بهترین روانشناسان زن در تبریز


ذهن انسان دارای پیچیدگی‌های بسیاری است که همین امر شناخت آن را دشوار می‌کند. مشکلات روحی و روانی، هرچند ممکن است مانند مشکلات فیزیکی و جسمی قابل مشاهده نباشند، اما گاهی اوقات شناخت و درمان آنها بسیار دشوارتر از مشکلات جسمی خواهد بود.

امروزه زندگی انسان‌ها به‌دلایل مختلفی مانند تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین مشغله‌های کاری، با اضطراب، استرس و گاهی افسردگی همراه است. کمک‌گرفتن از یک دکتر روانشناس می‌تواند به انسان‌ها کمک کند تا در کنار زندگی ماشینی امروزی، از روح و روان سالمی برخوردار باشند.

جنسیت درمانگر برای بسیاری از افراد در روند درمان تاثیرگذار است. از آنجایی که هر فرد می‌تواند ارتباط بهتری با هم‌جنس خود برقرار کند، اغلب زنان به‌دنبال روانشناس زن هستند تا بتوانند به‌راحتی احساسات خود را با او در میان بگذارند. اگر به‌دنبال بهترین روانشناسان زن در تبریز هستید با ما همراه باشید.

 روانشناسان زن تبریز

روانشناسان زن تبریز

انتخاب بهترین دکتر روانشناس از میان دکترهای روانشناسی که در تبریز فعالیت دارند، در نگاه اول امری سردرگم‌کننده به‌نظر می‌رسد. آشنایی با دکترهای روانشناس زن مختلفی که در تبریز فعالیت می‌کنند و مقایسه آنها با یکدیگر می‌تواند امری زمان‌بر باشد.

دکترتو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تمامی روانشناسان زن تبریز را در کنار یکدیگر مشاهده کنید و با تخصص و ویژگی هریک آشنا شوید و پس از خواندن نظرات بیماران آنها، دست به انتخاب بزنید. در ادامه به معرفی بهترین روانشناسان زن در تبریز می‌پزدازیم.

دکتر زیبا زردی نهر

دکتر زیبا زردی کارشناس ارشد روانشناسی عمومی و رواندرمانگر کودک و نوجوان است که به درمان وسواس، اضطراب، علائم افسردگی و نقص توجه به‌روش‌های cbt و up می‌پردازد. از جلمه تخصص‌های این دکتر روانشناس می‌توان به درمان کودکان و نوجوانان از طریق بازی‌ درمانی، شن ‌درمانی و قصه ‌درمانی اشاره کرد.

برای ارزیابی تخصصی کمبود توجه با IVA_2، ارزیابی تخصصی هوش و استعداد با وکسلر ۵ و همچنین آموزش تکنیک‌های فرزندپروری به والدین می‌توانید به این دکتر روانشناس در تبریز مراجعه کنید. ارائه تکنیک‌های کنترل خشم و هیجان و همچنین ارائه راهکارهای کاهش تنش و تعامل مثبت با فرزندان از دیگر مواردی است که کمک دکتر زردی نهر را می‌توانید در آنها به‌همراه خود داشته باشید.

  • آدرس: تبریز، ولیعصر، تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی، ساختمان تسلا، طبقه ۶، مرکز مشاوره سیمرغ
  • تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۴۷۲۱

دکتر مینو جعفری حق

دکتر مینو جعفری حق را می‌توان از جلمه بهترین روانشناسان تبریز دانست که با بهره‌گیری از روش‌های نوین به کمک بیماران خود می‌پردازد. دکتر جعفری حق دارای کارشناسی ارشد روانشناسی بوده و با تخصص خود توانسته است رضایت افراد بسیاری را به‌دست آورد.

  • آدرس: تبریز، خیابان ولیعصر، فلکه رودکی، ساختمان مهر، طبقه ۵، مرکز مشاوره سیمرغ
  • تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۴۷۲۱

دکتر سمیه پرتوی

دکتر سمیه پرتوی از پرشکان کارشناسی ارشد روانشناس و آموزش کودکان استثنایی در تبریز هستند که با صبر و حوصله و همچنین با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین روانشناسی کودکان مانند بازی ‌درمانی، می‌توانند ارتباطی موثر و نتیجه‌بخش با کودکان برقرار کنند.

شما می‌توانید جهت رزرو نوبت به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سایت دکترتو مراجعه کرده و پس از مشاهده نوبت خالی، مناسب‌ترین زمان را برای نوبت‌دهی انتخاب کنید.

  • آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه بازار، جنب فرهنگسرای عارف، طبقه سوم
  • تلفن: ۰۴۱۳۳۴۴۸۹۲۷

روانشناسان زن تبریز

دکتر هانیه السادات سیدحسینی

دکتر هانیه السادات سیدحسینی از دیگر مشاوران و روانشناسان برجسته تبریز است که در درمان اختلالات بالینی طیف اضطراب، افسردگی و وسواس با تکیه بر درمان التقاطی act و cbt می‌تواند به بیماران خود کمک کند.

درمان اختلالات رفتاری_هیجانی کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و گروه درمانی، اجرا و تفسیر تست‌های شخصیت، هوش و استعدادیابی و همچنین خانواده درمانی سیستمی از جمله زمینه‌های فعالیت دکتر سیدحسینی است.

  • آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان، برج سفید ۲، طبقه ۵، مرکز مشاوره دانش
  • تلفن: ۰۴۱۳۳۳۵۴۳۴۸

دکتر اینچه ناز اسدزاده

دکتر اینچه ناز اسدزاده، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و همچنین کارشناس رواشناس عمومی است که در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و رفتارهای پرخطر نوجوانان، مشاوره فردی، اجرا و تفسیر تست شخصیت و تست هوش، تشخیص اختلالات براساس dsm5 و همچنین درمان اختلالاتی مانند بیش فعالی و نقض توجه فعالیت دارد.

آموزش تربیت جنسی کودکان، تشخیص و درمان مشکلات رفتاری کودکان مانند شب ادراری، ناخن جویدن، تیک و بی اختیاری دفع، درمان سوگ کودکان و نوجوانان و همچنین شکست عاطفی نوجوانان و رفتارهای پرخطر آنها از قبیل خودزنی و خودکشی از دیگر مواردی است که دکتر اسدزاده با مشاوره و بهره‌گیری از روش‌های نوین درمانی می‌تواند به بیماران خود کمک کند.

  • آدرس: تبریزف خیابان ۱۷ شهریور جدید، جنب بانک ایران زمین، ساختمان ۷۱۷، طبقه پایین
  • تلفن: ۰۹۹۲۵۸۰۳۰۲۹

دکتر راحله نشاطی

دکتر روانشناس راحله نشاطی با ۱۵ سال تجربه در زمینه روانشناسی، درمان اضطراب، استرس و افسردگی، مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره مهارت‌های ارتباطی، مشاور کودک و نوجوان و همچنین اجرای آزمون‌های هوش و شخصیت، به مراجعه‌کنندگان خود کمک می‌کند.

  • آدرس: تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، روبه‌روی بانک گردشگری، ساختمان افرا، طبقه ۳، واحد ۸
  • تلفن: ۰۴۱۳۵۵۴۱۹۰۰

دکتر سارا سلامت

دکتر سارا سلامت از دیگر روانشناسان حاذق تبریز است که با خدماتی مانند زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره فردی، مشاوره خانواده و همچنین اجرا و تفسیر آزمون‌های روانشناختی به مراجعه‌کنندگان خود کمک می‌کند.

این دکتر روانشناس دکترای تخصصی روانشناسی خود را از دانشگاه تبریز دریافت کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی نیز است. دکتر سارا سلامت در کنار کار درمان به تدریس در دانشگاه نیز می‌پردازد.

این پزشک روانشناس برگزارکننده کارگاه‌های مختلف روانشناسی اعم از کارگاه‌های پیش از ازدواج، مهرورزی و همسرداری، مهارت کنترل خشم و استرس، مهارت ارتباط بین فردی و مهارت‌های زندگی بوده و دارای مقالات و کتاب‌های آموزشی بسیاری در حوزه خانواده است که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

  • آدرس: تبریز، خیابان امام، نرسیده به مصلا، ساختمان پزشکان، روبه‌روی پاساژ سهند، ساختمان پزشکان، طبقه ۲
  • تلفن: ۰۹۱۴۲۴۰۵۸۳۰

روانشناسان زن تبریز

جمع‌بندی

امروزه کمک‌گرفتن از دکتر روانشناس برای درمان مشکلات روحی و روانی به امری ضروری تبدیل شده است. بنابراین، شناخت افرادی که بتوان در مشکلات زندگی از تخصص و حرفه آنها استفاده کرد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک روانشناس خوب باید بتواند ارتباط حرفه‌ای و موثر با مراجعه‌کننده برقرار کند، شنونده‌ای صبور باشد و رفتاری قضاوتگر نداشته باشد. امروزه به‌دلیل مشغله‌های کاری، مراجعه حضوری به مطب‌ها و نوبت‌گرفتن برای بسیاری از افراد مشکل است. دکترتو یکی از ساده‌ترین راه‌های نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین است که به‌ کمک آن می‌توانید پزشکان مختلف را شناسایی و مقایسه کنید.



Source link