7 فایده اصلی زردچوبه + 2 مشکل احتمالی


7 مزیت برتر تورمریک

** لطفاً برای اطلاعات بیشتر به منابع زیر مراجعه کنید.


1. حافظه ، روحیه و سلامت مغز

یک مطالعه 18 ماهه نشان داد افرادی که از شکایات خفیف حافظه رنج می برند ، با افزودن زردچوبه ، یک ماده فعال در زردچوبه ، بهبود قابل توجهی در حافظه و توجه مشاهده کردند. علاوه بر این ، آنها بهبود خلق را مشاهده کردند و اسکن PET آنها کاهش تجمع آمیلوئید در آمیگدال و هیپوتالاموس (مسئول حافظه و وظایف احساسی) را نشان داد.

کورکومین همچنین در یک مطالعه بالینی با پروزاک (داروی ضد افسردگی با لیست طولانی عوارض جانبی) مقایسه شده است. محققان با فهمیدن اینکه کورکومین می تواند به اندازه داروهای تجویزی برای درمان افسردگی م effectiveثر باشد ، شگفت زده شدند. * لطفاً توجه داشته باشید: هیچ کس نباید بدون مشورت اولیه با پزشک ، داروهای تجویز شده خود را برای داروهای طبیعی رها کند.

2. کاهش وزن

تحقیقات نشان داده اند که زردچوبه موجود در زردچوبه مصرف توده بدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

3. آرتروز

محققان دانشگاه استرالیا دریافتند که زردچوبه به طور قابل توجهی موثرتر از دارونما است و گروه زردچوبه ناراحتی زانو را به میزان قابل توجهی گزارش کردند.

4. مسائل گوارشی


مطالعات نشان داده است که چگونه افرادی که با سندرم روده تحریک پذیر دست و پنجه نرم می کنند ، پس از مصرف عصاره زردچوبه به مدت هشت هفته ناراحتی شکمی کاهش می یابد.

5. کورکومین و سرطان

زردچوبه ، یک پلی فنول استخراج شده از زردچوبه در دو دهه گذشته به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و ضد سرطان توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مطالعات همچنین اثربخشی آن را در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی و بهبود کیفیت زندگی بیماران نشان می دهد.

6. سلامت قلب

محققان دانشگاه کلرادو ، بولدر به این نتیجه رسیدند که مکمل کورکومین منجر به بهبود سلامت شریان ها ، جریان خون و کاهش استرس اکسیداتیو می شود!

7. سلامت سیستم ایمنی

محققان به فواید کورکومین بر سیستم ایمنی بدن دست یافته اند. می تواند نشانگرهای پیش التهابی را از حالت طبیعی خارج کرده و فعال سازی سلول های T ، سلول های B ، نوتروفیل ها ، سلول های کشنده طبیعی و سلول های دندریتیک را تعدیل کند.

2 مشکل قدرت

مشکل احتمالی شماره 1

مطالعات نشان می دهد که زردچوبه ضعیف جذب می شود – اما خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد! فلفل سیاه فراهمی زیستی زردچوبه را تا 2000 درصد افزایش می دهد!

مشکل احتمالی شماره 2

با افزودن زردچوبه ، بسیاری به زردچوبه جدا شده روی می آورند ، که متأسفانه فاقد بسیاری از خواص درمانی زردچوبه است. در واقع زردچوبه به طور کامل قوی تر از زردچوبه جدا شده است که حاوی نزدیک به 300 مورد مفید دیگر است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد زردچوبه بدون کورکومین دارای خواص ضد التهابی نیز هست. بنابراین اگر می خواهید از قدرت کامل زردچوبه استفاده کنید ، به دنبال محصولی باشید که در یک غذای کامل همراه با پیپرین (فلفل سیاه) باشد. پایه های تغذیه ای برای سلامتی “Curcumin SAP” انتخاب خوبی است. در داروخانه من موجود است (زیر).

محصولات را از طریق داروخانه مجازی ما Fullscript خریداری کنید.

با ما همراه باشید و 20 درصد در فروش سالانه روز کارگر صرفه جویی کنید … 🙂

منابع:

حافظه ، روحیه و سلامت مغزhttps://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23832433/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6582779/

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1064748117305110؟via٪3Dihub

کاهش وزن

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

آرتروز

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15673996/

مسائل گوارشی

https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-0990

کورکومین و سرطان

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6835707/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6429287/

سلامت قلب

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5310664/

سلامت سیستم ایمنی

https://link.springer.com/article/10.1007/s10875-006-9066-7

افزایش فراهمی زیستی زردچوبه به میزان 2000٪

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/9619120/



دیدگاهتان را بنویسید