11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برایش اتفاق بیفتد ، ناراحتی معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که با شما سازگار هستند و به طور م toثر به انرژی تبدیل می شوند ، برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

حتی اگر می دانید که نباید پیتزا ، کیک و غیره بخورید. 1 تا 2 ساعت قبل از شروع دوره ، غذاهای دیگری وجود دارد که بسیار مهم است قبل از ورزش نخورید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های چندین متخصص تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث بدترین خستگی قبل از ورزش می شود و به جای آن چه بخوریم توضیح می دهد.

ضایعات غذا

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است زیرا به محض شروع ورزش ، سس های خامه ای ، ادویه جات و چاشنی ها معده شما را ناراحت می کند. به آنها سوزش سر دل ایجاد می کنند یا ایجاد می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت خوبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “غذاهای چرب سرخ شده کند می شوند.”

این واقعیت که شما باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای سریع خودداری کنید آنقدر واضح است که نیازی به فکر ندارید ، حتی غذاهای سالم و چرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس ناخوشی در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند ، که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

پروتئین مرغ و شکلات

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “اگرچه پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به رشد ماهیچه ها کمک می کند ، اما می تواند شمشیری دو برابر صاف باشد: برخی از شکلات ها و شکلات های قبل از ورزش حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند ، اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند ، بنابراین می توانند”. سطوح انرژی

او می گوید: “پروتئین ، مانند چربی ، به سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک دستورالعمل کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد. گول بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین اغلب قند زیادی دارد. اگر بدنبال غذای راحت تری هستید و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را با قند و چربی کمتر انتخاب کنید.

سالاد سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است یک غذای عالی قبل از ورزش به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، فیبر زیادی دارند و مغزها و دانه ها چربی و پروتئین زیادی دارند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما مفید هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را به طور متوسط ​​با غذاهای کربوهیدرات جامد ، به ویژه برای ورزش طولانی مدت بخورید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشیدنی های غیر الکلی و سایر نوشیدنی های گازدار باعث حرکت روده و نفخ در اکثر افراد می شود. مقدار اضافی قند را که اغلب در نوشیدنی های گازدار یافت می شود ، اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا است.

سبزیجات برگ دار

اگرچه رژیم غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد ناراحتی جدی ایجاد کنند. سبزیجات برگ دار به دلیل فیبر بالای خود تقریباً همیشه باعث تورم و تورم شکم می شوند و باعث ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش چیزی سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و مقداری جو دوسر خشک شده یا گرانولا مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ممکن است ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار غذاهای کمی دارند و از همه مهمتر ، قند زیادی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند مقداری ویتامین و الکترولیت به بدن بدهند ، اما مقادیر بالای قند موجود در آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد سیستم گوارشی شما شده و شما را کسل و ناتوان کند. در عوض می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک بنوشید که دارای پتاسیم ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی آب را در خود نگه می دارد زیرا نمک کمی دارد.

نان های کامل و مافین

البته ، خوردن نان سبوس دار بسیار عالی است ، اما نه هنگام ورزش. کربوهیدرات ها که عمدتا مخمر هستند و محدود به گلوتن هستند ، التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند ، اما عوارض جانبی آنها ارزش استفاده از آنها را ندارد. در عوض می توانید از نان ذرت یا فیبر نازک با فیبر کم و مقداری کره و موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از ورزش با مشتی دانه خام خود را سرگرم کنید ، تنها چیزی که برای شما باقی می ماند ناراحتی معده و تورم است. از آنجا که این دانه ها چربی بالایی دارند ، اگر با غذاهای کم فیبر بخورید می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما برای بهترین عملکرد به آن نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات تند دارد

هیچ کس دوست ندارد با گرفتگی عضلات و ناراحتی کار کند و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند فلفل تند یا سیب زمینی سرخ کرده بخورید. هضم غذاهای حاوی مقدار زیادی فلفل و ادویه به زمان زیادی نیاز دارد ، بنابراین به جای آماده شدن برای تمرین ، چرت می زنند! اگر می خواهید چیزی خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک را انتخاب کنید که سرشار از پروتئین است. به یاد داشته باشید که از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند و افزودنی های مصنوعی کمی یا کمی دارند.

نقطه پایان

تحمل هر فرد متفاوت است. ورزش می تواند مانع هضم شود ، به این معنی که غذاهایی که معمولاً به خوبی تنظیم شده اند ممکن است در طول تمرین شما سازگار نباشند. مهمترین چیز در هر وعده غذایی قبل از ورزش این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا قصد تمرینات سنگین را دارید ، حتماً رژیم غذایی قبل از ورزش خود را قبل از آن نوع ورزش خاص امتحان کنید تا از وقوع اتفاقات ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی- آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید