چگونه می توان از دیابت نوع ۲ با مقدار کمی شراب جلوگیری کرد؟


اگر می خواهید یک بطری از وینتیج مورد علاقه خود را باز کنید: یک لیوان شراب، اگر در زمان مناسب مصرف شود، ممکن است به پیشگیری از دیابت نوع ۲ کمک کند.

چگونه می توان از دیابت نوع ۲ با مقدار کمی شراب جلوگیری کرد؟

طبق یک مطالعه جدید، خوردن یک لیوان شراب کوچک همراه با شام ممکن است خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد. چقدر کم است؟ با توجه به مطالعات انجام شده، به نظر می رسد که نصف اونس شراب برای زنان و یک اونس برای مردان این کار را انجام می دهد، اما تنها زمانی که با یک وعده غذایی سرو می شود.

چگونه می توان از دیابت نوع 2 با مقدار کمی شراب جلوگیری کرد؟

دکتر دکتر، سرپرست تیم تحقیق، گفت: «اگر پزشک شما با نوشیدن شما مخالفت نمی کند، مقادیر متوسط ​​شراب همراه با وعده های غذایی ممکن است به جلوگیری از دیابت کمک کند. هائو ما، تحلیلگر آمار زیستی در مرکز تحقیقات چاقی دانشگاه تولان در نیواورلئان.

در گذشته، بیشتر تحقیقات بر رابطه بین مصرف الکل و خطر ابتلا به دیابت متمرکز شده بود. او گفت: «یافته‌های ما ضرورت پرداختن به زمان مصرف الکل را هنگام بررسی ارتباط بین مصرف الکل و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ نشان می‌دهد.»

تیم ما اطلاعات بیش از ۳۱۲۰۰۰ نوشیدنی را که بخشی از بیوبانک بریتانیا بودند برای این مطالعه جمع آوری کردند. بیماران در شروع کارآزمایی دیابت، بیماری قلبی یا سرطان نداشتند.

تقریباً ۸۶۰۰ بیمار در طی نزدیک به ۱۱ سال پیگیری به دیابت نوع ۲ مبتلا شدند. محققان دریافتند افرادی که با وعده های غذایی الکل می نوشند نسبت به افرادی که بدون غذا مشروب می نوشند، ۱۴ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ قرار دارند.

کسانی که به جای سایر نوشیدنی های الکلی شراب را با وعده های غذایی می نوشیدند، بیشترین مزیت را داشتند. داده ها نشان داد که در حالی که نوشیدن شراب با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است، نوشیدن آبجو یا مشروب بیشتر است.

طبق گفته انجمن قلب آمریکا و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده، بزرگسالانی که الکل مصرف نمی کنند نباید شروع کنند. مصرف کنندگان منظم باید در مورد فواید و مضرات الکل با پزشک خود صحبت کنند.

اعتدال، که به عنوان یک لیوان شراب یا سایر نوشیدنی های الکلی در روز برای زنان و حداکثر دو لیوان برای مردان تعریف می شود، کلید نوشیدن سالم است.

دکتر گفت: شراب نمی تواند بد باشد. جوئل زونزین، متخصص دیابت و استاد بازنشسته پزشکی در کالج پزشکی آلبرت اینشتین در شهر نیویورک. بیش از ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ سال است که در رژیم غذایی انسان به عنوان منبع تغذیه استفاده شده است.

با این حال، وی افزود که الکل هم اثرات مثبت و هم منفی بر سلامتی دارد. شراب قرمز زمانی که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مصرف شود، بی خطر است و خطر متابولیک قلبی را کاهش می دهد. به گفته Zonszein، سرشار از آنتی اکسیدان است، کلسترول خوب را افزایش می دهد، از قلب محافظت می کند و حتی به متابولیسم قند کمک می کند.

به عنوان یک پزشک، در تمام سال‌های تجربه‌ام هرگز از بیمار نخواسته‌ام که الکل را ترک کند. بسیاری از مردم وقتی می گفت مستحب و سودمند است سپاسگزار بودند. عادات نوشیدن و نوع و مقدار الکل مصرفی، و همچنین زمان و مکانی که در آن نوشیدن الکل اتفاق می افتد، ملاحظات بسیار مهمی هستند.

نوشیدن الکل باید متناسب با فرد باشد و خطرات و فواید آن باید با هر بیمار بررسی شود. من نشان‌دهنده تحقیقاتی را تحسین می‌کنم که یک لیوان شراب همراه با وعده‌های غذایی، که بسیاری از مردم در حال حاضر انجام می‌دهند، می‌تواند به پیشگیری از دیابت نوع ۲ کمک کند.»

نتایج در کنفرانس انجمن قلب آمریکا در شیکاگو در روز پنجشنبه ارائه شد. یافته های جلسه پزشکی باید به عنوان مقدماتی در نظر گرفته شود تا زمانی که در یک نشریه بررسی شده منتشر شود.

آخرین پست های نیکی اتکیسون (همه را ببین)



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر