نکات مهم برای زندگی سالم


مردم اغلب احساس می کنند که سعی می کنند زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان را متعادل کنند.

چگونه ، شما می پرسید ، آیا من انتظار دارم SAN بخورم ؟؟؟

ببینید ، زمان بندی در اینجا مسئله ای نیست

اولویت ها هستند.

من با بسیاری از مردم صحبت می کنم که می گویند مشغول آشپزی هستند یا بسیار مشغول انتخاب غذای سالمتر وقتی که وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در یک شب معین تماشا کنند.

به نظر شما آشنا می آید؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ مقصر آن هستم!) اغلب بیش از حد شلوغ هستند ، بنابراین چیزی را روی جوندگان ، نوارهای پروتئینی ، غذاهای فرآوری شده بگیرید …

اما در واقعیت ، اگر این به عنوان “استاندارد” شما اتفاق بیفتد ، چیزی باید ارائه شود. و سلامتی شما همیشه باید به اندازه کافی در لیست شما باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامت خود نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم کمی بیشتر خود محور باشید تا احساس بهتری داشته باشید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شوید و روز خود را با یک پیمانه آب شروع کنید. روز خود را با حداقل 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و سوم شوید! مابقی را روی کیف خود ببرید و در صورت نیاز آن را اصلاح کنید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و شما آماده نباشید ، به سختی مقاومت خواهید کرد. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … را همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این کار شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، کمتر به دنبال کافئین و شکر در طول روز برای انرژی هستید و اگر حاوی ترکیبی خوب از پروتئین و چربی باشد ، به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید کدو تنبل با لوبیا سبز و مقداری اسفناج را در نظر بگیرید که همگی در سیر و روغن زیتون ریخته شده است. روز!

5. در صورت امکان از سس پرهیز کنید. در عوض آن را ساده کنید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6- از چربی نترسید. تمام سلولهای ما به چربی نیاز دارند. اختیاری نیست. یک الزام است.

7. مکمل. تعداد کمی از افراد در واقع مقدار مناسب ریز و کلان را برای نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید یک کمپلکس b مناسب داشته باشید. این قرص سطح ویتامین b شما را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. قدم بزنید ، کمی هوا بخورید ، قهوه بخورید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. هر کاری که می خواهید انجام دهید ، بروید آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. برای خودت ساکت باش نسبت به خود ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، به افکار زیبا فکر می کنند و برای حرف شما ارزش قائل هستند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، در برابر سطح آنها سر تعظیم فرود نیاورید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی در مورد غذا یا تغذیه نیستند.

فقط شما به شماره 1 اهمیت می دهید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید