نحوه تبدیل از Vegan به Raw با مربی ویژه Delilah Trainer


من یک مثال عالی هستم که چگونه پرخوری شما را چاق نمی کند. فقط محصولات گندم باعث افزایش وزن می شود ، اما خوردن غذاهای گیاهی کامل اینطور نیست. من به ندرت گوشت و پنیر تقلبی درست می کنم. من می توانم بیش از حد غذا بخورم و در فرم خوبی بمانم ، اما هضم غذا از من متنفر می شود و مانند جوش روی صورتم یا رفلاکس اسید ظاهر می شود. غذاهای خام تجربه دیگری به من داد و خوشبختانه من آنقدر شجاع بودم که آن را امتحان کردم تا خودم تجربه کنم.

به طور خام ، من به کمترین و در عین حال سالم ترین وزن خود رسیدم. با این حال ، این برای من کافی نبود تا با آن بمانم. من ماه ها با رفلاکس اسید سر و کار دارم. بیدار شدم و ناهارم را برای هفته آماده کردم. من کمی ماندم ، البته تصمیم گرفتم آن را بخورم ، زیرا چرا از یک ظرف کاملا جدید برای چنین کمی غذا استفاده می کنم. بنابراین من سیب زمینی شیرین ژاپنی را برای صبحانه تجربه کردم. سپس ، آن را با آب گازدار شستشو دادم. من احتمالاً قبل از ناهار یک بطری کامل 32 اونسی از آن را رها کردم. برای ناهار ، من آن چیزی را که صبح درست کرده بودم ، خوردم ، که یک سیب زمینی شیرین ژاپنی بود ، روی آن گشنیز تازه و یک طرف نخود پاشیده شده بود. خردل و روغن زردچوبه (دستور غذا اینجاست):

    • 1/4 فنجان روغن زیتون بکر خارجی
    • 2 قاشق غذاخوری. خردل
    • Kareopowder
    • پودر توت فرنگی
    • آمین های نارگیل

بعد از یک روز کاری طولانی ، می خواستم برای آرامش خاطر غذا بخورم و به خودم تبریک بگویم که این روز را پشت سر گذاشتم ، بنابراین یک بسته کامل غذای جلبک دریایی و سپس سیب زمینی شیرین ژاپنی بیشتر با نخود کاراملی خوردم. من احساس کردم اسید رشد می کند و شکمم احساس می کند که قرار است بالا بیاید. فهمیدم خیلی کار کرده ام ، اما دیر شده بود. من آب خوردم و زغال فعال کردم تا سوختگی گلو را خاموش کنم ، اما می دانستم که شب طولانی خواهد بود. تصمیم گرفتم احتمالاً دیر از خواب بیدار شوم و دیرتر بیدار شوم تا قبل از خواب زمان هضم بدنم فراهم شود. ساعت 8 شب بود بنابراین تصمیم گرفتم دوش بگیرم. شاید حرکتی کمک کند. بعد از دوش گرفتن ، خیلی آرام و خسته بودم. فکر نمی کردم حتی یک دقیقه بیشتر بیرون بمانم. من موفق شدم تا ساعت 11 شب بمانم هرچند روی پروژه ای برای کار کار می کردم. وقتی دراز کشیدم ، سوزش گلویم برگشت و دوباره متاسف شدم که زیاد غذا می خورم.

فردای آن روز ، از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم که دیگر نتوانم اینطور از خودم سوء استفاده کنم. من تمام دستور العمل های خام خود را بیرون کشیدم و عهد کردم که مصرف خام خود را افزایش دهم و غذاهای پخته شده کمتری مصرف کنم ، مانند یک وعده غذایی پخته در روز. حتی اگر دیر شده باشد و من بخواهم غذا بخورم ، باید یک غذای خام باشد ، بنابراین سریع هضم می شود و با آنزیم های خاص خود همراه می شود تا خودش را تجزیه کند. من با داشتن آن برنامه راحت گوارش هستم. با به خاطر آوردن درد و ناراحتی مداوم ناشی از سوزش اسید در گلو و فکر می کنم ممکن است مانند همکار استاد دانشگاه من مبتلا به سرطان معده که مجبور شد معده و نیمی از مری خود را قطع کند ، در جاده ناهموار بماند.

می توانید به صورت آنلاین یا از طریق برنامه یادداشت برداری به غذای خود وارد شوید. شما می توانید یک دفتر خاطرات غذایی ایجاد کنید ، اما چیزی که من را به خوردن خام ترغیب می کند این است که چه احساسی به من دست می دهد.

مطمئناً در ابتدا ، این در مورد دانش تغذیه ای است. به نظر می رسد “اوه ، این منطقی است.”

سپس با سایر گیاهخواران خام ارتباط برقرار می کنید و می بینید که آنها چگونه هستند و شما همچنان با آن افراد معاشرت می کنید ، که بر شما تأثیر می گذارد. توصیه هایی در مورد دستور العمل ها و دستور العمل ها دریافت می کنید و آن را امتحان می کنید. به زودی شروع می کنید به تهیه لیست خود از غذاهای گیاهی خام مورد علاقه خود که تبدیل به غذای اصلی می شوند.

یک تمرین 15 ساله گیاهخواری خام مرا با این قسمت آموزش می دهد از پادکست توانمندسازی سلامت مواد غذایی خام در مورد سفر سلامتی خود از رژیم غذایی استاندارد آمریکایی (SAD) تا خام گیاهخواری و بهترین زندگی خود صحبت کرد. او همچنین در بلیز به عقب نشینی وگان می پردازد.

در این قسمت خواهید آموخت:

How️ چگونه برای دستیابی به اهداف جسمانی خود گیاهخواری خام انجام دهید
️ چگونه اطرافیان شما و کشوری که در آن زندگی می کنید می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد
Why️ چرا ذهن شما شاید بزرگترین چیزی باشد که شما را از سبک زندگی سالمی که می خواهید دور می کند

قسمت کامل را بشنوید:

منابع اپیزودیک:

🥊 برنامه آموزشی و مربیگری دلیله
🥊 کانال یوتیوب دلیله
من یک محصول ناقص را درب من می گیرم. این 10 دلار است خرید و جعبه ناقص خود را از میوه ها و سبزیجات ارگانیک تهیه کنید.
💞 به گروه فیس بوک بپیوندید برای حمایت در سفر بهزیستی شما
🧘🏿 آیا علاقه دارید مربی شوید؟ درباره بیشتر بدانید IIN
book کتاب من ، شما می توانید اجازه دهید سالم باشید
🍓 چالش 30 روزه وگان خام
🧘🏿 برای مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید
📧 به من ایمیل بزن یک سوال ارسال کنید و در پادکست Raw Food Health ظاهر شوید

کتاب توصیه ها:

// HOST Samantha Salmon

مربی مجرب سلامت جامع

// مهمان مربی دلیله

مربی ، مربی ، زن الهام بخش

اطلاعات ارائه شده در این پخش فقط برای اهداف آموزشی است و برای مشاوره پزشکی در نظر گرفته نشده است. این اظهارات توسط اداره غذا و دارو یا معادل آن در کشور شما ارزیابی نشده است. همه محصولات / خدمات ذکر شده برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از بیماری ها نیستند.

کپی رایت © 2019



دیدگاهتان را بنویسید