پادکست قسمت 163: محور HPA ، بهینه سازی تیروئید و متابولیسم


چگونه می توانید متابولیسم خود را کنترل کرده و اهداف تناسب اندام خود را بهینه کنید؟ Lacey Dunn ، پزشک متخصص تغذیه و بنیانگذار UpliftFit Nutrition ، در مورد هورمون ها و دلایل و چگونگی پیدا کردن بهترین ظاهر و احساس شما صحبت می کند.

همه اطلاعات و پیوندهای مربوط به این قسمت را می توانید در آدرس زیر بیابید https://holisticwellness.ca/episode163به

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

حتماً از طریق iTunes در این پادکست مشترک شوید و برای ما امتیاز و بررسی بگذارید!

موضوعات مورد بحث در این قسمت:

  • محور HPA چیست؟
  • چگونه محور HPA می تواند خراب شود و باید مراقب چه چیزی باشید
  • مشکلات تیروئید و عوامل عمده ای که بر سلامت تیروئید تأثیر می گذارد
  • رابطه تیروئید و متابولیسم
  • چگونه می توانید متابولیسم خود را بهینه کرده و کنترل کنید
  • نکات و ترفندهایی که می توانید برای بهینه سازی تناسب اندام و اهداف فیزیکی خود در نظر بگیرید
  • آموزش بر اساس چرخه شما
  • برخی از استراتژی های کلیدی برای داشتن یک خواب کامل

نکات مهم مصرفی:

  • هنگامی که استرس وجود دارد ، بدن ما این را به عنوان یک تهدید درک می کند. و آنچه می تواند اتفاق بیفتد این است که با گذشت زمان ، آن کشش داخلی یا خارجی باعث می شود که ما در محور HPA بی نظمی داشته باشیم. این زمانی است که ما شروع به ایجاد چرخه نامنظم یا از دست دادن قاعدگی می کنیم.
  • تنوع ریز مغذی ها یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تسهیل سلامت روده و میکروبیوم سالم انجام دهید.
  • تیروئید قدرت متابولیسم ما است.
  • برای دستکاری در بدن ، باید غذای خود و میزان تولید انرژی را بدانیم.
  • خواب اساساً سرویس نظافت منزل ما است. این کمک می کند تا تمام التهاب و سموم از بدن ما خارج شود و به ما کمک می کند تا خودمان را تجدید کنیم.

مراحل عمل:

  • رژیم غذایی ضد التهابی با کیفیت بالا دریافت کنید.
  • به این اختلالات غدد درون ریز نگاه کنید.
  • مطمئن شوید که قند خون خود را متعادل کرده اید.
  • اگر می خواهید روده خود را درمان کنید ، از آدرنال و استرس خود شروع کنید. همچنین وضعیت تغذیه ای خود و سلامت کبد خود را بررسی کنید.
  • اگر کورتیزول شما بالا یا پایین است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید تمرکز بر تمرینات مقاومتی حداکثر 1 ساعت ، 4 تا 5 بار در هفته است.
  • راهکارهایی برای داشتن یک خواب کامل:
  • حداقل 2 ساعت قبل از خواب چراغ آبی را مسدود کنید.
  • حداقل 30 دقیقه قبل از خواب تمام لوازم الکترونیکی را قطع کنید.
  • قبل از خواب مقداری کربوهیدرات مصرف کنید.
  • اتاق خواب خود را خنک نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک تشک خوب با کیفیت بالا دارید.
  • از مصرف کافئین در اواخر روز خودداری کنید.

سرخ گفت:

“قطار – تعلیم دادن. و وقتی احساس می کنید به استراحت نیاز دارید ، به بدن خود گوش دهید و استراحت کنید. “

“گند را بپز. غذای تلخ را برش دهید ، آب آشغال را بریزید ، فیلتر هوای مزخرف را به کار ببرید. زیرا همه این موارد می تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. “

ممنون که گوش دادید!

اطلاعیه های مهم:

جدیدترین برنامه ما ، برنامه بازسازی 28 روزه بازسازی را بررسی کنید. اگر احساس خستگی می کنید ، مضطرب هستید ، وزن اضافه می کنید ، نمی توانید بخوابید و نیاز به بازنشانی دارید ، این برنامه برای شما مناسب است! در مورد بازیابی سلامت هورمونی ، آدرنال ما جلو و عقب است. به همین دلیل است که ما یک برنامه غذایی تغذیه ای ، برنامه ورزشی ، تمرینات تنفسی و موارد دیگر را در این برنامه قرار داده ایم تا به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید! به برنامه ترمیم کلیه در این پیوند در اینجا بپیوندید – https://bit.ly/28dayadrenalresetبه

به خبرنامه ما در بپیوندید holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من ارتباط برقرار کنید ، holisticwellnessfoodieبه اگر مطلبی دارید که دوست دارید من آن را گسترش دهم ، به من اطلاع دهید. همچنین اگر ارزیابی یا بازبینی را در مورد برخی از بسترهای پادکست که در آن به ما گوش می دهید ، برای ما بگذارید بسیار مهم خواهد بود.

پیوندهایی به مواردی که در برنامه در مورد آنها صحبت می کنم:

  • مستقیم به eatonhemp.com با کد کوپن HEALTHYHORMONES 20 درصد از سایت تخفیف بگیرید. من واقعاً عاشق دانه های شاهدانه بو داده افرا و روغن CBD بسیار قوی و قوی هستم که قبل از خواب استفاده می کنم. https://eatonhemp.com
  • نگین مورد علاقه من برای محافظت از EMF و پشتیبانی محکم. با کلیک روی این پیوند اینجا -> تا 50٪ از تخفیف PARANT HARMONIC صرفه جویی کنید https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39
  • 15٪ تخفیف برای برخی از محصولات Organifi در organifishop.comبه ترکیب NEW Organize Harmony Hormone Balancing Blend و پودر آب سبز خوشمزه آنها را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را اینجا ببینید – https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottle
  • محصولات CANPREV را از طریق فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی کانادا و بصورت آنلاین در Natures-Source.ca بررسی کنید – من شخصاً عاشق پودر MYCO10 و کلاژن آنها هستم. همچنین دوست دارم اسیدهای آمینه آنها را به اسموتی های ورزشی قبلی یا بعدی خود اضافه کنم. من سراغ ال گلوتامین و ال تیروزین می روم. مستقیم به https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev. حتماً به لیپوزوم های جدید Canprev نگاه کنید. من در حال حاضر از ویتامین C و Curcumin Liposomal آنها استفاده می کنم و محصولات بیشتری به زودی عرضه می شوند! – https://canprev.ca/products/curcumin100-liposomal

https://canprev.ca/products/vitaminc1000-liposomal

جایی که می توانید لیسی را پیدا کنید:

اینستاگرام لیسی (faithandfit)

فیس بوک لیسی

وب سایت لیسی

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

اینستاگرام سامانتا

فیس بوک سامانتا

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

هورمون های سالم برای زنان انجمن خصوصی پادکست در فیس بوک

چگونه می توانید با من کار کنید:

این را به اشتراک بگذارید!

در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید