7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما مهم هستند


آیا بدن شما برای یک زندگی کامل آماده است؟

آیا از فعالیت های خارج از منزل ، ماجراجویی ها لذت می برید ، با خانواده و دوستان خود تفریح ​​می کنید و می توانید به راحتی از فعالیت های روزانه خود عبور کنید … با انرژی پس انداز!

کی اینو نمیخواد! میدونم دارم!

داشتن ماهیچه های قوی هریک از این موارد را آسان تر کرده و حتی می تواند اعتماد به نفس کلی شما را افزایش دهد. و البته سلامت کلی شما.

7 دلیل شگفت انگیز که ماهیچه های شما مهم هستند …

  1. ماهیچه به بدن شما در مدیریت قند خون کمک می کند. وقتی ورزش می کنید ، ماهیچه های شما از گلوکز بیشتری استفاده می کنند که قند موجود در جریان خون شماست. و با گذشت زمان ، این می تواند به کاهش سطح قند خون شما کمک کند.

    علاوه بر این ، به بدن شما کمک می کند تا از انسولین استفاده کند ، که می تواند مشکلات متابولیک و دیابت را از بین ببرد.

  2. آنها شما را قوی نگه می دارند. ماهیچه ها همه فعالیت های شما را تقویت می کنند … از راه رفتن ، گلف ، باغبانی ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، رقص ، بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن در ساحل!
    نکته این است که برای تقویت آنها باید مرتباً روی آنها کار کنید.

    آیا می دانید که در 30 سالگی شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید و با افزایش سن سرعت آن افزایش می یابد. بنابراین بیایید آن ماهیچه ها را حرکت دهیم!

  3. ماهیچه به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.نه تنها زمانی که فعال هستید ، بلکه به طور مداوم. مطالعات نشان می دهد که 10 پوند ماهیچه 50 کالری در روز می سوزاند ، در حالی که 10 پوند چربی تنها 20 کالری می سوزاند. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما با گذشت زمان همه چیز جمع می شود.

  4. این برای روحیه و اعتماد به نفس شما مفید است.وقتی ماهیچه های قوی و متعادلی دارید ، معمولاً وضعیت بهتری دارید. و نگرش بهتر با روحیه بهتر و اعتماد به نفس بیشتر مرتبط است!

  5. برای مفاصل و استخوان های شما مفید است.ورزش منظم ، که ماهیچه های اطراف مفاصل شما را تقویت می کند ، می تواند به حرکت بهتر آنها کمک کند و درد کمتری داشته باشد. من می توانم این را تضمین کنم!

    از آنجا که من ماهیچه هایم را بسیار تمرین دادم ، درد زانوی من آنطور که ممکن بود نبود (من آرتروز شدید دارم) و تعویض زانو من سالها بعد اتفاق افتاد!

    تمرینات تحمل وزن می تواند به شما در ساختن استخوان ها و تقویت آنها با افزایش سن کمک کند.

  6. شما را زنده نگه می دارد.بالاخره قلب شما یک ماهیچه است! ورزش ماهیچه های قلبی شما را تقویت می کند ، به کنترل وزن کمک می کند و از آسیب به عروق ناشی از کلسترول بالا ، قند خون و فشار خون جلوگیری می کند.

  7. این کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.این می تواند به شما انرژی و قدرت دهد تا فعال باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید! توانایی انجام کارهایی که دوست دارید انجام دهید!

شخصاً ، وقتی وسوسه می شوم ورزش را کنار بگذارم (بله ، این اتفاق گاهی برای من هم می افتد!) ، فقط به همه دلایل عدم انجام آن فکر می کنم. و به نظر می رسد آنها همیشه از لحظه تنبلی من پیشی می گیرند!

ترفند دیگر من این است که کفش هایم را بپوشم و لباس های ورزشی را بپوشم و فقط با اجازه شروع کنم تا اگر دلم نمی آید ادامه ندهم. خوب ، وقتی شروع کردم ، همیشه ادامه می دهم.

در زیر نظر دهید و دلایل خود را برای ورزش و / یا نحوه تشویق شما برای حرکت به من اطلاع دهید.


اگر می خواهید چند تمرین کوتاه و م performanceثر داشته باشید که 5 تا 20 دقیقه طول بکشد ، (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد!) ، سپس راهنمای تمرین Time Crunch من را مطالعه کنید … برای همه سطوح تناسب اندام عالی است.

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.


به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز Master مشاور خیریه در زمینه Master
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PSاگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم که به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های مربوط به کیفیت زندگی و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و موارد دیگر دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!

دیدگاهتان را بنویسید