60 ساله موانعی را تجربه کرده اید. موانعی که بر آنها غلبه کردید برای رسیدن به هدف ضروری بود. اگر به گذشته نگاه کنید ، ممکن است خود را قوی تر و عاقل تر به خاطر این موانع ببینید.

ممکن است در حرفه خود با چالش هایی زندگی کنید ، اما سلامتی و وزن خود را در دسته ای از تلاش های ارزشمند قرار نداده اید. وقتی می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، موانع زیادی برای برنامه ریزی وجود دارد. اگر شما HANGRY هستید (گرسنه ، عصبانی و خسته و آماده نیستید) ممکن است نخواهید غذای سالم انتخاب کنید. انتظار می رود که یک منحنی یادگیری باشد. بیاموزید که چه غذاهایی برای بدن شما مفید هستند. بیاموزید که چگونه افکار و عادات فرزندان خود را در مورد غذاهای بی ارزش تغییر دهید. موانع خاص خود را لیست کنید.

6. رهبران ابزارهایی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت نیاز خواهند داشت و به دنبال آن هستند.

توجه کنید که مهارت شما در کجا کم است و یا آن را بیاموزید یا آن را استخدام کنید. شما می دانید که بدست آوردن منابع مناسب برای پروژه شما ، فرزند شما ، والدین بیمار ، همه موفقیت ها را تغییر می دهد. مربی استخدام کنید. اگر خرید و پخت غذاهای سالم مانعی دارد ، نحوه طبخ یا استفاده از خدمات تحویل غذا را بیاموزید.

7. رهبران تا پایان کار به آن پایبند هستند.

برای دستیابی به اهداف بزرگ به سختی نیاز است. با این اوصاف ، شرط می بندم که از سخت کوشی نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی به تعهد و فداکاری و تمایل به کار اضافی بستگی دارد. تا زمانی که پروژه شما برای زمان اوج آماده نباشد ، گزارشی را مرور یا دوباره انجام دهید.

شرط می بندم وقتی بچه های شما 13 ساله بودند حوله را پرت نکردید و گفتید: “این خیلی سخت است. من آن را دوست ندارم. من اینجا هستم.” اکثر ما به این کار ادامه می دهیم. ما گاهی پاداش لبخند را داریم ، ممنون. اما ممکن است سالها هیچ واکنش مثبتی را تجربه نکنیم. رهبری خانواده شما را مجبور به انجام کار می کند.

برنامه ریزی کنید تا با یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی درک شده ، خود را راهنمایی کنید. نگه داشتن آن تا رسیدن به هدف ، پاداش دیگری به شما می دهد. سلامت و تندرستی طولانی مدت. این هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

8. رهبران جشن می گیرند و ارزیابی می کنند.

رهبران خوب ارزش تجلیل از دستاوردهای خود را دست کم نمی گیرند – تشخیص چشم انداز تحقق یافته و احساس تحقق یک چرخه خودکفا و پایدار است. رهبران خوب برای مرور روند ، تجزیه و تحلیل تخصیص منابع و آنچه موفق یا کند شده است ، وقت می گذارند. رهبران خوب این یادگیری را برای هر کاری که در آینده انجام می دهند به کار می برند.

اگر وظیفه رهبر خوبی برای کاهش وزن و رفاه خود را بپذیرید ، اهداف خود را نیز جشن خواهید گرفت. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی ، زیرا در حین استفاده از همه این ویژگیها در کار ، چیزی متفاوت خواهید شد. شما زنی خواهید شد که دیگر برای مراقبت از خود تلاش نمی کند. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می داند.

وقتی می پذیرید که رئیس زندگی خود هستید و وظیفه کاهش وزن و رفاه را در نظر می گیرید ، می توانید مهارت هایی را که در خود دارید و در گذشته با موفقیت به کار برده اید به کار گیرید. شما از نیاز به مهارت های جدید مورد نیاز نخواهید ترسید. ممکن است از شکل موانع شگفت زده شوید ، اما روی موانع حساب می کنید. رهبران منتظر آنها هستند ، برای آنها برنامه ریزی می کنند و از آنها درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کاهش وزن و سلامتی خود ، به قسمت 28 از Never To Late To Lose Weight گوش دهید ، پادکستی برای زنانی که به سن 60 سالگی می رسند و در هر کاری موفق بوده اند اما به اهداف کاهش وزن خود دست یافته اند.

با استفاده از جدیدترین تحقیقات در علوم اعصاب و چاقی و سلامتی ، میزبان شما ، وزنه بردار مجاز و مربی زندگی ، Pat Beaupre Becker ، به شما خواص غذاها و چگونگی تأثیر آنها بر اشتها ، میل شما ، خلق و خو و مغز شما را آموزش می دهد. هر هفته از ابزارها و راهکارهایی برای رهایی خود از فکر مداوم در مورد وزن خود و ایجاد یک زندگی شگفت انگیز استفاده کنید.

برای بارگیری راهنمای شروع سریع برای کاهش وزن پایدار ، از https://Never2late.info/guide دیدن کنید.



دیدگاهتان را بنویسید