هر آنچه باید در مورد سفارش آنلاین لنز چشم بدانید


فروشگاه های آنلاین لنز چشم بطور مداوم به دنبال راه هایی برای آسان تر کردن تجربه خرید خوب و مناسب لنز چشم هستند. هرچند خرید آنلاین لنز چشم رنگی ممکن است آسان بنظر برسد، اما مشتریان هنوز سئوالات زیادی برای پرسیدن در مورد خرید آنلاین لنز چشم رنگی و طبی دارند :

– چگونه لنز را آنلاین سفارش دهم؟

– چه نوع لنزی را می توانم سفارش دهم؟

– آیا برای خرید آنلاین لنز چشم حتما به نسخه پزشک نیاز دارم؟

– هنگام خرید آنلاین لنز چشم به چه نکاتی توجه کنم؟

– از کجا می توانم لنزهای رنگی را به قیمت مناسب سفارش دهم؟

برای پاسخ به این سئوالات با ما همراه باشید.

خرید آنلاین لنز چشم امیرلنز

چگونه لنز چشم را آنلاین سفارش دهم؟

برای سفارش لنز چشم رنگی یا طبی شما ابتدا باید نسخه چشم خود را از پزشک تهیه کرده باشید. با داشتن نسخه چشمتان، هم،  اندازه چشم (دیامتر و انحنا) و هم، در صورت داشتن مشکلات بینایی، نمره چشم خود را نیز دارید.

شاید فکر کنید شخصی که قصد خرید لنز رنگی پلانو دارد با فرض اینکه لنز رنگی غیر طبی بدون نمره میخواهد میتواند بدون نسخه پزشک اقدام به خرید لنز چشم رنگی کند. در پاسخ باید گفت که بله می تواند، اما در خرید اول ممکن است سایز لنز خریداری شده برای چشم فرد نامناسب باشد. پس در کل بهتر است حداقل برای اولین خرید لنز چشم به چشم پزشک مراجعه و نسخه چشم خود را تهیه کرد.

با داشتن نسخه چشم براحتی نمره و سایز لنز دلخواه را مشخص و اقدام به سفارش آنلاین لنز از فروشگاه معتبر می کنیم.

لنز برند ایفوریا امیرلنز

چه نوع لنزهایی را می توان آنلاین سفارش داد؟

فروشگاه های لنز چشـم ممکن است امکان انتخاب گسترده ای از لنز چشـم را به صورت آنلاین ارائه دهند.لنز چشـم از لحاظ کاربرد، ماده سازنده، مدت زمان مصرف و… انواع مختلفی دارد. لنزهای از نوع نرم و سخت و همچنین لنز طبی – لنز رنگی – لنز رنگی طبی . البته لنزهای طبی با توجه به مشکل بینایی فرد ممکن است در انواع متفاوتی باشد، مثلا لنزهای توریک که برای افراد دارای آستیگمات مناسب است احتمال اینکه رنگی باشد بسیار ضعیف است و این لنزها فقط در نوع بی رنگ موجود هستند.

لنزها از نظر مدت زمان مصرف در این دسته ها قرار می گیرند:

  • لنز روزانه
  • لنز ماهانه
  • لنز فصلی
  • لنز شش ماهه
  • لنز سالانه

اگر کسی قصد استفاده بلند مدت از لنز چشـم را داشته باشد می تواند لنز سالانه یا شش ماهه انتخاب کند.به این معنی که لنز های سالانه از زمان باز شدن بسته لنز به مدت یک سال قابل استفاده است.

– البته مدت زمان مجاز مصرف با تاریخ انقضا کاملا متفاوت است.

– از نظر پزشکی و سلامت چشم، لنزهای با بازه زمانی کوتاه تر برای استفاده مناسب تر هستند.

فروشگاه آنلاین لنز چشم مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

فروشگاه های آنلاین لـنز چشم زیادی در ایران وجود دارند اما با توجه به تخصصی بودن حوزه لـنز چشم، نیاز به مجوزهای بهداشتی و پزشکی و حساسیت بالای چشم بهتر است به این نکات توجه کنید:

– داشتن نماد اعتماد الکترونیکی

– داشتن درگاه پرداخت الکترونیکی

– دارا بودن مجوز صنف مربوطه

– داشتن مشاوره و راهنمایی تخصصی خرید لنز رنگی و طبی

– پشتیبانی آنلاین و تلفنی

در پایان باید به دو نکته مهم اشاره کرد. اولا اینکه لنز رنگی را با توجه به رنگ پوست و آرایش خود انتخاب کنید. دوم اینکه  به جز لنزهای روزانه بقیه لنزها بدلیل تداوم استفاده روزانه، نیازمند مراقبت و نگهداری هستند. برای نگهداری ، ضد عفونی و پاکسازی لنزها باید از مایع لنزهای چند منظوره استفاده کرد تا لنز بعد از استفاده روزانه پاکسازی شود. استفاده از مایع لنز مناسب یکی از لازمه های استفاده مداوم از لنز چشـم است./۲۰۷۵۸۲



Source link