مانیتور مداوم قند NutriSense – سلامت ارین هولت



برای آن مناسب است:

من مطمئناً CGM را فقط برای هیچ کس توصیه نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، من واقعاً فکر نمی کنم CGM یک مکان “شروع” برای افرادی است که می خواهند شفا دهند ، بلکه در عوض کسانی هستند که قصد دارند با رفتارهای خوب قبلی خود تماس بگیرند و شخصی سازی کنند.

من همیشه از شروع کار با اصول اولیه حمایت می کنم:

  • رژیم غذایی غذاهای کامل

  • استرس را مدیریت کنید

  • بدن خود را حرکت دهید

  • بهداشت خواب

به نظر من ، مانیتور مداوم گلوکز برای افرادی مناسب است که از قبل خوب غذا می خورند و به دنبال داده های “سطح بعدی” هستند. به نظر می رسد با مشورت با سایر پزشکان ، این اتفاق نظر مشترک بین ما باشد.

چند نمونه از دنیای واقعی:

متخصص کایروپراکتیک من قبلاً روی سلامتی خود بسیار خوب کار کرده بود. او رژیم کتو داشت و کربوهیدرات کمی داشت و می خواست پاسخ های روزانه قند خون خود ، به ویژه در مورد ورزش شدید را ببیند. CGM Nutrisense داده های خوبی به او داد و تأیید کرد که به کار خود ادامه می دهد.

یکی از مشتریان من با من روی هورمون ها و سلامت روده اش کار کرد. پس از چند ماه کار مشترک ، همه نشانگرهای زیستی او عالی به نظر می رسید. با این حال ، نشانگرهای انسولین و قند خون او کمی مرا نگران کرد – احساس کردم چیزی گیج شده است. از آنجا که او سابقه خانوادگی دیابت T2 دارد (و نگران آن بود) ، من Nutrisense CGM را توصیه کردم. برای او منطقی بود که غذاهای خاصی را که به آنها پاسخ داده بود پیدا کند و به دنبال روندهایی باشد که بتواند به اتفاقات احتمالی برسد. بزرگترین یافته او این بود که او بسیار حساس به انسولین در صبح است ، اما در شب به کربوهیدرات ها واکنش نشان می دهد. او یاد گرفت که بیشتر کربوهیدراتهای خود را در وسط روز برای تنظیم بهتر قند خون تجمع دهد.

من فکر می کنم CGM همچنین ممکن است برای افرادی که به طور کامل از کربوهیدرات ها اجتناب می کنند مفید باشد ، اما ممکن است مطمئن نباشد که این بهترین روش است. شاید شما درباره فواید رژیم کم کربوهیدرات ، رژیم کتو یا حتی ناشتایی متناوب مطالعه کرده باشید و این تمرینات را انجام می دهید زیرا نگران قند خون هستید. CGM داده های بلادرنگ را در اختیار شما قرار می دهد. ممکن است یاد بگیرید که لازم نیست خیلی نگران اجتناب از کربوهیدرات ها باشید.



دیدگاهتان را بنویسید