آیا من واقعاً گرسنه هستم؟ به علائم فیزیکی گرسنگی نگاه کنید


آیا واقعاً می توانید علائم جسمانی گرسنگی را احساس کنید و بدانید در پاسخ چه موقع غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم اینطور نیستند و مدام از خود می پرسند “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما اگر شما یکی از این افراد هستید نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

حرکت در علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. ما با افراد زیادی مشغول کار هستیم ، اغلب احساس نمی کنیم که وقت داریم با گرسنگی ثبت نام کنیم یا تصدیق کنیم که واقعا گرسنه هستیم. و حتی گاهی اوقات ، ما فقط نمی دانیم چه حسی دارد!

ما در مورد تغذیه آگاهانه در Nutrition Stripped بسیار صحبت می کنیم و دوباره در اینجا نیز نقشی ایفا می کند. وقتی ما با دقت غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید بی پروا غذا می خوریم) ، بسیار سخت است که بدانیم گرسنگی چیزی است که در واقع انتخاب های غذایی ما را هدایت می کند.

برای کمک به شما در این مورد ، ما به شما می آموزیم که چگونه توجه بیشتری داشته باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید شروع کنیم به بررسی اینکه چرا اینقدر مهم است که شما متناسب با گرسنگی خود غذا بخورید.

چرا تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

در تمام طول روز بدن ما دائماً با ما ارتباط دارد تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. مسائل گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمون هایی که مسئول ایجاد این علائم گرسنگی و سیری هستند ، گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / پر کننده) هستند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه متأسفانه در طول زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساس خود می کنند. برنامه زمانبندی ، کمبود زمان ، استرس و رژیم ها تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

هنگامی که علائم فیزیکی گرسنگی را نادیده می گیریم یا به آن توجه نمی کنیم ، زنجیره ای از وقایع شروع می شود.

ما می توانیم به نقاط گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، هنگام غذا خوردن احساس بی حالی ، نفخ و سیری بیش از حد داشته باشیم ، همیشه بیش از حد غذا بخوریم یا به اندازه کافی غذا نخوریم ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از تشخیص علائم فیزیکی گرسنگی.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی گرسنگی و سیری خود را کنترل می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که به تازگی از آن خارج شده اید؟ با وجود اینکه شب خوبی خوابیده اید خسته شده اید؟ بی حال با اینکه هیچ کار استرس زایی خاصی انجام ندادید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما همچنان اشاره می کنیم که بدن به انرژی نیاز دارد. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند کاملا حیله گر باشد.

کارهای روزمره کمی سخت تر است و ما نمی توانیم آن را انجام دهیم. تنها راه کاهش آن خوردن یک غذای مقوی است!

دفعه بعد که احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید ، حتما ثبت نام کنید تا ببینید آیا این نشانه جسمانی گرسنگی است.

غرغر معده

این یکی آسان است ، درست است؟

اگر معده شما زمزمه یا زمزمه می کند و آن درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم که مهم نیست چند رژیم غذایی ، سم زدایی یا پاک کننده وجود دارد که این نشانه ها را به مدت x ساعت نادیده بگیرید ، این کار نمی کند و درست نیست.

هنگامی که ما آن درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه معده وقتی خالی است منقبض می شود. دفعه بعد که شکم شما زمزمه می کند ، آن را بشنوید و با یک وعده غذایی مغذی پنج پایه پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و زمان کافی را بدون غذا گذرانده ایم ، سطح قند خون بدن کاهش می یابد. اکنون که قند خون پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد که اعلام کند به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی سفت شوند و فشار خون بالا رود. نتیجه نهایی؟ سردرد

علاوه بر این ، وقتی قند خون پایین است ، بسیار متداول است که ما دچار لرزش و افراط شویم.

اگر اغلب با سردرد همراه با لرزش دست مواجه می شوید ، بدن شما ممکن است سعی کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این ممکن است یکی از علائم فیزیکی گرسنگی شما باشد.

مه مغزی و ناتوانی در تمرکز

این دو نیز به کاهش قند خون مربوط می شوند. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند ، خوب ، مه آلود! ممکن است احساس کنید که افکار شما کمی کندتر از حالت معمول در حال پردازش هستند ، یا ممکن است نتوانید بر روی کارهای معمول به خوبی معمول تمرکز کنید.

بدن شما در سطح زیر سطح بدن تلاش می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد.

تحریک پذیری

همه آن را تجربه کردند “جا رختی” قبل از. وقتی حیله گر ، ناراحت ، ناراحت و گاهی کاملاً بدون دلیل مشخص هستید. آیا واقعا چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

بدن شما از نظر انرژی و تغذیه ضعیف است ، بنابراین بار دیگر قند خون شما پایین می آید. وقتی قند خون پایین است ، واکنش احساسی بدون دلیل مناسب برای ما بسیار آسان تر است.

اگر متوجه شدید که این امر اغلب زمانی اتفاق می افتد که برای مدت طولانی بدون غذا بوده اید ، یکی از علائم فیزیکی گرسنگی بدن شما ممکن است “قوس “ یا تحریک پذیری

نشانه هایی که به دلیل گرسنگی ممکن است اشتباه درک شوند ، اما هستند “گرسنگی اصلی”

اما اگر فکر کنیم نشانه جسمی گرسنگی را تجربه می کنیم در واقع در مورد چیز دیگری است چه اتفاقی می افتد؟ ما به این می گوییم “سردرد”.

سردرد زمانی است که یک موقعیت ، احساس یا احساس خاص منجر به واکنش به دریافت غذا می شود.

در اینجا برخی از رایج ترین علائم آنچه ما می نامیم وجود دارد سردردبه

حرص ناگهانی

تا به حال به طور تصادفی با خود فکر کرده اید: “خدای من ، من برای این می کشم [insert craved food item here]”همه چیز غیر طبیعی است؟”

این حرص است! اکنون قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، برخی سناریوهای آناتومیکی وجود دارد که می تواند باعث هوس شود ، و ممکن است در واقع به گرسنگی جسمی مربوط شود. بنابراین اگر کنجکاو هستید که بیشتر بدانید و هنوز یاد نگرفته اید ، به اینجا بروید تا در مورد خواسته های خود برای گفتن بیشتر بدانید.

اما بیشتر اوقات طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه غذای فیزیکی با غذا. اگر ما فقط می خواهیم برای خوردن غذا بخوریم ، اگر بخواهید ، این نشانه آن است سردردبه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ آره سردردبه

حالا من می گویم ، این کمی سخت است. گرسنگی جسمی به دلیل خستگی کاملاً امکان پذیر است. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و هیچ نشانه جسمانی از گرسنگی نشان نمی دهیم ، ممکن است غذا همچنان خوب به نظر برسد.

وقتی در اثر احساسات یا احساسات بی پروا به دنبال غذا می گردیم ، واقعاً به گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی استرس داریم همان کاری را می کنیم که احساس خستگی می کنیم.

استرس ناراحت کننده است و خوشایند نیست. خوردن غذاهای خوشمزه از طرف دیگر راحت و بسیار لذت بخش است. ایجاد عادت برای دریافت غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

هنگامی که استرس درمان نمی شود ، محبوب می شود و ما به دنبال راه های سریع و آسان برای تسکین آن هستیم. غذا یکی از این منابع است. گرسنگی در نتیجه استرس وسیله ای است سردرد به جای گرسنگی فیزیکی

افزایش احساسات

در نهایت ما احساساتی داریم. آیا تا به حال احساس ناراحتی ، عصبانیت ، افسردگی یا ناامیدی کرده اید که فقط نیاز به گرفتن یک کوکی داشته باشید؟

پس از دو مثال گذشته ، من فکر می کنم به راحتی می توان فهمید که این یک مثال است سردرد همانطور که در مورد استرس ، هنگامی که احساسات کنترل نمی شوند ، می توانیم در مورد غذا از آنها کمک بگیریم.

یاد بگیرید چگونه علائم فیزیکی گرسنگی را پیکربندی کنید

هدف در اینجا این است که واقعاً با گرسنگی فردی و حتی سیری خود سازگار شوید. برای آشنایی با علائم فیزیکی گرسنگی که به طور منظم تجربه می کنید. پس از انجام این کار ، می توانید به راحتی غذا را با دقت بخورید.

با توجه به روش تغذیه توجه ، به اعضای ما ابزارها و منابع داده می شود تا این توانایی را برای تنظیم سیگنال های گرسنگی بدن خود ایجاد کنند تا بتوانند بر اساس زمان غذا خوردن ، چه چیزی و چقدر غذا با توجه به نیازهای منحصر به فرد خود تکیه کنند. لحظه

داشتن چنین مهارت مهارتی!

دیدگاهتان را بنویسید