10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات


10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

معرفی 10 بهترین غذا برای افزایش حجم عضلات به شما کمک می کند تا بهترین غذاهای دوره حجم را بشناسید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران با تغذیه مناسب همراه با ورزش اتفاق می افتد. ورزش و رژیم مداوم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. تیوسل برنزه کننده ها این بهترین غذاها را برای شما برای افزایش حجم عضلات جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای رشد ماهیچه ها و افزایش حجم این به شما کمک می کند با تمرین کمتر نتایج خوبی بگیرید. زمان را از دست ندهید و برای یک وعده غذایی عالی و مقوی آماده شوید.

10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

1. گوشت گاو نازک

به دنبال افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید. این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین های گروه B تنها برخی از این موارد هستند. پروتئین های غذایی معادل نیستند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. سطح بالای اسید آمینه آن نیز با کمک انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین خبرهای خوبی برای افرادی داریم که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین برای شما فراهم می کند. اما نیمی از کالری را دارد. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

آل اخذ شده یک برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از طرف مربیان برنزه کننده ها کلیک.

2. مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست به عنوان گوشت گاو ، در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. از انواع روش های پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. امکان خرید انواع قطعات مرغ از مغازه ها وجود دارد. مرغ طعم دار نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. پنیر خامه ای یا پنیر خامه ای

پنیر گرم تقریباً منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و یک منبع کامل و غنی از حفظ ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که از خوردن طولانی مدت پرهیز می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر گرم (روستایی) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک انتخاب تغذیه ای مناسب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، یک نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین به سلامتی آسیب نمی رساند

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید پروتئین آن این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از بدن پروتئین انتخابی مصرف می کنند. یک بیل این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین وی به عنوان مکمل استفاده کنید. هرگز مکمل ها را با غذاها جایگزین نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید ، اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر طناب

جو دوسر منبع عالی کربوهیدرات است و به دلیل شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر بیشتری است
  • کاهش انرژی ثانویه (وعده غذایی دوم)

در نتیجه ، غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حمایت از ماهیچه ها هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل بر گوارش تأثیر می گذارند و بیشتر از غلات تصفیه شده به بدن مواد مغذی می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد شما کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به طور کلی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. غذاهای دیگر مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها ارائه می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی لازم است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر قصد افزایش حجم ماهیچه ها را دارید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی سالم برای رشد ماهیچه های شما ضروری است. در واقع این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد ایفا می کند. تولید مناسب این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. می توانید آنها را در ماهی قزل آلا ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و غلات مختلف پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای دستیابی به توده عضلانی و دستیابی به بالاترین تناسب اندام

  • سه استراتژی تغذیه ای که هر ورزشکار به آن نیاز دارد

به بیان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییر مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • آیا ساخت گوتاپرکا به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن قطره چکان ها این است که بسیار مثر هستند. ست های قطره ای سرعت وزن ماهیچه ها را بهبود می بخشد.

  • غذاهای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قوی ، برای حفظ زیبایی نیازی به غذا خوردن ندارید. قدرت بدنی اولین است.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن هر دو فرایند وابسته به انرژی هستند. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های تغذیه ای ، از این رو افزایش وزن و مصرف پروتئین است.

  • کاهش کالری کار نمی کند

اعمال محدودیت کالری در طولانی مدت و حذف وعده های غذایی کارساز نیست. رژیم غذایی خود را با توجه به نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار ، مصرف غذای خود را افزایش دهید. از منابع غذایی غنی همراه با ورزش بهره مند شوید. برخی از درشت مغذی ها را از پروتئین ها ، چربی های سالم و کربوهیدرات ها حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی باعث افزایش حجم ماهیچه ها می شود. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای توسط breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تنورز شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید