8 قدم برای برنامه ریزی ساده غذایی برای سلامتی و کاهش وزن – آموزش تمرینات کاهش وزن و آموزش بوپر مربیگری



کاهش وزن موفق و یک شیوه زندگی سالم برای کسانی است که آن را ساده می کنند!

من همیشه عادات غذایی سالم یا زندگی سالم نداشتم. من مقداری پای گیلاس دوست داشتم و هرچه سریعتر غذا از جعبه یا بسته و داخل مایکروویو بیرون بیاید ، خوشحال تر می شدم. من علاقه و مهارت زیادی در پخت غذاهای پیچیده نداشتم. مشکل این بود که من هر روز بیشتر هوس غذا می کردم و وزن اضافه می کردم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

من آرزو داشتم که آن شلوار نازک و شفاف (یوگا) را بپوشم (اما هرگز آن را نبرم) که در رسانه های اجتماعی و تلویزیون یک مادر کامل بپوشم.

من از نظر جمعیتی مناسب برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را که می توانستم بخورم ، گرم کنم و بخورم برآورده کرد.

مشکل اینجاست که فست فود سلامتی من را خراب کرده است. فست فود می تواند سلامت شما را از بین ببرد. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند وزن را حفظ کرده و هورمون ها و سیگنال های گرسنگی شما را مختل کنند. این غذاها باعث ایجاد التهاب می شوند و بیماری های مزمنی را که در سالمندی با آنها روبرو خواهید شد ، دعوت می کنند.

ممکن است فکر کنید که عادات زندگی شما نمی تواند تغییر کند. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما می تواند تغییر کند. بسیاری از مطالعات این موضوع را مکررا ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و انجام کلیه فعالیت های خود در اطراف غذاها به صورت خودکار و احتمالاً چابک ، از تغییرات شما در تغذیه سالم ، کاهش وزن و احساس بهتر پشتیبانی می کند. می توانید یاد بگیرید که چگونه با تکرار مهارت پردازش را تغییر دهید.

به من اجازه دهید برخی از مراحل را به اشتراک بگذارم که با تکرار به تهیه و خوردن غذاهای سالم به عادات و مهارتهای جدید تبدیل می شود تا از دستیابی به اهداف سلامت خود اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانید انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کنید.

هنگامی که متعهد به درمان و تعیین هدفی هستید که می خواهید پس از 6 ماه در آن قرار بگیرید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه های هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذاهای مورد علاقه خود را می خورند. این ممکن است یک مکاشفه بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و رعایت هرگونه برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید غذاهایی را که دوست دارید بپوشید.

به این فکر کنید که عموماً از چه غذاهایی استفاده می کنید و دوست دارید و بین آن گروه از غذاها 100 درصد غذاهای کامل چیست. هیچ کس نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای را که نمی توانید تلفظ کنید ، قرار دهد.

ما موافقیم که برای کاهش وزن تا آنجا که ممکن است غذاهای ناخواسته را حذف می کنیم. غذاهای پر قند ، غذاهای فرآوری شده از بین رفته اند. (به جز موارد استثناء برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من این را از راب گرگ ، در کتاب Wired to Eat ، پذیرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تغییر می دهند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالمی است که دوست دارید بخورید. برای دریافت یک نسخه از کارنامه ماتریس غذایی من ، به من یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.



دیدگاهتان را بنویسید