مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه توسط کلی جونز


آیا در مورد اینکه یک لبنیات در برنامه غذایی متعادل برای شیوه زندگی فعال شما قرار می گیرد ، گیج شده اید؟ لبنیات سرشار از چندین ماده مغذی مهم برای فعالیت از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، تولید لبنیات می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم مصرف محصولات لبنی هستید ، اما نمی خواهید غذاهایی را که می تواند از دست بدهید از دست بدهید ، ممکن است از امتحان شیر A2 سود ببرید. در این پست نگاهی داریم به اینکه شیر a2 چیست ، فواید شیر a2 برای ورزشکاران و اینکه چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال کمک کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر از a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی که فلسفه و ارزشهای مشابهی دارند مشارکت واقعی دارم.

a2 Milk چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط دارای پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی گرفته می شود که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و بدون A1 تولید می کنند.

مزایای شیر a2 برای گوارش

یکی از مزایای شیر a2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، راحت تر هضم می شود و بنابراین از ناراحتی معده در برخی افراد جلوگیری می کند. این به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 نسبت به پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

یک مطالعه از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی از ناراحتی معده رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر شما توانسته اید بدون مشکل شیر بز یا گوسفند مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات بیشتر فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در a2 Milk Farms

همانطور که می دانید ، ما در Kelly Jones Nutrition به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن اهمیت زیادی می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه مزارع Milk a2 دارای اعتبار Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها برنامه جامعی را برای ارزیابی و ارزیابی گاوهای شیری دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در بازبینی ، بازبینی و آموزش شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردهایی که در مورد رفتار مناسب حیوانات ، روش های بهداشت گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، مسکنی که از مراقبت راحت حیوانات حمایت می کند مطابقت دارد. مراقبت مناسب از نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk برای پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه رفاه کارگران آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین م keyلفه کلیدی مدیریت زیست محیطی در صنایع لبنی را شامل می شود که شامل حفظ آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات است.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید در غذاهای موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کنند ، عمیق شویم.

فواید تغذیه ای شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی از افراد ، قطع محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر ضروری است. با این حال ، روند اخیر مردم نیز وجود دارد سن این شرایط محصولات لبنی را نیز انتخاب نمی کند. این ممکن است به خاطر نگرانی از ناراحتی احتمالی معده باشد یا فقط به دنبال روندهایی باشد که اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند.

نکته این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای و مزایای مشابه محصولات شیر ​​گاو واقعی را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنی از دست دادن مواد مغذی مهم برای عملکرد مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر کلکته بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود عضلات ضروری است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی بدن شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر در هر فنجان 8 گرم پروتئین تأمین می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین ماهیچه ها مهم هستند و می توانند به حفظ عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه ورزش برای حداکثر بهبودی عضلات مصرف کنند. اگر با اشتهای بعد از ورزش دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با جوشاندن 1 فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامامای خشک یا افزودن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافه شده از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را بعد از تمرین در شرایطی خوشایند ، راحت و به راحتی هضم کنید. مسیر.

ویتامین دی.

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این غذا به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده غذایی بسیار مهم برای پیشگیری از صدمات ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد عضلات و ترمیم و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از مزایای شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و فعالیت بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان و دندان و عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، نداشتن مقدار کافی می تواند باعث گرفتگی عضلات ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای کمک به برآوردن نیازهای کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از توصیه روزانه برای مصرف کلسیم را ارائه می دهد.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب عرق را در حین ورزش شدید از دست می دهد. در 1 فنجان شیر a2 ، می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه برای پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند باعث کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز از بهبودی جلوگیری می کند. در واقع از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به اختلال استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند میزان مایعات مصرفی روزانه شما را در نظر بگیرد و همچنین سایر غذاهای فوق را که عملکرد را پشتیبانی می کنند ، ارائه دهد.

نحوه استفاده ورزشکاران از شیر a2

لطفا توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و به همین دلیل است نه مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی عدم تحمل لاکتوز تشخیص داده اند یا برای کسانی که به لاکتوز / آلرژی حساسیت دارند. با این حال ، اگر در هنگام نوشیدن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر A2-Milk را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز تا یک فنجان کامل شروع کنید و علائم GI خود را بررسی کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • آن را به عنوان میان وعده بعد از ورزش میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دوی آنها برای پر کردن بعد از ورزش مهم هستند. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک شده برای مقداری پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی ترکیب کنید.
  • برای افزایش تغذیه ، به جای آب ، جو دوسر یا جو دوسر یک شبه مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • آن را با غلات یا موسلی برای میان وعده قبل از ورزش میل کنید
  • خامه A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای ارائه و جلوگیری از ناراحتی دستگاه گوارش به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات آموزش تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید