4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات – آموزش کاهش وزن و مربیگری بوپر مربیگری



من بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید اهداف کاهش وزن خود را حفظ کرده و از تعطیلات خود نیز لذت ببرید! برای شما که از این به بعد تعطیلات خود را تا پایان سال برنامه ریزی کرده اید ، این فرصتی است که می توانید دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از اوقات فراغت خود لذت ببرید و ناامید و 5 رقمی دورتر از هدف خود به خانه نیایید.

مشتریانی که برنامه های تعطیلات خود را ایجاد می کنند و از آنها پیروی می کنند هنگام بازگشت به خانه شگفت زده می شوند ، یک پوند اضافه نکرده اند یا حتی چند کیلو از دست نداده اند. پیش از این آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی و کار و زمان بازنشستگی از فعالیت های روزمره زندگی نزدیک می شدند. غالباً این فرار شامل لذتهای “شایسته” و آرامش با غذا بود.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج موردنظر شما را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات به عنوان زمان تجدید و روابط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه ای بسیار متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد تا زمانی که تعطیلات خود را زمانی برای استراحت ، غذا خوردن و نوشیدن با مرخصی در نظر بگیرید. به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات ممکن است مربوط به ترک کار نباشد ، بلکه فرصتی برای دیدن قسمت دیگری از جهان ، شکستن روال عادی یا به اشتراک گذاشتن زمان با دوستان و خانواده است. شاید شما می خواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. همچنین می تواند در ساحل نشسته و رمان های بیهوده بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، مهم این است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که دارید بررسی کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از روز بازگشت خود شروع کرده اید ، چطور؟ به خانه می آیید ، در را باز می کنید ، چمدان های خود را می اندازید و روی تخت شکست می خورید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. شما زیاد افراط نکرده اید ، در واقع شما فوق العاده سالم غذا می خورید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید ورزش کردید و واقعاً می توانید بگویید که این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما از نوشیدن ، پرخوری و فشار برای خوردن یک وعده یا قاشق دیگر رنج نمی برید. در عوض تصمیم گرفتید کمی جلوتر بروید ، به اقیانوس خنک بپردید ، یا زیر آبشار یا دور آتش بنشینید و نوه هایتان با آوازهایی بخوانند ، نه لزوماً بو بخورند.

این ممکن است تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای روشن شدن در تعطیلات

اولین، با یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع کنید. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

دو، طرحی ایجاد کنید که عمداً بتوانید هر روز در تعطیلات آن را تمرین کنید. در اینجا شش عنصر اساسی برای تنظیم برنامه تعطیلات وجود دارد:

6 نکته اساسی یک برنامه:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا با خانواده می مانید و خودتان آشپزی می کنید؟ به جنوب آمریکا سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه غذاهایی را استفاده می کنید و در دسترس قرار می دهید. غذاهای کامل را انتخاب کنید که از آنها لذت خواهید برد. متعهد شوید که از دفتر خاطرات غذایی خود استفاده کنید و در صورت امکان 24 ساعت قبل تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. در صورت تمایل به موارد استثنا اجازه دهید. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • ضروری شماره 3: مرور کنید که چه اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با اطمینان خاطر فعالیت هایی را علاوه بر خوردن غذا انتخاب کنید که شما را مشغول زندگی در اطراف خود می کند ، به جای اینکه به پرخوری بپردازید.

نمونه هایی از باورهای ناتوان:

من نیاز به استراحت از همه چیز سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن هر آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید همه غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنید در تعطیلات سعی کنید مرا کنترل کنید

قرار است تعطیلات مملو از افراط و تفریط باشد

این که در تعطیلات از چیزی محروم شوید به چه معناست؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

من نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من استراحت است در حالی که به خوبی از خودم مراقبت می کنم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من برای سوخت غذا می خورم

من با افتخار به خانه برمی گردم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه یادگیری خواهد بود

من بر اساس برنامه غذا خوردن را انتخاب می کنم

من غذاهای کامل سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم نه برای سرگرمی

  • ضروری شماره 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود بگویید که در مسابقه کیک خواری شرکت نمی کنید. اگر نظرات خواهران شما را تحریک می کند ، می توانید برای فشار دادن برخی دکمه ها برنامه ریزی کنید. امسال چه پاسخی خواهید داد؟ اگر در هتل اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را بسته بندی کنید. با خانواده خود بمانید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزهایی احتیاج دارید یا قصد آشپزی دارید. میوه های تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – آن را پیچیده نکنید!

  • شماره ضروری 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و مربوط به غذا نیست تهیه کنید. با فرهنگ محلی که از آن دیدن می کنید آشنا شوید. کسی را بهتر بشناسید. آماده باشید تا در مورد خود به کسی بگویید. به دریا بپرید ، حتی اگر تلاش کنید. به کارهایی که در دوران کودکی از انجام آنها لذت می بردید فکر کنید و به دنبال سرگرمی های سرگرم کننده باشید.

انتخاب کنید، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان برانگیخته می شود ، از مدل استفاده کنید و افکاری را به ذهن خود برسانید که واقعاً می توانید آنها را دوست داشتنی ، خنده دار و واقعی تصور کنید. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترده کنید ، ممکن است در کنار احساسات منفی ، احساسات بهتری نیز پیدا کنید. اجازه دهید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی عاشقانه ایجاد کنید تا همه ناقص باشند ، از جمله شما.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. حالت چطور بود؟ چه یاد می گیرید؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م workedثر بوده اند ، در حالی که برخی دیگر نه؟ پیروزی های خود را جشن بگیرید و ببینید چه چیزهایی می توانید در مورد جایی که از دست رفته اید یاد بگیرید.

اگر از تمرین عمدی برای طراحی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید سرحال ، سالم و توانمند به خانه بازگردید.

زندگی ارزش زیستن و آموختن از تجربیات شما را دارد. اگر در 50-60 سالگی با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و شما می توانید خود خرابکاری را رها کنید.

تمرین عمدی این کار را می کند. همانطور که چیز جدیدی یاد می گیرید ، همچنین توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر تقویت کرده و گسترش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات می تواند تنها یک شروع باشد. یک شیوه زندگی سالم را در دهه 60 و 70 سالگی در بدن قوی و ذهن سالم و با لذت و هدف در اختیار شما قرار دهید.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزن و وزن است. او بیش از 50 زن را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. او به آنها می آموزد که چگونه وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند که امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید