نان تست بیکن ، تخم مرغ و آووکادو


دستور از جردانا هارت ihartnutrition.com | طراحی و عکاسی de زیتون و انبه

این دستور پخت آووکادو که حاوی پروتئین ، چربی سالم ، کربوهیدراتهای سرشار از انرژی و کمک فراوان سبزیجات است ، برای یک صبحانه سریع یا برای مهمان شدن مهمانان بعدی در زمان ناهار عالی است. این قطعه کوچک از بهشت ​​که توسط Jordana Hart در ihartnutrition.com ایجاد شده است ، به شما انگیزه می دهد تا روز خود را شروع کرده و بلند شوید.

1 برش نان غلات کامل یا خمیر مخمر مورد علاقه خود را محافظت کنید
½ آووکادو ، خرد شده
1 تخم مرغ آب پز نرم
2-3 برش بیکن بوقلمون

1 برای تهیه پیاز قرمز ترشی ، پیاز خرد شده را به یک ماسون اضافه کنید و با سرکه ، آب گرم ، شکر نارگیل و ½ قاشق غذاخوری نمک دریا بپوشانید. با استفاده از چنگال پیاز را زیر آب قرار دهید تا با مخلوط پوشانده شود. کنار بگذارید. نکته: پیاز قرمز ترشی اگر حداقل 30 دقیقه ترشی شود بهتر است ، بنابراین آن را از شب قبل تهیه کرده و یک شب در یخچال نگه دارید.

2 تخم مرغ ها را در قابلمه ای با آب بریزید و آب را به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن ، حرارت را خاموش کنید ، اما قابلمه را به مدت 6 دقیقه روی آن نگه دارید. پس از اتمام زمان ، بلافاصله تخلیه کنید و تخم مرغ ها را در حمام یخ (یک کاسه کوچک آب سرد پر از تکه های یخ) قرار دهید. اجازه دهید تخم مرغ ها به مدت 5 دقیقه خنک شوند و سپس برداشته و پوست بگیرید. نکته: اگر ترجیح می دهید تخم مرغ های نرم و پخته نرم تر کنید ، به جای آن 5 دقیقه بپزید.

3 در همین حال ، چند تکه بیکن بوقلمون را روی حرارت متوسط ​​زیاد تفت دهید تا از هر دو طرف قهوه ای یا پوسته شود.

4 نیمی از آووکادو را در یک کاسه بریزید و با چنگال خرد کنید.

5 نان را تست کرده و با آووکادو خرد شده اضافه کنید. نمک دریا را کمی له کنید. مواد باقی مانده را به ترتیب زیر لایه بندی کنید: پیاز ترشی ، بیکن بوقلمون ، تخم مرغ پخته نرم (نصف شده).

6 برای طعم دادن آن را با آروگولا ، فلفل دلمه ای و نمک و فلفل پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید