EP25: خطاهای برتر ماکرو (و ذهنیت)


به تاریخ قهوه سرد صبح امروز خوش آمدید! من خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید!

بیایید به کلان و طرز فکر بپردازیم!

A TIE گوش کنید

امروز صبح ما درباره اشتباهات کلان (و طرز فکر) و نحوه غلبه بر آنها صحبت می کنیم.

اشتباه شماره 1: وسواس داشتن بر اهداف کلان خود

مهم نیست چقدر تلاش می کنید ، هرگز در محاسبه ماکروهای خود کامل نخواهید بود. خوب بودن مداوم در مقابل گاهی اوقات کامل شما را برای موفقیت آماده می کند. هم در کلان و هم در طرز فکر پایدار در مورد تغذیه.

اشتباه شماره 2: اجازه دهید ماکروهای شما بر شما مسلط شوند

اگر شمارش ماکروها زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، برای شما کار نمی کند. برنامه ریزی ذهنی برای تغییر واقعی بدون اجازه دادن به کلان در هر تصمیمی بهترین مکان است.

اشتباه شماره 3: اگر نمی دانید چگونه چیزی را ردیابی کنید ، تسلیم شوید

حتی برچسب های مواد غذایی را می توان 15-20 درصد خاموش کرد ، بنابراین هیچ وقت کمال هدف نیست. میزبانی مصرف در حین غذا خوردن حداقل می تواند به شما در تمرکز بر روی غذاهای مهم به اندازه کافی مانند پروتئین و فیبر کمک کند.

اشتباه شماره 4: از خوردن غذا لذت نمی برید

فقط می توانید برای مدت طولانی یک قوطی بخورید. لذت بردن از آنچه می خورید کلید موفقیت طولانی مدت است ، بنابراین زمان و تلاش خود را برای تهیه غذاهایی که دوست دارید اختصاص دهید.

اشتباه شماره 5: بیش از 3-4 ماه رژیم بگیرید و روی تغذیه خود قدم نگذارید

دوره بندی تغذیه ای ضروری است تا بدن شما سالم ، شادمانه ذهنی و متابولیسم آنطور که باید عمل کند. این فصل برای از دست دادن چربی ، افزایش عضلات و مهمتر از همه حفظ و نگهداری است. یادگیری نحوه استفاده م eachثر از هر مرحله مهم است.

*****

اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً یک نظر بگذارید و مشترک شوید تا هرگز نتوانید یک قسمت را از دست بدهید!

در صورت تمایل می توانید نظرات و سوالات خود را به [email protected] ارسال کنید ، و لطفاً به گروه انجمن کیک هویج ‘N’ در فیس بوک بپیوندید.

من را در اینستاگرام دنبال کنید @carrotsncake

در آخرین به روز رسانی ها و منابع رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید