هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این آرام ترین حالت برسند در جوامع مذهبی یا معنوی که به جدایی از تجربیات جهانی اختصاص یافته اند ، وجود دارند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – چه خوب و چه بد- کنار بیاییم!

با این حال در این مقاله من امیدوارم شما را متقاعد کنم که برخی از عادات اساسی می تواند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این شیوه ها می توانند به شما کمک کنند از پاداشهایی که همه ما امیدواریم در پایان زندگی کاری خود استفاده کنید (البته به استثنای تصادف عجیب یا اقدامات طبیعی). لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات بی ارزش را ایجاد کرده و در طول سفر زمینی خود به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی برسید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه این موضوع نشده ایم. “ما همانیم که میخوریمبه “و به همین دلیل ، بسیاری از ما از تشخیص اینکه مصرف بیش از حد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای ناسالم بی جان سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم برای ناهار یا شام در اتومبیل های خود صف می گیرند. رانندگی کنید تا چیزی را که من به عنوان بدترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم مصرف کنم.

بله ، من وحشتناک ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید که بدن شما بدون داشتن غذاهای سالم کامل که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز ما هستند ، نمی تواند واقعاً آرام باشد. فقدان خواب مناسب – که بسیاری از مردم آن را بی اهمیت می دانند – به همراه قرص های خواب آور مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه تجویز می شود) و حتی داروهای خواب آور تجویز شده به رژیم غذایی اضافه کنید. در آخر اما مطمئناً مهم نیست ، علاوه بر همه این عدم ورزش که به حفظ گردش خون مناسب و تن عضلات کمک می کند ، اضافه کنید.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره به این دلیل دلیل افزایش نرخ حملات قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این بیماریها ، داروهای بسیار خطرناکی برای ما تجویز شده است تا سعی کنیم جبران ناکامی ما در تغذیه بدن گرانبها و اجازه عملکرد آنها به آن گونه که در نظر گرفته شده است را داشته باشیم. اگر به این اهداف نرسیم ، شبیه افراد مسن به نظر می رسیم dishrag در پایان عمر کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که واقعاً دوست دارید آرام باشید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! بله ، آیا من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله انجام دادم، اما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته تقریباً بدون زحمت آسان است.

پختن یکی دیگر از راههای عالی برای اجازه دادن به فر است که برای شما یک گوشت گاو سرخ کرده ، مرغ ترد یا یک گوشت خوک خوب درست کند. به این وعده ها مقداری سبزیجات بخارپز تازه و مغذی یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج خرد شده یا هر چیزی که دوست دارید اضافه کنید – و بله ، شما به خوبی تغذیه خواهید شد. جستجوی سریع کلمات در اینترنت “آشپزی برای مبتدیان”بسیاری از کتابها ، کلاسهای آشپزی و فیلمهای YouTube را ارائه می دهد.

با وجود ابزارهای زیاد ، بهانه ای نیست که حداقل یک وعده غذایی خوب در روز برنامه ریزی نکنید و مهمتر از همه ، در مورد غذاهای ترمیمی اطلاعات کسب کنید. بگذارید مزایای دو ترمیم مورد علاقه من از غذاهای کامل را که روزانه مصرف می کنم ، توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبه اینها واقعاً غذاهای قدرتمندی هستند که در بین بسیاری دیگر از فواید فک برای چشم و مغز شما مفید است.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای مربوط به شیر خام را بیان می کند. همانطور که توضیح می دهند: “شیر خام پر از مواد مغذی کلیدی مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن ، و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 ، لینولئیک مزدوج اسید ، ویتامین K و برخی از آنزیم های گوارشی. ”این حالت را با موتور جستجوی شیر خام دولتی که توسط کمپین شیر خام ایجاد شده است ببینید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شودبه این لیست از ده غذای برتر برای حداکثر آرامش را از وب سایت Health Fitness Revolution ببینید. این جایگزین های عالی برای غذاهای آماده ، نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه دهان شما را نیز آب می دهد. همچنین حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستور العمل های هفته خود را ببینید.

خوشحالم که پرسیدی. آرامش احساسی شاید یکی از ساده ترین کارها باشد. با این حال – شاید مانند بسیاری از شما – من زمان زیادی را صرف سندرم به نام “بله ، اما اگر؟ “آگاهانه یا ناخودآگاه بسیاری از ما در این خودسازی غریب شرکت می کنیم! من حتی در مورد این موضوع در پست وبلاگم با عنوان “بسته شدن سال (و چگونه در سال آینده بی خیال باشیم.”بله ، اما چه؟ اگر چنین است ، این پست وبلاگ به شما راه تازه ای برای تعادل احساسی می دهد ، زیرا در طول زندگی یاد می گیرید چگونه تصمیمات خوبی بگیرید. قول میدهمبه

به جای نوشتن مجدد در مورد این موضوع ، توصیه می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات بهداشتی واقعی هستند یا تصور می کنید؟” اسرار بدن و ذهن. “

در آن ، من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش. او در مورد اینکه چگونه سربازان در طول جنگ جهانی دوم شکست خورده اند ، از نظر روحی و احساسی ، نتوانستند از تجربیات خود با وجود همه توانبخشی که دریافت کرده بودند ، رهایی یابند. آنها فقط از طریق بیداری معنوی کامل شدند. من از پست وبلاگ نقل قول می کنم:

“وقتی دکتر والش تصمیم گرفت که اختلالات گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از مراجعه به مشاوره و روش های دیگر نباشد ، متوجه شد که اگر سرباز بتواند به ایمان دینی خود بازگردد و / یا از قدرت شفابخش خدا به عنوان پادزهر استفاده کند. از نظر مشکلات خیالی ، وضعیت روحی او به شدت تحت تأثیر مثبت قرار گرفت.

“من نیز ایمان دوران کودکی خود را رها کرده ام. اما بعدها در زندگی ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و من همچنین نوعی تجربه خارج از بدن را تجربه کردم که به نظر فروتنانه من یک چرخش فوری 180 درجه ای را در زندگی من لمس کرد و راه حل ها فراوان بود.

“داستان خیلی طولانی است که در اینجا توضیح داده شود ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که دین و روی آوردن به خدا همانطور که ما او را درک می کنیم می تواند ما را به انرژی ها و فضل های محتاطانه برساند که ما به سادگی آنها را درک نمی کنیم. بله ، اگر می توانیم آنها برای ما هستند باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به منبعی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. امیدوارم در صورت داشتن هرگونه ناراحتی روحی ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید. “

“آیا کاملاً جدید است؟”

کسی فقط از شما عکس گرفته است ،
منظره ای که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید ،
از لنز آنها دیده می شود ،
دیدگاهی که در آن دیگران را دیده اید ،
دیدگاهی که بلافاصله عاشق آن خواهید شد.

عکاس باید چه احساسی داشته باشد؟
کسی او را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک عمل سخاوتمندانه مهربانی ،
یا برخی از خواسته های بد در حال رشد هستند؟
یا فقط انتظارات خاموش از متقابل ساده؟

هرچه باشد ،
تو آن را هویت خود کردی ،
شما در حال حاضر شخص موجود در عکس هستید ، نه آنچه در واقع می بینید ،
تصویر روی قرقره واقعی است ،
این من جدید را چگونه دوست دارید؟
“پل ولکین.”

سلب مسئولیت توسط ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم و یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، تسکین یا درمان هر گونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، به پزشک یا پزشک خود مراجعه کنید.

تصاویر از iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (سرباز دلداری مرد) ، Peerayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بهداشت طبیعی نیمه وقت و Weston A. Price Chapter Leader در کلرادو اسپرینگز ، CO است. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. به مریم هم نگاه کنید رفاه خود را بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از سرآشپز سنتی وبلاگ.
محصولات مری اتوود

رفاه خود را بپزید



دیدگاهتان را بنویسید