3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای حفظ سطح بالا در این فصل ، این 3 ایده سالم را در مورد ادویه کدو تنبل سالم صبحانه امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خنک نیست. اما به عنوان یک هزاره اساسی ، در DNA من است که هر زمان که بخواهم دما را بخواهم. کمتر از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مسخره ام نکنید!)

Buuuuuuut بیشتر چیزهایی با مضمون ادویه کدو تنبل در فروشگاه پر از شکر افزوده ، فیبر کم و پروتئین زیادی ندارند.

غلات ادویه کدو تنبل ، گرانول و میله های انرژی زا نیستند. مطمئناً آنها طعم خوبی دارند ، اما یک کاسه غلات ادویه کدو تنبل با شیر بادام 27 دقیقه من را سیر می کند؟

سپس در انبار خانه ام به دنبال قند بیشتر می گردم.

در عوض یکی از این 3 دستور غذای صبحانه تند کدو سالم را در خانه امتحان کنید تا شکر کمتری داشته باشید ، پروتئین بیشتری داشته باشید و تغذیه بیشتری داشته باشید!

جو دوسر شب شکلاتی (گیاهی ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

در یک ظرف شیشه ای یا در بسته ، 1 قاشق چای خوری 1. پودر پروتئینی شکلاتی شکلاتی قوی با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر ترشی ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ، و 1 قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شبه خنک شوید و با 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و / یا پیکانی تفت داده شده اضافه کنید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق غذاخوری قهوه برای بلغور جو دوسر تند کدو اضافه کنید.

نکته: توصیه می کنم یک پودر کلاژن تورن را برای حمایت از پوست و مو در بیل نگه دارید.

کدو تنبل (گیاهخواری)

در لیوان شراب سرو کنید چون #فانتزی است

در انتهای یک لیوان شفاف ، 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2 درصد وانیلی (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. ماست را با یک لایه نازک از سس سیب کدو تنبل پر کنید. من آن را به صورت فصلی در Sprouts پیدا می کنم ، فکر می کردم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا سس سیب شیرین نکرده اید ، حتماً از آن استفاده کنید!

سپس یک لایه گرانولای ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). شما همچنین می توانید گرانولا بخرید- من Plyly Elizabeth را دوست دارم اما بدون قند ، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه ماست دیگر به همراه لایه ای دیگر از سس سیب کدو اضافه کنید. آن را با یک کلاه فندق خرد شده ، بو داده و / یا شکر بیشتر به پایان برسانید.

نکته: این دستور بدون گلوتن را با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل درست کنید.

پنیر کدو روی نان تست (گیاهی)

می دانم که ممکن است برای برخی از شما در این مورد تنگ شود ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و بسیار رضایت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی غلات جوانه زده Trader Joe’s Cranberry Harvest تفت داده شده و روی آن گردو خرد شده قرار دهید.

نکته: آیا Trader Joes در اطراف ندارید؟ هر نان ذرت جوانه زده کار می کند ، یا پنیر دانه کدو تنبل خود را روی وافل Kodiak Cake Power پهن کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییز:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در تمرین خصوصی “آگاهی از تغذیه” شریک است ، جایی که به رژیم گیران ناامید یویو کمک می کند تا از طریق آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان مشترک آگاهی تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات از آن من است.

دیدگاهتان را بنویسید