من هرگز فکر نمی کردم روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار وقتی در سال 2014 مجدداً شروع به کار کردم ، محتوای بسیار قدیمی را بازیافت می کردم. من به توصیه ها و راهنمایی هایی نیاز داشتم تا بتوانم دوباره برای خودی بهتر گام بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

بنابراین به هر حال … من اکنون کمتر از دو ماه با 51 سال دیگر فاصله دارم و این را احساس کردم! من در دهه 340 وزن خود را افزایش دادم (وزن فردا رسما) ، اما از آخرین ورود به سیستم من نیز مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شده است ، که جالب نیست. ترکیبی از آن و بیماری همه گیر من را به شخصی تبدیل کرده است که راه رفتن مجدد در خیابان را دردناک می داند. امروز خیلی دور هم نشسته ام

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم ، و من زودتر برمی گردم تا به نتیجه برسم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که کوه های آنجا را صعود می کند …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر شخصاً مرا ببینید ، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید به عنوان یک فرد مفید بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را آنطور که اکثر مردم فکر می کنند محدود نمی کنم ؛ با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعاتی که در مورد عرضه مواد غذایی ما وجود دارد و چیزهایی که منطقی هستند ، تطبیق دهم. من می خواهم FOOD بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی خام بخورم. من نمی خواهم چربی مصنوعی ، لاغر و آسپارتامد داشته باشم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که ممکن است غلات می خورم و سعی می کنم غذا بخورم غذاهای کامل تا آنجا که ممکن است (نه ، نه فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من امروزه برچسب ها را بیشتر می خوانم ، اما نه فقط برای کالری و محتوای چربی.

• من امیدوارم که از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و دیا چغندر خودداری کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من به طور مرتب با پزشک خود ملاقات می کنم و توصیه های او را می پذیرم. (من بعد از ترک یکسال دوباره بیمه درمانی دارم!)

• من هر روز به خوردن ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من روزانه مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را ترک می کنم).

• من ادامه بده آل ورزشگاه به طور منظم و
ایجاد قدرت و استقامت

• من به کار خود ادامه می دهم تا شاد باشم و فرد خوبی باشم.

• اگر اشتباهی انجام دهم ، خودم را برمی دارم و دوباره تلاش می کنم ، و هرگز از تلاش خود دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی اما هر چیزی)
2. رسیدن به 300
3. زیر 300 را به صورت مداوم مصرف کنید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من خودم علاقه ای به لاغر شدن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که 250 ساله بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل پیاده روی کنید
3. 2 مایل راحت راه بروید
4. 3.1 مایل (5 کیلومتر) راحت راه بروید
5. دوباره Couch to 5K یا تنوع را شروع کنید

… سرگرم کننده تر!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید