هوم ، برای شام چیست؟ – آنیتا دوول


چند بار از خود پرسیده اید یا از خود پرسیده اید؟

“شام چی داریم؟”

بارها و بارها می گویم … شاید حتی هر روز! این می تواند یکی از سخت ترین سوالات باشد ، زیرا شما واقعاً نمی دانید برای شام چه بخورید!

ما دائماً در طول روز تصمیم می گیریم و وقتی زمان شام به پایان رسید ، تصمیم دیگری است که باید بگیریم! به نظر می رسد که ما همیشه سعی می کنیم بفهمیم چه بخوریم.

میتوانی ربطش را به این متوجه شوی؟

یک روز عصر ، من به یخچالم خیره شده بودم و سعی می کردم بفهمم چه کار کنم. من مواد غذایی را تهیه کردم ، بنابراین غذای سالم زیادی وجود داشت. بخشی از من واقعاً نمی دانست که چه می خواهم و بخشی دیگر از من نمی خواهم کار را در آن قرار دهم!

وقتی به یخچال نگاه می کردم ، سفت تر می شدم و دیگر حوصله انجام هیچ کاری را نداشتم.

نکته بعدی که می دانید ، من پیتزا سفارش دادم ، گرچه می دانستم که این می تواند اهداف من را خنثی کند.

نکته این است که شما می توانید در آن چرخه گیر کنید زیرا برداشتن تلفن و تحویل چیزی بسیار آسان است.

سپس متوجه می شوید که این کار را بیشتر و بیشتر انجام می دهید زیرا زندگی شما را آسان تر می کند.

اما اگر این راه را ادامه دهید:

  • در نهایت شما کالری بیشتری از آنچه می خواهید مصرف می کنید ،
  • احتمالاً مقدار زیادی سدیم (و سایر مواد ناخواسته) در غذای شما وجود دارد ،
  • آنقدر مغذی نیست که خودتان آن را درست کنید ،
  • و می تواند نوع دیگری از استرس را به شما اضافه کند.

پس چگونه از شر این موضوع خلاص شدم؟

من تجزیه و تحلیل کردم که چرا “آماده سازی غذا” من کار نمی کند و چرا اینقدر سفارش دادم و به نتیجه زیر رسیدم

اگرچه من قصد خوبی داشتم که برای آماده شدن برای تعطیلات آخر هفته وقت بگذارم ، اما واقعیت این بود که من این کار را نکردم

و سپس من:

چند شب در هفته وقت خود را صرف “ضربه زدن” می کنید.

من حدود یک ساعت در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برای پختن غذاهایی مانند کینوا ، برنج ، پروتئین ، (همبرگر مرغ / بوقلمون / و غیره) و سبزیجات صرف کردم.

و با انجام این کار ، من می توانم به راحتی وعده های غذایی را در چند روز آینده (برای ناهار و شام) مخلوط کنم.

آماده سازی غذااین کاری بود که به راحتی می توانستم انجام دهم … و با پخش موسیقی عالی در پس زمینه بسیار بهتر شد. در واقع من مشتاقانه منتظر انجام آن بودم!

بهترین بخش این است که من تفاوت بین احساسی که هنگام خوردن غذاهای خانگی داشتم با چند بار در هفته خوردن احساس کردم.

انرژی بیشتری داشتم ؛ معده ام خیلی بهتر شد ؛ من خیلی متورم نشده بودم ؛ بهتر خوابیدم ؛ و حتی درد کمتری داشتم ŬAŬ!

پس از آن ، ادامه کار من و دور ماندن از غذاها بسیار ساده تر بود. (هنوز هم گاهی اوقات ، اما نه به دفعات قبلی)

این امر من را در مسیر اهداف سلامتی ام قرار داد و همچنین در این راه مقداری پول پس انداز کردم. من باید آن را دوست داشته باشم!

آمادگی از قبل چندان سخت نیست و هنگامی که به آن عادت کردید ، واقعاً در وقت ، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید!

به علاوه ، استرس و اضطراب کمتری خواهید داشت!

و این “برای شام چی؟” اکنون به راحتی پاسخگو است!

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، امیدوارم امتحان کنید. این یکی از عادت هایی است که زندگی شما را بسیار آسان می کند.

برای مشاوره منظم سلامتی ، منابع ، چالش ها و غیره به من در گروه Aging with Vitality یا در صفحه من از مربی آنیتا دوول بپیوندید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز Master Wellness on Master
پیری گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های مربوط به کیفیت زندگی و سرزندگی است. اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و موارد دیگر دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از سرگرم کننده!


دیدگاهتان را بنویسید