چگونه می توانم بدانم چه توصیه های رژیمی را باید رعایت کنم؟


س: من سفر مناسب خود را چند ماه پیش آغاز کردم و سپس حدود 20 پوند وزن کم کردم. بیشتر آن فقط از قسم خوردن فست فود افتاد. طی دو ماه گذشته ، وقتی خودم را برای خوردن غذاهای سالم تمیز و کار 6 یا 7 روز در هفته به چالش می کشم ، متوجه می شوم که پیام های متفاوتی در مورد آنچه باید بخورم دریافت می کنم. مربی در سالن بدنسازی من می گوید مقدار زیادی پروتئین دارد ، Weight Watchers بسیار می گوید ، یک وب سایت دیگر بسیار می گوید. همین امر در مورد قسمت سبزیجات نیز صادق است. و سپس “متخصصان” هستند که می خواهند من این شیک را بنوشم یا این نوشیدنی را بخورم (شما قبلاً می دانید که به آن چه می گویم ، اینجا غذا را تمیز کنید!). اما من آنقدر از همه توصیه ها غرق شده ام که شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می توانم بدانم کدام مسیر را باید طی کنم؟

من به طور اتفاقی به این راه رسیدم. درست قبل از شروع به اختصاص دادن زمان زیادی برای یادگیری اینکه چرا کار می کنم ، چرا آنچه ممکن است باعث شکست من شود و چرا سایر موارد در گذشته من را شکست داده است و چرا دیگران موفق به انجام این کار شده اند ، من کاملاً محکم و راحت بودم در درک من از “چه چیزی تمام شده است” برای من.

اشتباه نکنید – در سراسر اینترنت اجتماعاتی وجود دارند که به “روش های” بی شماری برای کاهش وزن اختصاص داده اند. در اینجا hCGers دائمی ، متخصصان رژیم غذایی دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، تمیزخواران ، متخصصین رژیم غذایی ، رژیم گیرندگان کیک ، وزنه برداران ، رقاصان بار ، خام خواران ، هنرمندان ابریشم هوایی ، دوندگان ، دوندگان سرعت بالا ، یوگی ها ، مشتاقان گرسنه ، تنفس کنندگان ، میوه دهندگان … همه هستند.

توصیه های بی پایان در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب وجود دارد. این صنعت بزرگی است که اگر نگویم بخشی از آن هستم ، در مورد آن دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند اسرار برای تغذیه سالم همانطور که در کد داوینچی یا موارد مشابه پنهان شده است ، زیرا حماسی ترین رمزنگاری در جهان است. بیشتر مخفی این اسرار است و هر چه نتایج آنها شدیدتر بتواند شما را متقاعد کند ، پول بیشتری دریافت خواهید کردفروشندگان مخفی می تواند از شما استخراج شود

در اینجا حقیقت این است: اگر تعریف کنیم که آیا رژیم غذایی بر اساس این که آیا باعث کاهش وزن افراد می شود یا خیر ، رژیم ها برای افراد مفید است ، زیرا رژیم مدرن آمریکایی بیش از حد را تشویق می کند و هر دو را تسهیل می کند. و در مورد کالری ارزان قیمت اغراق کنید. تقریبا هر کسی رژیم غذایی – جدا از آن چیزی که تنفس می کند – بهتر از رژیم مدرن آمریکایی خواهد بود (MAD ، که رژیم استاندارد آمریکایی نیز نامیده می شود یا SAD – در صورت لزوم ، زیرا هر دوی شما را دیوانه می کند. و غم انگیز در عین حال لعنتی.)

رژیم های غذایی همچنین برای برخی افراد “کار” می کند زیرا کاملاً در زندگی آنها مناسب است. این چیز دیگری است – افرادی که اغلب از موفقیت در هر رژیم غذایی خبر می دهند ، تمایل دارند شباهت های دیگری در مورد نحوه زندگی خود داشته باشند. آنها عموماً در یک طبقه درآمد هستند ، در یک نوع محیط های روستایی یا شهری زندگی می کنند ، تمایل دارند والدین باشند یا نیستند و تعداد فرزندان مشابهی با انواع فعالیت های مشابه دارند و غیره. به همین دلیل است که اغلب مانند یک فرقه احساس می شود و سبک زندگی خاصی را در بر می گیرد. آیا شما گیاه خوار هستید؟ احتمالاً از یوگا لذت خواهید برد. پالئو هستی؟ شما عضو کدام جعبه Crossfit هستید؟

می بینید دارم به چه چیزی وارد می شوم؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید از رژیم غذایی استفاده کنید که نه تنها باعث کاهش وزن ، بلکه بهبود و بهبود می شود حالت مطلوب سلامت درون شما غذاهای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، نمی توانند آن را قطع کنند. شما همچنین به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. احساسی مثل خودت به جا می گذاری انجام شده من این احساس خوب ، همراه با عنصر اجتماعی ، به شما کمک می کند تا وارد آن شوید و ماندن با آنبه

فعالیت انتخاب شده تقریباً همه چیز را هدایت می کند ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت الزامات خاص خود را در مورد نحوه تغذیه آن دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم چربی بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر شما یک نیروگاه تازه کار هستید ، کربوهیدرات بالا ممکن است بیشترین کمک را نکند. اجازه دهید فعالیتی که انتخاب می کنید راهنمای تحقیقات شما باشد و مطمئن شوید که تحقیقات شما شامل نکات تغذیه ای برای بهبود عملکرد در فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین این کاری است که شما انجام می دهید. شما کاوش می کنید ، به آنچه که بیشتر شما را جذب می کند متمایل می شوید و از کاوش نترسید. به میزان کالری دریافتی خود توجه کنید ، فعال بمانید. آنچه را که دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و همچنین احساس بدی نداشته باشید زیرا 100 of مواقع به آن پایبند نیستید ، حتی اگر لغزش کنید. بدن شما برای آن، سپاسگزارتان خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید