چرا به “کنترل بخش” احتیاج ندارید [You Already Have it] – Raina Dawn Lutz



اگر شما خود را مردی در بوته تصور می کردید ، فقط یک مرد کوچک و طبیعی ، قبل از اینکه ما جنگل های بتنی و فروشگاه های مواد غذایی داشته باشیم ، واقعاً به قطعات اهمیتی نمی دهید؟

وقتی گرسنه بودید غذا می خوردید و می خوردید ، و اگر بیش از حد غذا خوردید ، وقتی سیر شدید ، دیگر غذا را ترک می کنید.

چگونه آن را از دست خواهیم داد؟

امروز سریع به فرهنگ رژیم غذایی بروید. به ما گفته می شود که ما باید “اراده” را برای نگه داشتن بخشی از فرمان زیر انگشت شست خود اعمال کنیم. به ما گفته می شود که برای دستیابی به موفقیت باید رژیم غذایی خود را حساب کنیم ، پیگیری کنیم ، مراقبت کنیم ، قضاوت کنیم و از رژیم خود مراقبت کنیم.

این است ….. دروغ است.

و بخشها؟

قسمتها نباید موضوعی باشد که بر آن تأکید دارید.

بگذارید آن را برای شما حذف کنم!

شما هنوز آن مرد کوچک طبیعی هستید که در بوته می دوید. می توانید سیگنال ها را از معده خود بیاموزید و قبل از سیری بیش از حد متوقف شوید. اگر حدود 80 درصد را متوقف کنید ، زیاد نخورید.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک ردیاب قسمت ساخته شده اید: معده شما. به شما می گوید چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر هستید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذاها ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید که به شما بگوید چقدر باید بخورید.

برای یادگیری و یافتن نقطه شیرین خود زمان و تمرین لازم است. اما وقتی این کار را انجام دهید ، دیگر هرگز سیستم گوارش خود را با غذای زیاد غرق نمی کنید یا با ناراحتی خود را سیر نمی کنید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. هنگام گرسنگی غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید