10 داستان احمقانه که مانع از کاهش وزن بعد از 60 سالگی می شوند


چه داستان هایی برای خود تعریف می کنید که مانع کاهش وزن شما می شود؟

همه ما داستانهای خود را داریم ، مانند چیزهایی که درباره خودمان و رابطه ما با غذا و کاهش وزن باور داریم. داستانهایی وجود دارد که ما مدتهاست به آنها اعتقاد داریم و حتی آنها را زیر سوال نمی بریم.

اما اگر آنها را زیر سوال ببرید چه؟ شرط می بندم متوجه خواهید شد که اکثر آنها درست نیستند!

آیا به خودت یکی از این موارد را می گویی؟

تقریباً همه عاشق غذا هستند. به طور جدی. چند نفر را می شناسید که نمی شناسند؟ در واقع غذا خوردن یکی از انگیزه های اصلی است. در حقیقت ، برخی از افراد آنقدر عاشق غذا هستند که حرفه خود را آغاز می کنند. همه ما در مورد آشپزها و کتابهای آشپزی معروف شنیده ایم.

آیا توجه کرده اید که بسیاری از آنها متناسب هستند؟ این به این دلیل است که شما می توانید غذا را دوست داشته باشید و از خوردن خوشمزه ترین غذاهای اطراف لذت ببرید و در خوردن آن زیاده روی نکنید. دوست داشتن غذا باعث پرخوری نمی شود – پرخوری.

خوردن همه چیز در بشقاب شما عادتی است که احتمالاً در کودکی به آن توجه داشته اید. آیا هنوز به آنچه والدینتان در مورد کودکان گرسنه در چین یا آپالاچیا یا هرجای دیگر به شما گفته اند اعتقاد دارید؟

وقتی در حین تمیز کردن بشقاب خود زیاد غذا می خورید ، چگونه به کسی کمک می کند؟ فقط باید بدن خود را با سطل زباله جایگزین کنید. قرار دادن مواد غذایی که به آنها نیاز ندارید و به صورت چربی ذخیره می شوند (که خطر ابتلا به چندین بیماری کشنده را افزایش می دهند) بسیار بیهوده تر از انداختن غذا در سطل زباله است.

گاهی فکر نمی کنیم زیاد غذا می خوریم. من قبلاً این را باور داشتم ، و همه دانش آموزانم نیز همینطور بودند. سپس فقط در زمان گرسنگی شروع به خوردن کردم و قبل از سیر شدن غذا را متوقف کردم. من همچنین شروع به یادآوری آنچه که می خورم کردم ، و متوجه شدم که بدن من فقط به حدود 60 درصد از غذایی که خورده ام نیاز دارد!

مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن ، میزان خوردن خود را حدود 30 درصد دست کم می گیرند. بنابراین اگر فکر می کنید واقعاً زیاد غذا نمی خورید اما وزن زیادی دارید ، هر چیزی را که برای هفته آینده می خورید بنویسید. فقط خودتان این کار را انجام دهید ، صادق باشید و ببینید آیا حق با شماست.

آیا توسط پزشک متخصص به عنوان معتاد به غذا / قند تشخیص داده شده اید؟ من نمی توانم نظر تخصصی در مورد وجود این شرایط داشته باشم ، اما فکر کردم که آیا من به غذا معتاد هستم.

در واقع من یک احساس خوار بودم ، این یک عادت است ، نه یک اعتیاد. بعد از اینکه یاد گرفتم که چرا غذا می خورم ، و برای رفع چیزی غیر از گرسنگی جسمانی ، غذا خوردن را متوقف کردم ، این عادت را ترک کردم. حالا من غذا را کنترل می کنم.

همچنین می خواهم به شما هشدار دهم که اعتقاد ندارید معتاد هستید. چنین اعتقادی باعث می شود از تمام قدرت و مسئولیت خود برای تغییر بدون درگیر شدن در برنامه توانبخشی صرف نظر کنید.

حتی اگر برای لاغر شدن خیلی شلوغ هستید ، باز هم باید غذا بخورید ، درست است؟ چگونه می توان خوردن کمتر را بیشتر از خوردن بیشتر دوام آورد؟ راجع بهش فکر کن.

برای کاهش وزن و جلوگیری از آن ، بیشتر باید مراقب باشید که فقط در زمان گرسنگی غذا بخورید و متوجه کمی سیری بدن خود شوید تا بتوانید غذا خوردن را متوقف کنید. در واقع می توانید با تغییر عادات غذایی خود در زمان خود صرفه جویی کرده و به عنوان یک امتیاز وزن خود را کاهش دهید!

اراده مهم نیست قدرت اراده یک منبع محدود است و در طول روز با کاهش انرژی شما به دلیل استرس و کنترل خود کاهش می یابد. به همین دلیل است که می توانید برنامه غذایی خود را در اوایل روز رعایت کنید و همچنین چرا رژیم ها شکست می خورند. فقط می توانید آن را برای مدت طولانی انگشت بگذارید.

وقتی نحوه و دلیل غذا خوردن خود را تغییر دهید و مطابق با سیگنال های بدن خود غذا بخورید ، میل به پرخوری را از دست خواهید داد و برای داشتن وزن سالم نیازی به اتکا به اراده نخواهید داشت.

هرکسی می تواند بدون ورزش وزن کم کند. در واقع ، ورزش حتی ابزار مناسبی برای کاهش وزن نیست. زمان ورزش بسیار بیشتر از خوردن کمتر است.

ورزش کنید زیرا می تواند به شما احساس خوبی بدهد ، به شما انرژی بیشتری بدهد ، به سن شما کمک کند و شما را سالم نگه دارد. مطمئناً می توانید راهی برای حرکت مناسب خود پیدا کنید. اما برای کاهش وزن نیازی به ورزش نیست.

من در اواخر 50 سالگی تقریبا 50 کیلو وزن کم کردم. بسیاری از دانش آموزان من در دهه های 50 و 60 وزن خود را کاهش دادند. و دهه 70 همه بدون رژیم. بنابراین با افزایش سن متابولیسم شما ، با توجه به نیاز بدن خود غذا می خورید ، بدون توجه به سن ، وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ خواهید کرد.

قبل از اینکه بگویید متابولیسم شما کند می شود ، آیا در واقع آن را آزمایش کرده اید و در واقع می دانید؟ متابولیسم کند بسیار نادر است و معمولاً باعث پرخوری نمی شود.

این یکی از رایج ترین بهانه هایی است که افراد برای کاهش وزن از آن استفاده می کنند. محبوب است زیرا به شما اجازه می دهد مسئولیت پرخوری را از کنترل خود خارج کنید.

دلیل اینکه خانواده های زیادی را می بینید که همه در آن وزن دارند به احتمال زیاد به دلیل عادات غذایی و فرهنگ تغذیه خانواده است تا به هر دلیل ژنتیکی. حدود 1 of از مردم می توانند ژن های خود را مسئول مبارزه های سنگین خود بدانند.

با این حال حتی برای آنها ژن آنها سرنوشت آنها نیست. محققان به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از افرادی که حامل ژن های چاق هستند ، اضافه وزن ندارند و شیوه زندگی سالم می تواند با این آثار ژنتیکی مقابله کند.

بنابراین ، چه نوع داستانی را برای خود تعریف می کنید؟

آیا از داشتن وزن سالم احساس راحتی می کنید؟ اگر اضافه وزن دارید ، فکر می کنید چه چیزی باید در شیوه زندگی و عادات غذایی خود تغییر دهید؟ آیا فکر می کنید خوردن کمتر و فقط گرسنگی جسمانی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ لطفا نظرات خودتون رو در زیر به اشتراک بگذارید!