بهترین دکتر ارتودنسی کرج


داشتن یک لبخند زیبا بدون شک در جذابیت و برقراری ارتباط با دیگران موثر است ؛ اگر شما نیز به دلیل نامرتب بودن دندان ها و ناهنجاری های موجود در فک و دهان به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی در کرج هستید و می خواهید به بهترین و ایده آل ترین نتیجه از درمان خود دست پیدا کنید ، مطالعه این مقاله را از دست ندهید ؛ چرا که قصد داریم شما را با فاکتورهای مهم در انتخاب یک ارتودنتیست خوب در شهر خود ، آشنا کنیم. داشتن این اطلاعات موجب می شود تا با خیالی آسوده درمان خود را به دست یک متخصص ارتودنسی بسپارید و از نتیجه درمان خود نهایت لذت را ببرید.

دکتر ارتودنسی کرج

چطور می توانم یک متخصص ارتودنسی خوب پیدا کنم ؟

شاید در نگاه اول انتخاب یک پزشک برای ارتودنسی کردن دندان در کرج ، کار دشوار و پیچیده ای به نظر نرسد اما زمانی که از میان تعداد زیادی از متخصصین و دندانپزشکانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند ، می خواهید به یکی از آن ها مراجعه کنید حتما دچار مشکل خواهید شد و نمی دانید برای درمان خود و مراجعه به یک متخصص ارتودنسی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید !

پیشنهاد ما به شما این است که در قدم اول از دوستان و اشنایان خود که تجربه ارتودنسی دندان در شهر کرج را داشتند ، سوال کنید و از آن ها بخواهید که اگر تجربه خوبی از این درمان با ارتودنتیست خود داشتند ، پزشک خود را به شما معرفی نمایند. در غیر اینصورت می توانید در شبکه های اجتماعی و اینترنت شروع به جستجو و تحقیق نمایید ؛ نکته ای که در خصوص انتخاب دکتر ارتودنسی باید به آن توجه داشته باشید این است به تخصص و مدرک پزشکی ارتودنتیست توجه داشته باشید ؛ چرا که یک متخصص ارتودنسی علاوه بر دانش و مهارت هایی که در حوزه دندانپزشکی عمومی دارد ، در خصوص ناهنجاری و ناهماهنگی های دندان ، فک و صورت نیز دارای تخصص و مهارت است ؛ از این رو تفاوت های زیادی بین یک دندانپزشک عمومی و یک متخصص ارتودنسی وجود دارد.

بعد از انتخاب متخصص ارتودنسی شما نیاز به مراجعه به مطب پزشک مورد نظر خود دارید. جلسه اول به منظور مشاوره و بررسی ناهنجاری های فک و دهان در نظر گرفته می شود و شما در این جلسه می توانید با سایر مراجعه کنندگان نیز صحبت کرده و از میزان رضایت و تجربه آن ها استفاده نمایید ، همچنین در این جلسه با خصوصیات اخلاقی دکتر ارتودنسی آشنا شده و می توانید تجهیزات و میزان تسلط و مهارت های دندانپزشک خود را بسنجید. همچنین در این جلسه لازم است در رابطه با هزینه های درمان با پزشک خود صحبت نمایید و در پایان بعد از بررسی های لازم ، تصمیم گیری نهایی را برای آغاز درمان ارتودنسی کردن دندان های خود بگیرید.

معرفی بهترین دکتر ارتودنسی در کرج

دکتر ستاره سهرابی ، متخصص ارتودنسی خوب در کرج ، ارائه دهنده انواع خدمات ارتودنسی اعم از ارتودنسی ثابت ، متحرک ، لینگوال ، دیمون و نامرئی ، اصلاح ناهنجاری های فک و طرح لبخند در بزرگسالان ، پیشگیری و ارتودنسی کودکان ، درمان دندان نهفته با ارتودنسی و غیره با روش های مدرن می باشد. مطب دکتر سهرابی مجموعه ای آرامش بخش بوده که در کنار خدمات فوق سایر خدمات مرتبط دندانپزشکی مثل بلیچینگ دندان ، جرم گیری و غیره نیز در آن ارائه می شود. از ویژگی های درمان با دکتر سهرابی ، متخصص ارتودنسی کرج به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • کاهش طول مدت درمان ارتودنسی تا حد امکان
  • انجام درمان های تخصصی دندانپزشکی در مجموعه با بهترین کیفیت
  • رعایت اصول بهداشتی جهت حفظ سلامت بیماران
  • استفاده از جدیدترین و بهترین متدهای درمانی
  • استفاده از بهترین مواد و وسایل
  • مجهز به دستگاه های روز دنیا
  • محیطی آرامش بخش ، راحت و بدون استرس برای مراجعه کنندگان
  • سیستم وقت دهی دقیق و یادآوری وقت ها برای برقراری نظم
  • دسترسی راحت به رادیولوژی تخصصی فک و صورت
  • لازم به ذکر است که تمامی مراحل درمان ارتودنسی توسط خود دکتر سهرابی با نهایت دقت انجام می شود.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

دقت داشته باشید که یک درمان اصولی و درست می تواند زیبایی را به لبخند شما هدیه دهد و سبب افزایش اعتماد به نفس و حس خوب در شما شود. به همین دلیل انتخاب بهترین روش درمانی با توجه به شرایط هر بیمار تنها توسط یک متخصص ارتودنسی خوب که دارای تجربه و مهارت بالایی است ، امکان پذیر می باشد.

قطعا هر چه ارتودنتیست از توانمندی و تجربه بیشتری برخوردار باشد می تواند با توجه به شرایط هر یک از مراجعه کنندگان بهترین و سریع ترین روش درمانی را به کار گیرد که این موضوع  در روند درمانی  نیز تاثیر داشته و سبب رضایت بیماران خواهد شد. خوب است بدانید که گاه حتی نصب اشتباه سیم ها در دهان می تواند مشکلات بزرگی را در بافت دهان ایجاد نماید و موجب پارگی لثه ها شود که این عارضه نیاز به ویزیت اورژانسی بیمار خواهد داشت.

این ها تنها بخشی از مواردی است که اهمیت انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی را نشان می دهد ، دقت داشته باشید که انتخاب درست شما موجب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد و در نهایت بهترین نتیجه را به دنبال دارد./۴۸۴۹۰۰



Source link