ورزش برای چاقی خام پاهای زیبا و زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار بد و بدی بر زیبایی بدن دارد؛ به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را ضخیم و زیبا کنند. به خصوص در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم برای چاقی پا ورزش کنید. در اینجا شما را با روش های ورزشی برای بلند کردن پا آشنا می کنیم.

تمریناتی برای چاقی شدید

ورزش برای چاقی شدید

در دنیای امروز ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفت کرده اند ، ممکن است راه های زیادی برای مقابله با چاقی وجود داشته باشد. اما همیشه به دنبال راهی پایدار و مطمئن باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روشهای معرفی شده برای پر کردن ران ها می تواند برای سلامتی شما مضر باشد یا ممکن است چندان قوی نباشد. حال می خواهیم چند تمرین برای پرکردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک این تمرینات و ورزش ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• قوز کردن پایین تنه

ترکیب های پایین بدن به عنوان تمرینی برای چاقی پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با آن پاهای زیبا و مناسب انجام دهید ، پوشش زیر بدنه است. این حرکت مستقیماً بر عضلات پاهای شما تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. انجام حرکت اسکوات ، تنه و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و شما می توانید با کمک این تمرین پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را در امتداد شانه ها باز کنید و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا بهتر است زانوها را به سمت پایین خم کنید. مراقب باشید در هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت خمیده هستید ، زانوهای شما نباید از انگشت پای پاتون بیرون بیاید. هنگامی که موقعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به اولتون برگردید.

• حرکت را راه اندازی کنید

حرکت دیگری که به شما کمک می کند پاهایی ضخیم و زیبا داشته باشید حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پاهای شما را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن شما کمک می کند. برای انجام حرکت پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت قرار داده و صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید رو به جلو باشد. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی انگشت پاتون نباشد.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد اما نباید به زمین برخورد کند. وقتی این تمرین را انجام دادید ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به محل خود بازگردید. می توانید حرکت پرتاب را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش برای چاقی پای ران

ورزش برای چاقی پای ران

در قسمت قبل ، ما با یک سری تمرینات برای چاقی شدید آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است بلافاصله بر پری پاهای شما تأثیر نگذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کنید و به طور منظم آن را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که زیباترین و زیباترین پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. حال در این قسمت می خواهیم یک سری تمرینات برای پرکردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها رانهای پاتون را در فرم خوب و زیبا قرار دهید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن به ران ها برای زنان بسیار مهم است و باعث می شود آنها در هر نوع لباسی که می پوشند جذاب و زیبا به نظر برسند. حال بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع هک – لیوان های دروغگو

انواع هک - لیوان های دروغگو

در قسمت قبل ، به اسکوات برای چاقی شدید اشاره کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که انواع مختلفی از هک ها وجود دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. ورزش را با بلعیدن انجام دهید تا رانهای پاتون خوش فرم و زیبا شوند.

برای انجام این تمرین ، همانطور که به شما گفتیم ، باید پاهای خود را کمی بیشتر از شانه های خود دراز کنید. بنابراین ماهیچه های چهار سر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات تمرین هک را فراموش نکنید. آه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن چمباتمه بزنید.

• میز گردان

یکی دیگر از تمرینات بسیار م forثر برای چاقی ران ، یک میز چرخشی است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین صاف باشد و بعد از اینکه کل بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، وزن کل بدن خود را با نوک انگشتان پا و ساعد خود ، که هر دو روی زمین هستند ، حمل کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کنید و در حالی که کل بدن خود را می چرخانید ، دست خود را مستقیماً به سمت بالا بلند کنید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا دست خود را با چرخش کل بدن به حالت اولیه بازگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف بعدی بدن خود انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و پشت شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان نباید خم شوند و یا زمین را لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. حتما این تمرین را به درستی انجام دهید.

• پل تک لگن

پل تک لگن

باسن تک لگنی ورزشی برای چاقی پا و همچنین باسن های خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. شما باید این تمرین را با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست ها در کنار بدن انجام دهید. زانوها را در فاصله 90 درجه قرار دهید.

حالا با کمک یکی از پاها و قدرت بالای بدن ، یکی از پاهای خود را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما باید این کار را با استحکام پای خود و همچنان خمیده و با عضلات شکم انجام دهید. شما می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• به طرفین پرتاب شود

راه اندازی جشن ها

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پا ، پرتاب به طرفین است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق شود و در وضعیت خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه نگه دارید. تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که ممکن است به سمت راست بیاورید.

پاتون باید راست باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و کل وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از نوک انگشتان پا بیرون بیاید و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه مکث کنید و سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و دمبل نیز استفاده کنید.

ویدئوهای تمرینی برای پا های چاق

تا کنون ما یک سری حرکات مفید و م forثر برای چاقی شدید معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب ورزش برای چاقی خام وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهایی زیبا داشته باشید. اما نکته ضروری این است که شما باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم ، اگر مبتدی هستید ، حتماً از ویدیوی حرکات ورزشی برای چاقی شدید کمک بگیرید. به هر حال ، مهم نیست که ما نظریه این ورزش ها را به خوبی برای شما توضیح می دهیم ، ممکن است در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

بنابراین بهتر است اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، حتما فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. نکات مهم و قابل توجهی در فیلم آموزشی ذکر شده است و شما حتی اگر از ورزش و تمرینات ورزشی آگاهی قبلی ندارید ، می توانید هنگام تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی ورزش کنید.

چکیده

در این قسمت مجموعه ای از تمرینات برای پر کردن پاهای شما را معرفی کرده ایم. اکثر افرادی که بدن باریکی دارند می خواهند پاهای آنها ضخیم و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات که به ساخت و ساخت عضلات ساق پا کمک می کند را در این قسمت معرفی کنیم تا بتوانید با این تمرین پاهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید تمرینات را با مرور نظریه به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید