آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی به رژیم خاصی ندارید. شما فقط باید غذاهای موجود در هرم کتو خوردن را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

همچنین غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به مقدار کم استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را غذای کتون می نامیم.

اندازه آجیل باید فقط یک مشت باشد و میوه ها و لبنیات باید حدود نیم لیوان باشد. و حتی زغال اخته را فقط به میزان 1/4 لیوان مصرف کنید.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما تنظیم می شود تا چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر بخواهیم این مسئله را با مثال توضیح دهیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. ما می توانیم فردی را مثال بزنیم که مصرف آجیل را کاهش نداده و آن را بالا نگه داشته است.

در اوایل رژیم غذایی ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری را پنهان کند ، دیرتر وارد کتوس شود و حتی کتون را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و در اوایل رژیم غذایی کمتر از دو قسمت اصلی هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید این سریال جواب می دهد و اشتهای کاذب شما به مرور کمتر و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

متقلب چیست؟

فردی به مدت دو ماه رژیم کتا می گیرد و بدنش با آنچه انجام می دهد سازگار شده است. او بعدا بر نمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتا باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که هنگام حذف کربوهیدرات ها چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید

در روزهای اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، ممکن است بگویید من اکنون بسیار چاق می شوم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در روزهای آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

هیچ مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین لطفا.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و هنگامی که کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی ، شما به راحتی از کمبود الکترولیت هایی که شامل این سه ماده هستند ، رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه ماده را با مکمل تهیه کنید.

اگر می خواهید به آن غذا بدهید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا بدن آن را به راحتی و به سادگی در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقدار را در هنگام تعریق از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل عدم. از این الکترولیتها

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را خیلی راحت از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید). فارو)

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تامین می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منیزیم با مصرف غلات است که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین حتماً از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که فقط 5 درصد از نیاز روزانه شما را تامین می کند و دلیل این امر نیز عدم مصرف بیش از حد آن است. به همین دلیل مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، ما آووکادو را توصیه می کنیم که رژیم غنی از پتاسیم است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، استفاده از اسفناج و در واقع سبزیجات با برگ سبز توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

نکته دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده است که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

بعلاوه آنها شما را گرسنه نمی گذارند و فواید زیادی برای شما در اوایل رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. داخل قهوه خود بریزید. به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از آب نبات چرب (که از روغن نارگیل و کره تهیه می شود) استفاده کنید ، که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در ابتدای رژیم ساده کنید.

در اوایل رژیم غذایی ، اصلا نگران نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. فقط کافی است چربی زیادی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله سیگار کشیدن شده اید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی که به شما داده شده را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید