مرحله قاعدگی – اوه عزیزم



این مجموعه برای کمک به شما در تنظیم و استفاده از قدرت چرخه قاعدگی ایجاد شده است. بیشتر بدانید: نحوه زندگی همزمان با چرخه قاعدگی: مقدمه

مرحله اول قاعدگی است. این زمان درون نگری است. در طبیعت ، با زمستان (چرخه سالانه) ، ماه جدید (چرخه ماهانه) و نیمه شب (چرخه روزانه) موافق است.

به طور معمول بین 3-7 روز طول می کشد.

از نظر فیزیکی چه اتفاقی می افتد؟

اگر تخمک بارور شده در طول مرحله لوتئال به دیواره رحم کاشته نشود ، دیواره رحم شما می افتد و پریود می شود.

چه احساسی از نظر انرژی و عاطفی دارد

شما از نظر جسمی و احساسی خام هستید و در برابر تخلیه آسیب پذیر هستید. ممکن است به شدت درون گرا احساس کنید. شما در این مرحله در وضعیت بالاتر و توجه بیشتری هستید. خواسته های عمیق را می توان آشکار کرد.

نحوه تنظیم و جریان با فاز

استراحت کنید ، بازنشسته شوید و انرژی خود را ذخیره کنید. به بدن خود گوش دهید و به داخل بروید. زمانی را به تنهایی یا با افرادی که شما را بلند می کنند سپری کنید ، سعی کنید از افرادی که ارتباط سختی را احساس می کنند دوری کنید. سعی کنید فشارها را برای عملکرد و بهره وری محدود کنید. به سکوت و مراقبت مجدد از خود بپردازید. آگاهانه از این فرصت برای تأمل و تمرکز بر انتشار چیزهایی که دیگر در خدمت شما نیستند استفاده کنید.

سعی کنید شمع را در اطراف خود داشته باشید و در معرض نورهای مصنوعی و صفحه های الکترونیکی در عصر قرار نگیرید.

بدن خود را حرکت دهید: حرکات روان آرام. بهتر است در ورزش های رقابتی شرکت نکنید یا یک تمرین بسیار پرهزینه و م planثر برنامه ریزی نکنید.

نحوه تغذیه و “تغذیه” این مرحله

غذاهای پخته گرم و راحت را بر غذاهای سرد و خام انتخاب کنید. از ادویه جات داغ مانند دارچین ، زنجبیل و زردچوبه استفاده کنید. چای ، به ویژه تمشک قرمز و گزنه بنوشید. غذاهای غنی از آهن را برای جبران از دست دادن خون و غذاهای سرشار از ویتامین C برای افزایش جذب آهن انتخاب کنید.

علائم باروری خود را ترسیم کنید

احتمال لقاح: در صورت داشتن یک چرخه کوتاه ، بعید به نظر می رسد ، اگرچه در پایان قاعدگی غیرممکن نیست.

موقعیت دهانه رحم: پایین و سخت (مانند نوک بینی). کمی باز کنید تا خون جریان یابد.

زمان اولیه بدن: با شروع قاعدگی کاهش می یابد.

به طور متوسط ​​یک چرخه 28 روزه

دیدگاهتان را بنویسید